Hüppa postitusse
Postitatud
comment_91864

Liitusin ka selle foorumiga, et siit infot ja abi saada. Kopeerin teema alguse perefoorumist nimega streetrace.

 

Aeg jõudis sinnani, et pean ka minema sepaturule bmw märgiga nokkmütsi ostma. Vedasin endale pfl e30 oma aja kõige vägevama 2.3 liitrise mootoriga. 

Praegu palju lisada pole. Esimese asjana pean vahetama termostaadi, sest see kinni täitsa. Salongiradikas ka tuksis vist. Pressib julma jahutusvedeliku auru läbi venti avade sisse ja jahutusvedeliku kadu on mehine.

Lisasid tal midagi ei paista olevat.
Mingisugune tulukeste paneel (mingeid vigu vist näitab. pole veel bmw-dega kursis nii) on laes.
Tagaaknal rulookardin (ei teagi, kas originaal või kellegi tjuuning).
Ja see ongi kõik vist.

Viskan rösteriga tehtud pilte ka paar tükki. Auto mingisuguse 8a vanuse tolmukihi all ja siis tädike otsustas niiske lapiga seda tolmu puhastada, aga eriti edukas tegevus see polnud. sr_kill.gif 

 

11149404_899093983476590_274949425572456

 

11112554_899093920143263_432354011325234

 

 

Auto ostsin eile. Täna sai ostetud uus aku ja termostaat. Algust sai tehtud ka salongiradika eemaldusega, sest see jookseb, nagu mahlakask. Nii kiirelt ei jõua kapoti alt peale valada, kui sealt välja jookseb. 

Küsimus suurele ringile: Kuidas el.antenn töötama peaks?

 

Lisaks veel, kui kellelgi on soodsalt anda viisakat orig käigukanginuppu, mtech 1 rooli või esimesi udutulesid, siis või teha pakkumisi. Istmed on ka eluräbalad, aga ma veel pole nii kodus bmw teemaga, et teada, milliseid istmeid ma tahaksin sinna.

 

Andres.

Muudetud , muutis Andres

Esiletõstetud vastused

comment_91874

Hea leid, 323i on juba väga haruldane, ei näe ega kuule sellistest midagi, köik ümber ehitatud vöi metalli viidud. Siin on tegu veel esimese otsa pre faceliftiga ehk nn päris pre. 85 sept tuli jälle suurem uuendus, kus muutus esiots, sisud ,mootorivalik (mudelivalikusse tuli 325i jne)ja palju muudki ja 87 sep siis juba plastik stangedega facelift.

323i on udukad ja luugi lip spoila standardis ja palju pudipadi veel, mis uuematel on juba köigil standardis, kui siia vin 7 viimast saab täpselt üle vaadata.

El antenni lükkab välja,mkui makk tööle panna ja sisse läheb kui makk kinni vöi süüde välja. Seisnud auto puhul pole mötet enne mahavötmist ja määrimist niisama proovidagi vist.

Udukad saab b osana uuena ca 50€ tk, kasutatuna neidf ei leidu, sama seis nupuga.

Istmete leidmine esimese otsas prele ka üsna raske, töenäoliselt on pruun sisu ka, misd teeb otsingud veel raskemaks. Kui originaalsust soovid vöi ilma midagi ringi tegemata külge tahad panna, siis pead otsima juppe autodelt mis toodetud kuni 85 september (just sisu, istmed ,paljud mootoriosad jne)

comment_91882

Kui kaua seisnud siis vaata et mootori rihm pooleks ei lähe, vahetuse välp on 4 aastat. M20 puhul selle vahetamine lihtne

On see ikka 323i mitte mootorivahetuse läbinud? üks summuti toru miski pärast ainult. päris haruldane masin

  • Autor
comment_91891

Seda antenni värki peab määrima ja uurima. Udukal ühel on klaas katki :(

Aga on küll orig 323. Passis ka 323 kirjas. Ilmselt keegi viimast pütti vahetanud, liiga värske välimusega tundub ka.

Seda rõõm kuulda, et tegu haruldase pilliga on. Igast mtech stangede mõtted kadusid nüüd. :D

Rihma, veepumba vahetus tuleb kohe järgmise asjana kui jahutusvedeliku lekkega ühele poole saan.

Vin viskan homme siia. Luugipealne lip rändama läinud. Homme uurin, kas eelmisel omanikul äkki lootust kusagilt välja kaevata see veel.

Muudetud , muutis Andres

comment_91895

Kui töesti uusi ei taha osta, siis mul üks üksik ära vöetud klaas oleks pakkuda, aga kahtlen et seda kuhugi panna oleks, sisud on ka tavaliselt ära mädanenud.

Toodetud on neid autosi ohtralt, aga haruldane siis pigem selles osas, et neid pole alles enam. Isegi raipeid pole vötta kusagilt, saksas ka heal juhul paarist tuhandest algavad hinnad, kui üldse sealgi parasjagu on. Sellise vanema esiotsaga pille vöib üldse eestis vast mölemakäesörmedel üles lugeda, kui jätad nii, siis foorumis vast ainuke.

