Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 105,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_27726

Mõtlesin mis ma mõtlesin aga täna ostsin uue ploki (tänud Urmasele). Lähiajal siis plokk puurimisse ja freesimisse. Kepsud jäid kõik terveks, seega lähevad need kasutusse. Kolvid jäävad vanad, need käisid juba ka töötluses - võeti pealt tiba maha ja tehti klapisüvendid ka ilusasti kõikidel kolbidel ühtlaseks.

Nüüd siis on vaja oodata millal jõuavad kohale kolvirõngad - lubati et läheb nädal kuni kaks.

Siis vaja veel saaled osta - saaks vanu ka kasutada aga kui teha siis juba korralikult. Kas ja millal selle uue sisselaskega hakkab tegelema - ei tea. Tahaks ta esialgu lihtsalt kokku ja tööle saada...

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_27624

Nüüd kontrolliti ka klapid üle. Kõik jäid sirgeks. Paart tükki vajab natuke sooveldamist.

Kolvirõngad pole siiani saabunud. Loodan et täna tuleb mingi selgus et mis siis nendega toimub ja siis võtan vastu otsuse kas ootan edasi või tellin United Motorsist kordades kallimalt ja DHL veoga - vaid kolvirõngaste taga seisab juba pikemat aega mootori komplekteerimine...

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_27526

BMW Cup Rapla 53,43s tulemuse ja 2 kohaga võib üldjoontes rahule jääda. Oleks teadnud et Lill suudab teises voorus oma aega sedavõrd parandada oleks ehk ise ka teises voorus rohkem pingutanud... :)

Aga aega parandada on selle autoga kindlasti võimalik - tuleb vaid:

1) Iste panna lähemale - hetkel oli see kruvitud "mõnusasse asendisse" aga see asend kahjuks ei võimaldanud igal ajahetkel piisavalt pedaale tallata ja ka rooli keerata

2) Mootor tuleks korralikult seadistada. Hetkel on ta pandud vaid ohutul kombel tööle. Segu on liiga rikas ja ka süüde on päris tagasihoidlik.

3) Rehv uue vastu vahetada - praegused on ikka liialt kulunud ja kuumenevad ka liiga kiiresti üle. 318is all toimiksid nad veel piisavalt hästi, see auto aga eeldab juba veel parema pidamisega rehvi. Vahetan rehvid ära enne OT.

4) Pean ise õppima uuesti sõitma selle autoga. Uus mootor käitub hoopis erinevalt sellest millega olin harjunud. Momendikõver on teine ja ka kasutatav pööretevahemik on kõrgemal.

comment_27525

Õnne, ilus sõit. Jäi kuidagi silma see, et kui teised esiotsa mehed lasid väga libisema ja mootorid ka karjusid väga koledasti, siis sinu sõit oli sujuv ja tundus igav, mis teadagi ongi kiire sõidu aluseks. Nii et ma olen meeldivalt üllatunud, paistab et see vaev on auto kallal vilja ilusti kandnud.

Kuid mis aegu sa eelmise mootoriga Raplas sõitnud oled, ja kas auto on muidu samaks jäänud peale mootori?

  • Autor
comment_27523

Eelmine aasta olen umbes sama aega sõitnud. Siis aga oli sõidutehnika see mis oli väga hea ja venitas hea aja välja. Nüüd sõidutehnika oli täiesti jama aga mootor oli võimsam.

See hea aeg tuli esimese vooru esimesel kiirel ringil. Teisel ringil sõitsin mingit keskpärast aega ja kolmanda finishisse ei jõudnudki. Kuna arvasin et aeg on piisavalt hea juba siis teises voorus võtsin asja väga rahulikult et autot säästa. Teise vooru aegasid ma ei teagi veel...

comment_27517

sind on lausa igav vaadata :D

auto vaikne, hoiab ilusti rada, ei mingit "äksjonit" :)

muide, mul on sinust üks videolõik, stardieelses kurvis, esimesest voorust aga ma ei mäleta, mitmes ring... kui tahad, võin välja jagada? :)

Plaanin muidu ühe videoklipi ka kokku panna sõitudest...

  • Autor
comment_27516

Väljast on võib olla tõesti suht vaikne. Sees on aga päris kõva lärm. Sõber city tegi minuga koos ka ühe sõidu ja võib vast seda lärmi kommenteerida. Niisama pikalt sõites hakkab lausa pea valutama sellest... :)

Tegelikult oli seda "äktsionit" liigagi palju selle ürituse kohta. Kaks korda rajalt välja sõita ja ükskord veel nii õnnetult et lõi vist roolilati paigast ära (rool käib väga raskelt ja keerates teeb ka häält), ühe logari ja esistange sain katki ja teel Tallinna kadusid ära mõlemad pidurite jahutuse kanalid. Ühe küll leidsin üles aga teise ja katkise lugari kohta tegin UM-i juba DHL tellimuse - ehk saan enne Sauga Open Track'i nad kätte...

Videosid vaataks hea meelega... :)

comment_27515

no ma käisin hoopis "ohtlikuma" autoga rajal :D

uskumatu, kuidas üks peugeoot võib "driftida" talverehviga :)

aga video.. http://mart.isa-geek.net/mart2/MVI_5916.AVI

servu on koleaeglane, varu kannatust :)

suurust oli vist 18 mega... sinu sõit kohe alguses, kuram, mäletasin, et sai rohkem filmitud :D

edit: mu bemm on ka sama "feature"-ga. Käisin maanteel venda päästmas reedel... sõitsin ~100km maanteel 3500-4500RPM - pärast oli rõve peavalu...

