Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90588

Tere

Eelmine aasta lõpp sai ostetud kasutaja -Kaido- 325 e30 ära ilma mootorita. Olin juba tükk aega igalt poolt otsinud sobiliku doonorit ,kuni tuli see isend müüki. Sai siis kiirelt kohale mindud ja auto üle vaadatud. Järgmine päev sai treileriga koju toodud ja tegutsema hakatud. Jaanuaris sai käidud Tallinnas ning autole uus mootor toodud. Peale läheb 3.0d m57 135kw manuaal käigukastiga. Kuna auto oli täiesti lahti võetud siis oli selle võrra kergem ,et lammutamise osa jäi ära. Esimese asjana tuli teha ära natuke plekitööd. Alustatud sai akukastist ,mis tuli uus teha.

Selle valmistasin roostevabast plekist. Seejärel sai ette võetud ka teised roostekohad. Taga numbri alla panin uue plekki kuna ei näe mõtet kahe roosteaugu puhul vahetada välja terve põll.

bmw m57.jpg

Mõned pildid siis töö käigust:

 

11026751_995810197113515_1352857301_n.jp

 

11016465_995810720446796_1498741476_n.jp

 

10968113_995810697113465_73830412_n.jpg

 

11039996_995810723780129_1866638797_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Vastuseid 299
  • Vaatamisi 57,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • raitz330
    raitz330

    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale

  • Pole vahepeal midagi kirjutanud aga auto 99% valmis. Iga nädal ikka paar tunnikest olen teinud ja need viimased asjad võtavadki tohutu aja. Hetkel otsin kleepse kapoti alla ja ukse vahele. Ainuke jama

  • Autole sai tehtud kerge poleer ja peale kantud keraamiline kate. Nüüd jääb üle ainult kevadet oodata...  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_92664

Kuna ka see teema endal aktuaalne siis jh olen vähe mures. Lootsin/loodan ka ise originaal ajuga käima saada. Kuna võtsin terve e39 toonoriks endale ja sai ülejäänud osadeks müüdud. Siis 2 erinevat isikut erinevatel aegadel kes miskeid juppe ostsid uurisid ka et mis mootoriga plaanis jne. Sai mainitud samuti et e30nele plaan paigata jms. Nad sellepeale et kuidas plaanid käima saada et sellega ilge jama.

Kokkuvõte nende mõlema jutust + täna helistasin immo väljaprogejale ja ühele chippijale.

Lühidalt mobiiliga trükin miskit..

Immot välja otseselt progeda ei saa kuna iga käivitusega vahetab seda koodi.

Kuid saab miski vidina lisamisega selle maha ning mootori tööle ja sõitma.

Ühe jutupõhjal pidavat Kuni 60km/h olema okei ja siis lööb avariiresiimi.

Teise jutupõhjal avariiresiimi otseselt ei lähe kuid miski hoiab jõudu kinni.

Aju tahtvat niipalju infot ja tagasisidet igaltpoolt et kõike välja kodeerida väga keerukas. Üks chippija/aju progeja ütles et ühte autot üritasid 3 kuud korralikult käima saada kuid tulutult ning maha visatud aeg. Üritasid saksast abi saada kuid samuti olevat seal sama probleemiga keegi vaeva näinud tulutult.

Kuna netist infot ka sellekohta ei leia ja need kes käima on saanud korralikult ei jaga infot sellekohta et kus ja mis.

Soovitati soojalt kohe progreajuga asi käima ajada.

Ühesõnaga ei teagi nüüd ise ka kas üritada või tasub kohe see orig aju kõrvale jätta.

Muudetud , muutis grimes

  • Autor
comment_92703

Täna sai siis lammutusest e46 330d manuaali pealt kõik asjad võetud ja asi korras. Starter veab nagu peab ja immo viga enam sisse ei tule ajju. Paaki sai pandud walbro 255l/h pump aga see jääb natuke ikkagi lahjaks ja peab ikkagi põhjaaluse suure pumba ka panema. Siis saab hääli ka kuulata :D

  • Autor
comment_92760

Arvutiga vaatasin survet ning see käivitamisel läheb juba 3.5bar peale. Kuigi peaks olema 4bari. Täna panin uue põhjaaluse pumba juurde ning surve nüüd 4.2bari. Kuid juba uus probleem. Kõrgsurve pumbast ei lähe küte edasi kütuselatti. Pumba taga oleval klapil kummirõngas vähe katki. Homme panen uue ja vaatan kas muutub midagi.

  • Autor
comment_92771

Velg meenutab minu 17 t. Alutec ,sinu velge aga 5 auguline ja poltidel käib katte peale muidu oleks nagu sama .Mis veljega tegu on?

