Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 105,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_64619

Ma eile oleks äärepealt külastanud AG Rapla üritust aga viimasel hetkel sai ikka otsustatud, et Viitna järves ujumine ja päikese käes peesitamine oli nagu parem plaan... :)

 

Ehk siis iseenesest on auto sõidukorras. Oleks vaid vaja slikkidega veljed keldrist välja tassida, õhku täis pumbata ja siis võikski sõitma minna. Vähemalt siis kardiradade kontekstis. Audrus sõitmiseks oleks aga vaja natukene rohkem vaeva näha - piduriklotsid vahetada, uus piduriõli panna, natukene aju dünos seadistada ja ehk veel nipet-näpet. Audrus sõitmiseks võiks ka mingid värskemad slikid hankida. Kuna ma olen aga laisk, siis ma nii palju ei viitsi see suvi vaeva näha. Seetõttu võib seda autot ehk kohata Raplas või Tabasalus mõnel sobival üritusel... :)

 

Senikaua aga võite vanu videosid vaadata: http://www.youtube.com/user/Silwer666/videos :)

Muudetud , muutis Silwer

  • 4 nädalat hiljem...
  • 2 aastat hiljem...
  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_117788

Mul ei ole väga aega et selle autoga tegeleda. Seega võin kaaluda teatepulga edasiandmist, Aga odavalt ma seda muidugi ei müüks... 

Option 2 on see, et ehitan selle auto uuest ümber tänavakõlbulikuks. Siis leiaks see mul rohkem kasutust. 


 

  • Autor
comment_117841
Hetkel auto spetsifikatsioon järgnev:
 
Kere:
1989 aasta 325i M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta.
Originaal M-Tech II va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis).
Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega.
Paigaldatud ilma luugita katuseplekk
 
Mootor:
M20 2,7 stroker
400hj/290kw 5500 rpm
520nm @ 5200 rpm
1,1 bar ülerõhk
ETA vänt, ETA kepsud, ETA kolvid
M20B25 “885” plokipea ja orig 2,5i nukk
Surveaste 8,3:1
Holset WH1C (sama nagu HX35) turbo. Turbo vajab keskosa vahetust. Uhiuus turbo keskosa autoga kaasa.
Audi S6 wastegate
HKS SSQV replica BOV
Tatech 6 aju kõikide lisadega (sequential injector control, direct ignition - wasted spark, Internal closed-loop wideband controller, wastegate control, anti-lag system, flat shift, launch control, traction control) http://tatech.fi/
2.5" roostevabast sisselaske torustik + intercooler
Bosch 044 kütusepump ja vahepaak
Terassukas kütusetorud
3” väljalase (ei ole liialt vali)
 
Veermik:
E36 võimendiga roolilatt
BMW E30 M3 gr A Bilstein amordid ja Partricku poolt tehtud coiloverid (tagumised vedrud on ka amortide peal)
Reguleeritav esimene stabikas (Lill)
Alumiiniumist E30 M3 õõtshoovad
Rattad tikkpoltidel (4*100)
Tagasillas õõtshoovad reguleeritavad (Lill), õõtsapuksid - Powerflex
Tagasillapuksid alumiinumist (Lill)
Esiõõtsadel ekstsentrilised M3 polüpropüleen puksid, Powerflex
Esimestel amordipüstakutel reguleeritavad uniballiga camber plate’d (Lill)
 
Pidurid:
Esimesed pidurid: 312*25mm (Audi S3) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/312mm/312mm.html + E34 540i sadulad
Tagumised pidurid: 294*19mm (E46 328i) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/294mm/294mm.htm + E34 540i sadulad
E34 540i piduri peasilinder
Ferodo DS2500 uued klotsid
Terassukas piduritorud (Lill)
 
Jõuülekanne:
Kerge M20 hooratas (Lill)
535i 240mm siduriketas
Audi UrS4 2,2T sidurikorv
325i 5k käigukast orig. + Z3 hoovastik
4,27 LSD topelt friktsioonketastega (Patrick)
 
 
Salong
Bi-Marco istmed, 2tk, terved. Homologeering aegunud. Kuni 180 cm pikale on ok.
Traksid 6p. Homologeering aegunud.
FIA nõuetele vastav turvapuur. Puuriga on seotud ka esimesed ja tagumised amordikannud ja tagadiffri kinnitus. Rait Orupõld http://racing.kosei.ee/rait-e30coupe.html
M-Tech II väike rool
 
Rattad:
4*Azev A, 4*100, 17*8 Koos keskkapslitega, uued märgid kapslitel
4*225/45R17 Toyo R888 ühe sõidu sõitnud. Praktiliselt uued. Keldris ühtlases temperatuuris hoitud.
4*Velge 17*7,5 koos keskkapslitega
4*225/45R17 Goodyear GS3 vihmamustriga tänavarehvid, uueväärsed
 
Lisaks on:
M20, 2826cc vabalthingav mootor (200+hj) - 288 nukk (Dbilas?), 84 vänt, 84,5 kolb (pre fl), kerged tasakaalus kepsud, reguleeritav nukaratas, pea tehtud (Lill), Sisselase E34 540i segusiibriga,
Suure muhviga 325E 5k käigukast
Orig uksepolstrid ja tagumised küljepolstrid
Keskkonsool ja juhi jalge juurest armatuuri alt kate
Dbilas sisselaske kõrid M20 mootorile
E36 M3 sisselaske jupid
E38 740i Brembo suportid
Kapoti, esistange ja pagasiluugi klaasfiibrist vormid (väga korralikud, kunagised DC-ICE vormid).
Riiulitäis igasugu kola mis sai algselt auto küljest eemaldatud - keskluku mootorid, päiksesirmid, turvavööd, õhufiltri korpus, segusiibrid, erinevad K&N filtrid jne, jne…
 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.