Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90592

Sai endale siit foorumist veel üks e30 ostetud :)

Tehasest tulnud 316na välja nüüd aga eelmise omaniku poolt mootor vahetatud (m50b25 vanos). Sees sinine sisu(vahetan välja kuna mulle see ei meeldi ) .salong muidu ilus korras ja puhas ei nagise ega kigise sõites-sillad vaiksed ja mootor väga hea ja ergas.Kere kunagi üle värvitud ja mõnest kohast koorub. Muidu roostet väliselt niipalju ,et tiiva alumised otsad pindmiselt-põhi asjad head tõstekohad kõik omal kohal :) Auto tuleb turbokas kuid lihtsalt tänavasõiduks ,et ei hakka kusagil driftil retsima :) Hetkel jääb mootor seest puutumata ja ehitab  valmis(sõita algul 0,5-0,6bar) lisaks teen ka kõrvale mootori millest enam jõudu välja võtta :)

sai ka holset H1C turbo(tehase taastatud ja väga korralik) ostetud ja muud nänni juurde ,et hiljemalt suveks peaks valmis olema :) Esisillale sai muretsetud wisefab tükid ja panen ka e46 õõtsad :) kuna ise enamus ajast Norras tegeleb ehitamisega vend ,,jeff,, lisaks tellisin ms2 aju ja kuna vend neid paigaldab üritab seekord ehitada see originaal aju korpusesse,et kasutada ka originaal juhtmestiku ;)

panen ka infot mis eelmine omanik autoga teinud :)

 

VIN Decoderi annab siis selliseid tulemusi  :D

 

 

 Type

 Value

 VIN

 WBAAB11010AA01428

 Type code

 AB11

 Type

 316I (EUR)

 E series

 E30 ()

 Series

 3

 Type

 LIM

 Steering

 LL

 Doors

 2

 Engine

 M40

 Displacement

 1.60

 Power

 73

 Drive

 HECK

 Transmission

 MECH

 Colour

 CIRRUSBLAU METALLIC (189)

 Upholstery

  (0276)

 Prod.date

 1989-01-18

 

 

Code

 Description (interface)

 Description (EPC)

S350A

 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM

 Therm. insulat. glass green

S361A

 AUSSTELLFENSTER, HINTEN

 Vent window rear

S464A

 SKISACK

 Ski bag

S545A

 DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U

 Tachometer,km/h speedo.,as with clock+EC

 

 

Mootor: M50B25TU (vanos), pärineb 93a. E34 525i pealt. Sealt ka kogu juhtmestik ja aju.

Käigukast: ZF tüüpi, pärineb sama doonorauto pealt.

Mootorikäpad: E36 R6 omad (2.0 või 2.5 bensiin)

Mootoripadjad: E28 535i omad (B-osa, mõõtmetelt olid samad, mis E34 525i originaal padjad)

Käigukastipadjad: E21 320i omad (B-osa, käigukasti kandur jäi sama 1.6i oma)

Radikas: E36 325i B-osa (Nissens, temp. anduri avaga, kuhu hiljem saab vajadusel lisada anduri elektriventilaatori lülituseks)

Ventilaator: Maha käiatud ribidega visko, mille tagumisele küljele on kinnitatud E34 kärbitud (lühendatud) labadega tiivik. Algselt sai sama meetodiga pandud 1.6i tiivik, kuid see istus radikale lähemal ja sõitis pidurdamisel õrnalt radikasse. Hiljem võiks paigaldada elektri ventilaatori.

Pidurivõimendi: FL E30 325IX (sama võimendi ka osadel E34 ja E32 mudelitel) Selle külge läks E34 525i kolme väljundiga silinder koos anumaga (IX-i silinder kahe väljundiga, oleks vaja kolmik vahele panna) Kere külge läks ilma vahetükita, varrast tuli sellevõrra lühemaks teha ja keermestada, keres olevaid poldiauke tuli natuke ovaalsemaks viilida, soovitavalt selles suunas, et võimendi nihkuks sisselaskest veel mõne millimeetri võrra eemale. Sisselaskel tuli 6-7 ribi maha käiata ja paigas ta oligi. Väga täpne kooslus, aga õlianum mahtus siiski kuidagi ära.

Roolilatt: võimendiga E36 oma, täpsemalt ei tea, sai ostetud põrsana kotis  :) torud, voolikud said kombineeritud 1.6 ja 2.5 omadest. Õlianum kinnitub nagu E36-el vasaku mootorikäpa külge (hetkel homemade kinnitusega). Roolikardaan E30 oma. Roolisammas pidavat olema touringu oma (ise vahetanud pole), kuna kardaani pikkust saab armatuuri alt, pedaalide juurest muuta. Tavamudelitel pidi jooksma ühes tükis alla välja.

Käiguhoovastik: Kombineeritud ja lühendatud E30 1.6 ja E34 2.5 hoovastiku osadest.

