Hüppa postitusse

K:318karpa vs 2,5l 141kw

Postitatud

probleem siis selles et algselt mootor oli 1,8l karpa ja aastaks on 86 aga tahaks 525i 141kw mootorit mis on pärit 90.a peale istudada ja nüüd tahakski targemate nõu kuulda et kuidas juhtmed vean ,mis kast ,mis kardaan ,mis differ ,mis käpad jne.

jutt tuli segane aga loodan et saate aru ja oskate aidata

ette tänades Renee

  • Vastuseid 51
  • Vaatamisi 15,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Auk sai sisse lõigatud ketaslõikuriga, koguaeg sai sobitada ja mängida, et korralikult ära mahuks. Augu katteks panime vaskpleki, sest seda saab paremini töödelda. Neetidega kinni ja silikooniga herme

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...

Nii lugu nüüd selline ,et auto sõidaab aga vigaselt.Mure nimelt selles,et pöörded on kusagil 2000juures ja kõiguvad.Vahetasin ära õhulugeja,aju,pihustid,süütepoolid,lambda kontrollitud.need toimivad.gaasiklapi anduriga on mingi porr.kui pistik ära võtta siis pöörded langevad aga ikka puterdab.anduri vahetus tulemust ei andnud.ülevaatus punktis lasin summutist tulevat nänni mõõta kõik oli ok.enne kui juhtmesarja vahetama hakkan.on äkki kellelgi mõni soovitus mida veel katsetada ette tänades: Katlamaja tiim

mul kõikusid pöörded kui oli katki õhulõdviku ja tühikäigu mootori vaheline õhuvoolik.

ja teinekord kõigutas ka kenasti pööret, kui ei saanudki aru mis viga oli.

lõime diagnostika aparaadi külge, kustutas kõik vead ära ja pöörete kõikumine kadus, ning tagasi pole poole aastaga tulnud.

ma olen 50% kindel, et asi lisaõhust sellest tavaliselt kõikuma hakkab. pane kõik vaakumiotsad kinni tühikäigumootor ja vaakumvõimendi ka vaata mis siis saab ja see kust kollest tühikäigumootorisse lõdvik läheb see kipub vahest askeldamisega ära tulema. kui vaakumijama ei ole siis ükshaaval kõiki andureid ära tõmmata ja vaadata mis siis teed ja pärast akujuhe mõneks minutiks maha, et ajust veakoodid ära kustutaks. kui kõike seda juba oled proovinud siis ma tõesti ei tea tantsi ümber auto ja laula saksakeeles :)

nii pihustitega on ok aga kolde kohapealt on Margol õigus.See koht kuhu augu lõikasime ,et piduri võimendi ära mahuks ei olnud just kõige hermeetilisem.nüüdseks tehnoloogiat vähe muudetud.Tuleb oodata vaigu kuivamist ja äkki homme paremad uudised

Vähem porno oleks olnud otsida ikkagi kohe sobivam pidurivõimendi, kui nüüd jamada selle augu lappimisega ja mitte pidamisega... Kapotialuse välimus kannatab ka kindlasti või ma eksin?

Pilte?

  • 4 nädalat hiljem...

nii asi nüüd seal maal,et avastasime gaasiklapi võllide erinevuse.st et anduri positsioon on erinev bochil ja siemensi süsteemidel

  • 3 nädalat hiljem...

Nii... vahepeal tehtud uuendused on sellised: vahetatud juhtmestik koos andurite ja ajuga.paigaldatud TERVE sisselaske kolle,kontrollitud mootori märgid(süüde).uued pihustid koos latiga,tagasivool kontrollitud,kütte ja silindri surve mõõdetud,ära võetud kütuse aurude mingi filter ja selle ots kinni pandud.vahetatud ka süütemoodulid

IKKA EI TOIMI NORMAALSELT

St. kohalkäik ei ole stabiilne ja rõve bensiini hais on sumbutist väljas

kas on keegi pärnu maakonnas paigaldanud oma e30-nele m50... mootori? kui jah siis äkki võiks oma projekti näidata ja infi jagada

Ette tänades

H.Kruusmann

kas on keegi pärnu maakonnas paigaldanud oma e30-nele m50... mootori? kui jah siis äkki võiks oma projekti näidata ja infi jagada

Ette tänades

H.Kruusmann

heameelega. kus kandis oled
  • 1 kuu hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.