Tegu Alpina replicatega. Täna sain uued rehvid ka velgedel peale ning tahaks juba alla krutida :)

Välimus siis peaks lõpus tulema midagi sellist:

post-3256-0-05046900-1428523456_thumb.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_93321

Nädalavahetusel sai kaks pikka päeva garaažis veedetud. Eesmärk oli veermik täielikult valmis jõuda. Kuna detailid värvisin juba varem ära sai alustatud asjade kokku panemisest. Differ sai ostetud e34 pealt typ188 2.65 LSD. Kuna taga kaan teine siis sai see ümber tehtud. Kuna originaalil kipub kaan katki minema sai tehtud rauast home made kinnitus. Sisse sai pressitud sinna täis kummi puks ,et asi liiga jäik ei saaks. Differ ise sai lahti võetud ja ära pestud ning uus õli sisse.11169042_1031383503556184_1501846242_n.j

 

11094804_1031393140221887_2096912791_n.j

 

Seejärel sai originaal 325i kardaan võetud ning sinna m57 kardaani ots asemele keevitatud. Õnneks mõlemad kardaanid 60mm sama kohapealt. Sai treipingis kokku keevitatud ja loodame ,et ei viska. Veel sai käiguhoovastik lühemaks tehtud kuna kasutasin m57 e39 oma. 11180159_1031384286889439_1286653493_n.j

 

11121134_1031384290222772_1592647863_n.j

 

11158118_1031384313556103_774041141_n.jp

 

Ümber keevitatud e38 karterist ka üks pilt ning lõpuks veljed alla.

11173587_1031384326889435_2147318533_n.j

 

11158204_1031384353556099_211053602_n.jp

comment_93322

Difri kaane kinnitus on küll hea lahendus, selliseid võib mõni teinegi tahta :) Aga originaalid ei lähe mitte ise katki vaid lõhutakse puksi vahetusel ära enamasti, vanal tuleb rõngas katki saagida ja enne uue sissepressimist auk hoolikalt puhastada ja määrida.

 

Aga töö on ilus, kohe hea vaadata puhtaid asju ja korras töökoda (Y)

  • Autor
comment_93378

Täna sai natuke esiotsa tehtud ja kuna mootori ja jahutusradika vahele ventilaator ei mahu siis panin välja poole e34 kliima mootori. Radika külge andur ,mis selle tööle paneb. Intercooleri radikas sai pandud VW Transporteri T5 oma. See mõõtudelt ja suuruselt ideaalne ,et ei pea esipõlle eriti lõikama ,välja arvatud kaks alumist kinnituskõrva. Samuti mahub m-techi lisa ilusti ära.

11127918_1032001210161080_1768218309_n.j

comment_93513

Selle difri kaane kohta on siin juttu olnud foorumis igast küljest, et kaante leidmisega probleem , et defitsiit ja katki ja hind kallis jne.

Endal pole veel vaja olnud sellega tegeleda, aga puhtalt difrite pilte vaadates on juba tekkinud sarnase lahenduse mõte ja et milleks kõik see nutt ja hala. Alati saab ju sarnase lahenduse teha, nagu siinsel juhul tehtud.

 

Jah, kui jutt käib 100% originaali lähedase auto ehitamisest, siis on see BIG NO NO, aga teistel ei tohiks see eriline mure olla.

 

Difri kaante hind langes praegu 150 eurolt 15 peale :D

 

arx

  • Autor
comment_93550

Täna sai siis lõpuks kõik turbo torud paika pandud. Turbo juurest intercoolerisse oli väga lihtne vedada aga coolerist sisselaske kollektorisse oli ikka päris palju tööd. Kuna jubedalt kitsas siis tuli uus toru otsast lõpuni valmis teha. Mõned kohad said natuke kokku pressitud ,et kuhugi vastu ei hakkaks käima. Aga valmis ta lõpuks sai. Aga endiselt mootoriga probleemid. Täna selgus veel et kaks pihustid ka ei tööta. Mainin ära ka ,et mootor sai ostetud bmw foorumist kasutaja Miki-bmw käest ,kes andis mulle too kord kastiga mootori jupid kaasa ning siin on tulemus. Kõige pealt vale mootori aju, seest roostes kõrgsurvepump ning nüüd ka pihustid. Soovitus teistele ,et kindlasti tuleks osta sõitev auto ,kust kõik asjad ümber tõsta.

 

Nii palju on ruumi mootori ja radika vahel.

11185871_1034370596590808_608005813_n.jp

comment_93556

Enda oma ostsin ka miki käest koos kasti ja asjadega. Pidin saama komplektse asja nagu tal kuulutuses kirjas oli.  3 pihustit oli peetis, genekas, starter, turbo olid peetis. Lisaks oli alguses mootoriga kaasas automaadi juhtmestik ja aju, pärast käisin ise tal õue peal mingil bemmil juhtmeid maha keeramas. Suht tüütu oli selle vennaga asju ajada. Hooratas mis mootoriga tuli oli ka peetis. 

 

Aga jah kui keegi sellist projekti tahab teha siis julgelt soovitan: LIHTSAM ja ODAVAM on osta komplektne auto. 