  • Autor
comment_27460

Auto peaks homseks Open Track'ks valmis olema, täna sai veel: rataste kalded võrdseks pandud ja esimene strut-bar paigaldatud. Sissesõidu lugesime ka lõpetatuks - Addinoli valasime välja ja Castrol RS 10w-60 läks sisse.

Homme rajal veel natuke seadistan ja siis päeva lõpus saab vast juba korralikult pöördeid nautida. Piiraja on hetkel pandud 8000rpm peale. Kui tundub et on lõpuni hea siis tõstab vast veelgi kõrgemale.

  • Autor
comment_27456

Njah, käisin siis kolm korda kokku rajal. Esimesed kaks korda sõitsin sellistes tingimustes:

img9101copy1cd410zo9.th.jpg

Kerge autoga millel all slick ja täielik kuiva asfaldi ettevalmistus ei olnud see sõitmine just väga lõbus. Ei tahtnud võtta ka liigseid riske.

Viimasel korral enam vihma ei sadanud aga asfalt oli ikkagi liiga märg. Siis sai ka natuke aega parandatud aga siiski jäi tulemus vägagi keskpäraste hulka.

Uus mootor oli rajal muidu väga hea ja potensiaali on seal küllaga. Tänu ilmaoludele ei olnud seda jõudu vaid võimalik kuidagi asfaldile maha panna.

Viimase sõidu lõpus hakkas küll kapoti alt ka igasugu huvitavaid hääli kostma. Peale pikka uurimist selgus grupitöö tulemusena et väntvõlli esimene hooratas on otsad andnud ja lihtsalt pooleks läinud. Ju talle siis ei meeldinud see 8000rpm... :)

Igal juhul koju sain nööri otsas. Loodan et probleemide lahendamiseks piisab vaid uue modifitseeritud hooratta paigaldamisest.

comment_27455

Trigger wheel-i rihmaratas oli jah ikka väga huvitavalt hammastega paralleelselt nö pooleks läinud.

Me saime veel Golfile 2h Pärnust uut süüteküünalt otsida, kuna paugutades otsustas üks NGK Iridium ära sulada.

Krt see on see viimase minuti seade aga Tallinnasse jõudsime ja tundub, et mootor seest OK.

Peale süüte map-i muutmist otsustas minu läpparist GIN välja tulla ja edasise konfi muutmisega oligi kööga.

Hea, et sul see hääl ikkagi mootorist ei tulnud, kuigi vahepeal ma isiklikult kaldusin seda juba kartma.

Golfi omanik kiitis küll nende uute Toyo slikkide pidamist vihmasel asfaltil.

Vähemalt võrreldes tänavarehviga, ta sõitis muidugi esimest korda ka slickiga.

comment_27454
Trigger wheel-i rihmaratas oli jah ikka väga huvitavalt hammastega paralleelselt nö pooleks läinud.

Me saime veel Golfile 2h Pärnust uut süüteküünalt otsida, kuna paugutades otsustas üks NGK Iridium ära sulada.

Krt see on see viimase minuti seade aga Tallinnasse jõudsime ja tundub, et mootor seest OK.

Peale süüte map-i muutmist otsustas minu läpparist GIN välja tulla ja edasise konfi muutmisega oligi kööga.

Hea, et sul see hääl ikkagi mootorist ei tulnud, kuigi vahepeal ma isiklikult kaldusin seda juba kartma.

Golfi omanik kiitis küll nende uute Toyo slikkide pidamist vihmasel asfaltil.

Vähemalt võrreldes tänavarehviga, ta sõitis muidugi esimest korda ka slickiga.

kas sa mõtled seda golf II-te ?

ma mõtlesingi miks vahepeal plädistas hirmsasti. Mis seal kapoti all peitub tal ?

comment_27453
Njah, käisin siis kolm korda kokku rajal. Esimesed kaks korda sõitsin sellistes tingimustes:

img9101copy1cd410zo9.th.jpg

Kerge autoga millel all slick ja täielik kuiva asfaldi ettevalmistus ei olnud see sõitmine just väga lõbus. Ei tahtnud võtta ka liigseid riske.

Viimasel korral enam vihma ei sadanud aga asfalt oli ikkagi liiga märg. Siis sai ka natuke aega parandatud aga siiski jäi tulemus vägagi keskpäraste hulka.

Uus mootor oli rajal muidu väga hea ja potensiaali on seal küllaga. Tänu ilmaoludele ei olnud seda jõudu vaid võimalik kuidagi asfaldile maha panna.

Viimase sõidu lõpus hakkas küll kapoti alt ka igasugu huvitavaid hääli kostma. Peale pikka uurimist selgus grupitöö tulemusena et väntvõlli esimene hooratas on otsad andnud ja lihtsalt pooleks läinud. Ju talle siis ei meeldinud see 8000rpm... :)

Igal juhul koju sain nööri otsas. Loodan et probleemide lahendamiseks piisab vaid uue modifitseeritud hooratta paigaldamisest.

Mis see aeg sul tuli siis ? Ja see mootori hääl 8k rpmi oli ikka mega hea 8)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.