- Vastuseid 68
- Vaatamisi 12tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Teemas enim postitanud
-
devil86 38 postitust
-
Eff 5 postitust
-
extreme327 3 postitust
-
Young Fanatik 3 postitust
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
-
-
Nüüd siis nina koos ja tulemusega ikka rohkem kui rahul kõik ilusti varjatud Mõneks ajaks auto tõstukilt ära aga järgmisena peaks ära lõpetama summuti. Siis juba õige siduri ostma,pihustid,ja pu
Esiletõstetud vastused

See teema on edasistele vastustele suletud.
Sai endale siit foorumist veel üks e30 ostetud
Tehasest tulnud 316na välja nüüd aga eelmise omaniku poolt mootor vahetatud (m50b25 vanos). Sees sinine sisu(vahetan välja kuna mulle see ei meeldi ) .salong muidu ilus korras ja puhas ei nagise ega kigise sõites-sillad vaiksed ja mootor väga hea ja ergas.Kere kunagi üle värvitud ja mõnest kohast koorub. Muidu roostet väliselt niipalju ,et tiiva alumised otsad pindmiselt-põhi asjad head tõstekohad kõik omal kohal
Auto tuleb turbokas kuid lihtsalt tänavasõiduks ,et ei hakka kusagil driftil retsima
Hetkel jääb mootor seest puutumata ja ehitab valmis(sõita algul 0,5-0,6bar) lisaks teen ka kõrvale mootori millest enam jõudu välja võtta 
sai ka holset H1C turbo(tehase taastatud ja väga korralik) ostetud ja muud nänni juurde ,et hiljemalt suveks peaks valmis olema
Esisillale sai muretsetud wisefab tükid ja panen ka e46 õõtsad
kuna ise enamus ajast Norras tegeleb ehitamisega vend ,,jeff,, lisaks tellisin ms2 aju ja kuna vend neid paigaldab üritab seekord ehitada see originaal aju korpusesse,et kasutada ka originaal juhtmestiku 
panen ka infot mis eelmine omanik autoga teinud
VIN Decoderi annab siis selliseid tulemusi
Type
Value
VIN
WBAAB11010AA01428
Type code
AB11
Type
316I (EUR)
E series
E30 ()
Series
3
Type
LIM
Steering
LL
Doors
2
Engine
M40
Displacement
1.60
Power
73
Drive
HECK
Transmission
MECH
Colour
CIRRUSBLAU METALLIC (189)
Upholstery
(0276)
Prod.date
1989-01-18
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S350A
WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
Therm. insulat. glass green
S361A
AUSSTELLFENSTER, HINTEN
Vent window rear
S464A
SKISACK
Ski bag
S545A
DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U
Tachometer,km/h speedo.,as with clock+EC
Mootor: M50B25TU (vanos), pärineb 93a. E34 525i pealt. Sealt ka kogu juhtmestik ja aju.
Käigukast: ZF tüüpi, pärineb sama doonorauto pealt.
Mootorikäpad: E36 R6 omad (2.0 või 2.5 bensiin)
Mootoripadjad: E28 535i omad (B-osa, mõõtmetelt olid samad, mis E34 525i originaal padjad)
Käigukastipadjad: E21 320i omad (B-osa, käigukasti kandur jäi sama 1.6i oma)
Radikas: E36 325i B-osa (Nissens, temp. anduri avaga, kuhu hiljem saab vajadusel lisada anduri elektriventilaatori lülituseks)
Ventilaator: Maha käiatud ribidega visko, mille tagumisele küljele on kinnitatud E34 kärbitud (lühendatud) labadega tiivik. Algselt sai sama meetodiga pandud 1.6i tiivik, kuid see istus radikale lähemal ja sõitis pidurdamisel õrnalt radikasse. Hiljem võiks paigaldada elektri ventilaatori.
Pidurivõimendi: FL E30 325IX (sama võimendi ka osadel E34 ja E32 mudelitel) Selle külge läks E34 525i kolme väljundiga silinder koos anumaga (IX-i silinder kahe väljundiga, oleks vaja kolmik vahele panna) Kere külge läks ilma vahetükita, varrast tuli sellevõrra lühemaks teha ja keermestada, keres olevaid poldiauke tuli natuke ovaalsemaks viilida, soovitavalt selles suunas, et võimendi nihkuks sisselaskest veel mõne millimeetri võrra eemale. Sisselaskel tuli 6-7 ribi maha käiata ja paigas ta oligi. Väga täpne kooslus, aga õlianum mahtus siiski kuidagi ära.
Roolilatt: võimendiga E36 oma, täpsemalt ei tea, sai ostetud põrsana kotis
torud, voolikud said kombineeritud 1.6 ja 2.5 omadest. Õlianum kinnitub nagu E36-el vasaku mootorikäpa külge (hetkel homemade kinnitusega). Roolikardaan E30 oma. Roolisammas pidavat olema touringu oma (ise vahetanud pole), kuna kardaani pikkust saab armatuuri alt, pedaalide juurest muuta. Tavamudelitel pidi jooksma ühes tükis alla välja.
Käiguhoovastik: Kombineeritud ja lühendatud E30 1.6 ja E34 2.5 hoovastiku osadest.
Kardaan: E30 324td oma. Sobis ideaalselt alla, midagi muutmata, suure leevendiga.
Summuti: Esimest otsa tuli ümber keevitada, et jookseks õõtsapuksist mööda jne. Sai ära kasutada E34 summutit ja lamdat, katalüsaatorid läksid minema, kuna olid tühjad ja poleks ära mahtunud. Tagumine pütt koos torudega tuli E30 325i oma. Eest taha jookseb hetkel otsetoru kuni lõpupütini, mis pole kõige parem lahendus, kuna torudes tekivad keerised,pöörised ja gaasid ei jookse vabalt välja. Hiljem tuleb summutisüsteemi oluliselt modifitseerida, vähemalt resonaatorid tuleb alla panna.
Esisild: Jämedad püstakud 93a. E30 316i touringu alt, koos pidurite ja supportitega. Stabilisaator samalt touringult.
Tagasild: Ketastega õõtsad 93a. E30 316i touringu alt, samuti koos piduritega. Stabilisaator samalt touringult. Differ tagasillas TYP 188 3,25 (lahtine)
Juhtmestik: Mootorijuhtmestik lõikumata. Sai lõigatud doonori küljest kerepoolne pistik ja vana mootori küljest mootoripoolne pistik ja tehtud neist kahest adapter vahele, niiet auto enda ja uue mootori juhtmestik ja pistikud jäid puutumata/lõikumata.
Muudetud , muutis devil86