Rihma osas töesti öige tähelepanek, ostsin ka seisnud mootori, mida oli proovitud ja tulemuseks oli 6 "kaanega paralleelset" sisselaskeklappi, rihmarattad olid mustust ja pori täis ning viskas rihma üle.

323i on täiesti oma summuti originaalis, keskmist osa saab b osana ,ülejäänut ainult a osana kui sedagi enam ( ootan löpupütti jaanuarist saadik)

Sellel 2.0 jooks all siis.

neid luugi lippe leidub niisama ka müügis.

  • Autor
comment_91926

Kui töesti uusi ei taha osta, siis mul üks üksik ära vöetud klaas oleks pakkuda, aga kahtlen et seda kuhugi panna oleks, sisud on ka tavaliselt ära mädanenud.

Toodetud on neid autosi ohtralt, aga haruldane siis pigem selles osas, et neid pole alles enam. Isegi raipeid pole vötta kusagilt, saksas ka heal juhul paarist tuhandest algavad hinnad, kui üldse sealgi parasjagu on. Sellise vanema esiotsaga pille vöib üldse eestis vast mölemakäesörmedel üles lugeda, kui jätad nii, siis foorumis vast ainuke.

Rihma osas töesti öige tähelepanek, ostsin ka seisnud mootori, mida oli proovitud ja tulemuseks oli 6 "kaanega paralleelset" sisselaskeklappi, rihmarattad olid mustust ja pori täis ning viskas rihma üle.

323i on täiesti oma summuti originaalis, keskmist osa saab b osana ,ülejäänut ainult a osana kui sedagi enam ( ootan löpupütti jaanuarist saadik)

Sellel 2.0 jooks all siis.

neid luugi lippe leidub niisama ka müügis.

 

Hetkel mul prioriteet nr 1 asi legaalselt liikvele saada. St et läbiks üv. Edasi hakkan otsima puuduolevaid pisidetaile jne. Summutipütte ma esialgu kohe originaale tellima ei kuku. Tasa ja targu. Tähtsamad asjad ennem.

 

 

Kust, kuidas sellise isendi leidmine käib? Laku ilusti puhtaks ja võiksid rohkem pilte auto seisukorrast panna. 

Loodetavasti läks pill õigetesse kätesse, edu sulle tegemistes auto kallal. :beer:

 

See oli sõbra vanaisa auto kunagi ammu. Seisma jäi, kui perre toodi opel astra f. Pilte ma ei hakka sellest praegu klõpsima rohkem. Auto on seest ja pealt nii must, et ma pole istunudki nii s*****s autos varem vist. Asi liikuma saab, siis teen puhtaks ja saab pilte. 

Ise loodan ka, et õigetesse kätesse tuli ja viisaka kulguri saab. See, kust auto tõin, neil oli plaanis hakata seda vaikselt kuusakoskisse vedama juba. 

comment_92003

Radikas jääb kindalt ette, ma mingi 5x rihma vahetanud M20-l. Alt suure rihmaratta-juraka jaoks vaja tõmmitsat ja see ei mahu sinna muidu elusees ära.

 

Lisaks radika välja tõstmine pole ka mingi töö, kuna lõdvikud on nagunii lahti mootori küljest. Siis jätadki need radika külge ja tõstad välja. Selle asemel et neid hakata radika külge tagasi keberniitima, kui see auto külge jääb. Preface masinal on 2 poldiga kinni ülevalt ja ongi kõik.

comment_92006

Tuleb pea piisavalt masinasse pista  :D  :D

Ma igakord paika saanud siiski

 

Nüüd kui venna autot tegime võtsime kapoti ära küll, aga kuna ma enda rihmasid alati üksi vahetanud siis üksida kapotti ära võtta ja tagasi panna natuke ohtlik

Muudetud , muutis oo7

comment_92015

Kui juba, siis vöta mootor maha, tihendid ka vajavad vahetust ,ühesönaga full resto :)

Kapoti mahavötmine ikka väga möttetu, saab köik tehtud ilma selle liigutuseta edukalt. Ega eemaldatud kapotiga paremini ei näe ju?? Pead ei pea lihtsalt keerama, rohkem ei muutu miskit.

Radikas ikka maha, prel on see lausa ühe poldiga, mitte kahega. Nagunii vahetad veepumba ka. Öhutamise kohta on öpetuste rubriigis teema olemas, et juhul kui külamehed ära hirmutanud e30 öhutamise teemal. Hooratas tuleb igasugu tömmitsata, koguaeg ilma teinud.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_92847

Muutsin esimese postituse ära. Pildid peaks nüüd toimima.

 

Täna sai rihm ka vahetatud. See mingi uuema tüübi mootorite värk, et jagaja on rihmaratta otsas? Mul küll seal seda ei asu.

 

Teisipäevale peaks uus salongiradikas jõudma ja peale seda võiks ideepoolest vaikselt õue piiluda autoga. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.