Muudetud , muutis kruusmann

comment_93589

Hea lugeda teemat kus jagatakse õpetussõnu, kuna endal ju sama ehitus ees ootamas. 
Ma siis jh lähenesin vast õigest küljest, et võtsin sõitva auto (tänud kruusmannile kes juba eelnevalt seda mulle soovitas)
Mina antud hetkel ostsin auto, ja müüsin osadeks... Kuna sain suhteliselt hea hinnaga suht hea varustusega auto, siis varuosadepealt olen praktiliselt autohinna tagasi teeninud.. samas omajagu veel ka müüa..

 

Kahjuks ise saan nokitseda enda autot vaid Nv-eedel (nädalasiseselt viibin välisriigis) 
Ning siis teiste õpetussõnu ja soovitusi hea järgida, et natuke enda ümberehitust väheke kiirendada. Siiski tahaks ka ise veel seeaasta sõitma saada.

Ühesõnaga hoian igati kätt pulsil.. et õigepea sa endaoma korralikult käima saad :) Edu ja paksu rahakotti. 

  • Autor
comment_93789

Endiselt ootan pihusteid ja mootori poole pealt asi seisab. Vahepeal sai alustatud sisu kokku panemisest ,kuniks avastasin asju pestes ,et põhjavaibal suur auk sees. Eks tuleb nüüd seda otsida. Samuti sai päev aega katuseluuki kokku pandud ning lõpuks sai ka selgeks. Pagassi kokku pannes jäid silma kaks pistikut mida ei oska kuhugi panna.

11120906_1038095542884980_674273077_n.jp

Järgmiseks sai esituled valmis tehtud ja ette pandud. Home made Hella Blackid uute klaasidega. Uudukad sai ka külge pandud ning nüüd vaja tuledele juhtmed ilusti paigaldada ,et viisakas jääks. Eks igapäev saab nüüd natuke autot kokku panna kuniks jälle avastab mingi katkise või puudu oleva jupi. Täna jäi siis auto sellisena juppe ootama ;)

11212497_1038095469551654_176711640_n.jp

  • Autor
comment_93975

Leidsin selle Check Controli ka asjade seast ülesse ja sai külge pandud. Samuti sain Lauri1 käest korraliku põhjamati. Ideeliselt tahaks seda tumedaks teha ja mõtlesin kasutada musta riide värvi. Muidu kuidagi imelik ,kui kogu sisu must ning vaip hall. Täna sai vaip puhtaks pestud ja kuivama jäetud.

11225855_1040285849332616_1764520415_n.j

 

Tagaklaasi aknalaud sai ka musta riidega kaetud ning sinna lähevad Hertzi 6x9 ovaalid.

11216118_1040285855999282_1644232836_n.j

 

Nädalavahetusel siis läheb jälle tööks. Eks püüan pilte ka teha:D

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_94325

Lõpuks sain pihustid kätte ning nüüd motivatsiooni autot edasi kokku panna. Vahepeal sai põhjamatt mustaks värvitud ja sisse pandud. Tulemusega rahul ja saab alustada ka sisu kokku panemisega. Lähipäevadel on lootust ka istmed nahutamisest kätte saada. Eks siis teen ka rohkem pilte kui midagi kokku saab :D

11262225_1044813435546524_2040668524_n.j

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_94935

Vahepeal nii palju muud tegemist olnud ,et rulliga pole kuidagi aega tegeleda saanud. Istmed sain kätte aga polstrid sai hiljem viidud tegemisse ning nendega läheb nüüd aega. Armatuur sai sisse ära toetatud aga vaja lõpuni kokku panna. Uus probleem näidikutega. Hetkel ei tööta kütte ja temperatuuri näidik. Sai hunnik näidikuid lammutusest koju võetud ja tuleb proovima hakata. Vähemalt sai vahepeal m-tech ring ära värvitud ja uued tüüblid tellitud. Enamus aega kulubki asjade tellimise peale ning kui jälle midagi kokku hakkad panema avastad ,et midagi on puudu või ei leia ülesse asjade seast.

mte.jpg

 

11414535_1052366478124553_28315227_n.jpg

 

11291303_1052366404791227_1085147448_n.j

 

11355661_1052366394791228_720128268_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Autor
comment_95143

Päev aega autot tehtud ning sumbutaja otsast lõpuni valmis tehtud. Kasutasin siis 2.5 tollist toru ning viimane pütt 3 tollised otsad. Samuti sai kõik laiendid külge pandud ning nüüd auto väljast kokku pandud. Uued tüüblid läksid 100euri kanti maksma ,mis sai Forsist ja UM-ist kokku ostetud. Veel vaja kapotile ning tagaluugile märki ning 3 väikest m-technic kleepsu tellida. Proovisõit tehtud ja liigub ikka mõnusalt nii kerge kere peal. Tagaots ikka nii kerge ,et esimesed kolm käiku käivad kõik kuiva asfaldi peal tühja. Järgmine nädal tahaks ülevaatusele jõuda ning siis nipet näpet asjad hiljem teha.

Paar udust pilti ka mis sai täna tehtud

11325203_1054576921236842_1505303405_n.j

 

10859814_1054577444570123_1355935459_n.j

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.