• 0
Henrik

K:E30 M42B18 mootor - milline hooratas, sidur, kast?

Küsimus

Tere! Jutt lühike ja käib facelift kupeest, millel originaalis M10B18i mootor. Asjad nii kaugel, et mootor juba ammu maha tõstetud ja asemele läheb E30-mudeli iS ehk M42B18. iS tuleb mulle aga ilma hooratta, siduri ja käigukastita. Olen kolanud igasugu välismaa foorumites ja võiks öelda, et olen endiselt veidi segaduses.
Auto eesmärk: talvel garaazis, suvel teedel. Seda nii linnas kui maanteel, kuid tõenäoliselt näeb rohkem linnaliiklust. Sooviks võimalikult normaalset nobeduse-mugavuse suhet. Mingeid kalli otsa performance-jubinaid taga ei aja, sest eesootavaks hooajaks valmistudes pean paljuski lähtuma rahakotisõbralikkusest.
Küsimused:
1. Tean, et M10 käigukast ei istu iS'ile. Kuidas on lood aga M10 hooratta ja siduriga (kas istuksid külge) ning mida vastav tulemus endast sõiduomadustel kujutaks?
2. Kas keegi oskab pakkuda konkreetseid alternatiive/muid mootoreid, millelt leida iS'ile sobiv sidur, käigukast(võimalikult sobiva ülekandega) ning hooratas?
3. Kardaan - M10 kardaan tuleks antud "swap'i" puhul vist samuti välja vahetada?
Igasugune teemaga haakuv "know-how" on kogu täiega teretulnud. Võite rääkida omadest kogemustest või muudest kindlatest faktidest.
4. Kui kellelgi vastavat kraami üleliia on, siis võib mulle ps'i kaudu vaikselt vihjata.

Olen ette väga tänulik :)
Henrik

Muudetud , muutis Henrik

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 8 vastust

  • 0

Mitte ainult nö. "ei sobi", vaid meelde on nagu jäänud, et varasematel iS-idel ongi kastid ja kogu möll M40 oma. Alles hiljem tuli M42-spetsiifiline käimakast. Vist on sama kasti paigaldatud ka 518i E34-dele.

 

Isiklikult otsiks kindlasti võimaluse kuidas paigaldada M20 ühemassiline hooratas ja laseks seda ka kergemaks treida :D

Muudetud , muutis GTA

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

M42 hooratta liigse kergendamisega võib väga halva tühikäigu saada. Ega ilmaasjata sinna seda rasket kobakat pole topitud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kontrolliks lugesin E30 restoration bible'st peatüki, kust see infokild meelde jäi. Selle järgi siis kuni sept '90 kasutati iS-il M40ga ühise korpusega (mitte tingimata ülekannetega) kaste ja sealt edasi E34 518 pikema kerega kasti.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Vbl eestis siis köik autod peale 90 sept, kui m40 kasti kasutati, siis sai seda ainult koos kardaaniga teha, sest oli nn oma kraam, ise müünud mitu m40 kardaani is meestele.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Tänud vastamast ja pakkumast! Tänaseks mul kast ja sidur olemas, kardaan samuti. Hooratta koha pealt saan vast kah lähemal ajal lahenduse. Ja Eelmainitud asjad tulid M40'lt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!


Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.


Logi kohe sisse