Kardaan: E30 324td oma. Sobis ideaalselt alla, midagi muutmata, suure leevendiga.

Summuti: Esimest otsa tuli ümber keevitada, et jookseks õõtsapuksist mööda jne. Sai ära kasutada E34 summutit ja lamdat, katalüsaatorid läksid minema, kuna olid tühjad ja poleks ära mahtunud. Tagumine pütt koos torudega tuli E30 325i oma. Eest taha jookseb hetkel otsetoru kuni lõpupütini, mis pole kõige parem lahendus, kuna torudes tekivad keerised,pöörised ja gaasid ei jookse vabalt välja. Hiljem tuleb summutisüsteemi oluliselt modifitseerida, vähemalt resonaatorid tuleb alla panna.

Esisild: Jämedad püstakud 93a. E30 316i touringu alt, koos pidurite ja supportitega. Stabilisaator samalt touringult.

Tagasild: Ketastega õõtsad 93a. E30 316i touringu alt, samuti koos piduritega. Stabilisaator samalt touringult. Differ tagasillas TYP 188 3,25 (lahtine)

Juhtmestik: Mootorijuhtmestik lõikumata. Sai lõigatud doonori küljest kerepoolne pistik ja vana mootori küljest mootoripoolne pistik ja tehtud neist kahest adapter vahele, niiet auto enda ja uue mootori juhtmestik ja pistikud jäid puutumata/lõikumata.

0108202713a9d48.jpg

0108202715f9db7.jpg

0108202743aa3fb.jpg

0108202751af6e3.jpg

010820286197f84.jpg

010820286929d91.jpg

Muudetud , muutis devil86

  • Vastuseid 68
  • Vaatamisi 12tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Nüüd siis nina koos ja tulemusega ikka rohkem kui rahul  kõik ilusti varjatud Mõneks ajaks auto tõstukilt ära aga järgmisena peaks ära lõpetama summuti. Siis juba õige siduri ostma,pihustid,ja pu

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_114501

Venna juures tehtud jh täpsemalt keevitaja kes seal asjatab :)et kolle veel pritsi,värv ja teip kah

Ma ise olen Norras aga muutis seal ära miskit ,et kõik sai nii nagu peab :) Uuel nädalal lähen korraks kodumaale siis uurin kuida ja mis. Ah jh sai ühed veljed ostetud eks saab proovida kas sobib. Mõtlen värvilahendust autole tahaks ilusat sinist matt sinine või originaali CIRRUSBLAU METALLIC  vb kellegil sellise värviga detaili kuna auto korra värvitud ja pole 100%see mis peaks.

IMG_20160818_191116.jpg

Muudetud , muutis devil86

comment_114543

Tagaosa ei tõusnud. Usun, et see on õõtsakinnituste juurest sama mis varasemalt või on sild gramm kõrgemal ehk auto madalam. Diffrikinnitust muudeti 15mm kõrgemale, et see diffrikõrva pinge alla ei paneks. Lisaks mõjub see kasulikult kui niikuinii on madal vedru ja poolteljed viltu.

  • Autor
comment_114960

Nüüd siis nina koos ja tulemusega ikka rohkem kui rahul :) kõik ilusti varjatud :P

Mõneks ajaks auto tõstukilt ära aga järgmisena peaks ära lõpetama summuti. Siis juba õige siduri ostma,pihustid,ja pumbajaama :D aju paneb kah jeff peale -Suured tänud vennale ja tema töölistele :)

16295887_1129722303792591_861232908_n.jpg

16344206_1129722340459254_308280822_n.jpg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_117454

Tõin juurde ühed veljed ja ei suuda otsustada millised alla kruvida kas 16kärg vist olid 8,5laiad või 17 esimesed 8,5(et 13)ja tagumised 10(et 15). Kellegil kogemust kuida selline  lai velg koopa suhtes jääb?Kuna panen e90rummud peax see tooma velje rohkem sisse?

 

 

 

 

IMG_20170414_201318.jpg

IMG_20160818_191116.jpg

Muudetud , muutis devil86

  • 7 kuud hiljem...
  • Autor
comment_123110

Nii v naa plaanisin ikka uut asja lisaks ka uue selle regulaatori v mis iganes seal küljes on. Õnnestus sebida jp/mk veljed (rootsi omad )17/ 5x120 /ET 0....samasugused veljed väga popid vanadel volvodel.

 

IMG_20171226_123055.jpg

IMG_20171226_123108.jpg

Muudetud , muutis devil86

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_124242

Täna sai paigaldatud uus salongiradikas,sisselase maha võetud ja ebavajalikud vaakumid asjad eemaldatud. Homme saan 5bar kütuseregulaatori kätte ja lähevad ka teised pihustid külge. Muidu progeaju peal (originaal juhtmestikuga ja originaalaju korpuses) et auto käib aga palju veel teha ,et sõitma saaks.

IMG_20180221_131925.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.