renka30 Postitatud 15. september 2011 Jaga Postitatud 15. september 2011 probleem siis selles et algselt mootor oli 1,8l karpa ja aastaks on 86 aga tahaks 525i 141kw mootorit mis on pärit 90.a peale istudada ja nüüd tahakski targemate nõu kuulda et kuidas juhtmed vean ,mis kast ,mis kardaan ,mis differ ,mis käpad jne. jutt tuli segane aga loodan et saate aru ja oskate aidata ette tänades Renee Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 15. september 2011 Jaga Postitatud 15. september 2011 Otsi foorumist, vaata kasutajate autoteemasi, see jura on siin nii läbi jahuttud, et peaks juba aitama, üle nädala tuleb siin selliseid küsimusi ja teemasi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-1860 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
renka30 Postitatud 16. september 2011 Autor Jaga Postitatud 16. september 2011 Otsi foorumist, vaata kasutajate autoteemasi, see jura on siin nii läbi jahuttud, et peaks juba aitama, üle nädala tuleb siin selliseid küsimusi ja teemasi. kui ma oleksin midagi leidnud ,poleks seda postitust teinud kh Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-1817 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 16. september 2011 Jaga Postitatud 16. september 2011 Vaata meie endi autod alla, seal pooled autod selliste mootoritega, nett on infot täis, alustades www.e30.de lehest. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-1808 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
indrekE30 Postitatud 16. september 2011 Jaga Postitatud 16. september 2011 http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=3294 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-1804 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
perfectenemy Postitatud 17. september 2011 Jaga Postitatud 17. september 2011 kui vähegi inglist ablad, siis registreeri ennast e30zone.net kasutajaks. seal on see teema kõikvõimalikkes variantides lahti ja kokku tagasi ära räägitud. siit foorumist, tegelikult ei leia päris mitut asja mida võiks teada seda mootorivahetust tehes. ja ütlen ausalt, odavam on osta, kui ise teha. ma võin sulle näiteks oma ära müüa Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-1797 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
renka30 Postitatud 19. september 2011 Autor Jaga Postitatud 19. september 2011 kui vähegi inglist ablad, siis registreeri ennast e30zone.net kasutajaks. seal on see teema kõikvõimalikkes variantides lahti ja kokku tagasi ära räägitud. siit foorumist, tegelikult ei leia päris mitut asja mida võiks teada seda mootorivahetust tehes. ja ütlen ausalt, odavam on osta, kui ise teha. ma võin sulle näiteks oma ära müüa kahjuks ära vist ei osta ,kuna omal väga hea toorik olemas aga muidu moe pärast küsin hinda Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-1651 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
renka30 Postitatud 9. oktoober 2011 Autor Jaga Postitatud 9. oktoober 2011 saaksin siis järsku näpunäiteid? või ei viitsi keegi jännata? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-218 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
perfectenemy Postitatud 9. oktoober 2011 Jaga Postitatud 9. oktoober 2011 kui sa ise ei viitsi ikka üldse otsida siis kas sa seda valmis viitsid üldse teha? ostad omaled mootori ja siis otsid ülejäänud jupid vastavalt mootorile juurde mul on E34 karter koos õlivõtturi, õlivarda ja tema toruga e36 M50 mootorikäpad M40 mootori kast - oli vaja ka uut otsalaagrit selle kastiga M40 käiguhoovastik lühemaks keevitatud - m20 kasti hoovastik peaks sobima M20B20 kardaan M20B20 algusaastate hooratas m20b25 väikese korpusega starter e36 328 kondivariandiga radikas e36 kondi jahutusventilaator e21 pidurivõimendi - sobib ka ix oma juhtmestik peaks käima nii variante on muidugi mustmiljon veel, kasutades teisi kaste, hoorattaid jne... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-210 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
renka30 Postitatud 10. oktoober 2011 Autor Jaga Postitatud 10. oktoober 2011 kui sa ise ei viitsi ikka üldse otsida siis kas sa seda valmis viitsid üldse teha? ostad omaled mootori ja siis otsid ülejäänud jupid vastavalt mootorile juurde mul on E34 karter koos õlivõtturi, õlivarda ja tema toruga e36 M50 mootorikäpad M40 mootori kast - oli vaja ka uut otsalaagrit selle kastiga M40 käiguhoovastik lühemaks keevitatud - m20 kasti hoovastik peaks sobima M20B20 kardaan M20B20 algusaastate hooratas m20b25 väikese korpusega starter e36 328 kondivariandiga radikas e36 kondi jahutusventilaator e21 pidurivõimendi - sobib ka ix oma juhtmestik peaks käima nii variante on muidugi mustmiljon veel, kasutades teisi kaste, hoorattaid jne... aitähh sulle sellist abi ootasin juba ammu tänx veelkord Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-143 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
cabrioletka Postitatud 23. november 2011 Jaga Postitatud 23. november 2011 Ma istutasin ka E30 kabrjole M50.2,5.141kw mootori,ruumi jäi vähe ette otsa,nii et mehaaniline vent ära ei mahu,juba aretasin ka elektrilise vendi radika ette,nii et nüüd vaja tempilülitusandurit.Mis temperatuuril see peaks lülitama ja kust võiks seda saada?.Esialgu ajutiselt on mul kasutuses E36 1,8 radikas,mis arvatavasti kuidagi ei sobi sinna,kohapeal seistes hakkab kuumaks minema.Kas see tuleks panna ka panna vist 2,5 mootori oma? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-32486 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 19. detsember 2011 Jaga Postitatud 19. detsember 2011 Küsimus siis selline teile. Kui teie oma juhtme sarju kokku ajasite siis mitme pinnise otsaga oli m50 juhtmestik. Venna 316i 1991 sai peale pandud m50b20 millel m50b25 sisselase ja väljalase koos juurde kuuluvaga. Juhtmestik peaks ka olema m50b25. Probleem selline et kõik õpetused, pildid ja diagrammid nende m50 juhtmestikkude kohta on 25 pinniga ehk siis x20 pistik, aga selle m50 mootori juhtmestik on 20 pinniga. Selle kohta netis inf puudub. Aidake. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-33929 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 19. detsember 2011 Jaga Postitatud 19. detsember 2011 Aga mis seal vahet on, palju neid pin-e seal on? Kokku paned ikka õiged asjad omavahel. M50B20 on üldse Siemensi el tehnika, keegi ei viitsigi seda mootorit kuhugi peale aretada, seetõttu ka vähene info selle kohta. Käi manualid läbi ja sealt peaks ecu pin-ide ja mootoripistiku asetuse teada saama. Enamuse saab ikkagi M50B25 oma pealt maha viksida. PS! Huvitaks täitsa, mis hobujõude need M50B25 kolled juurde peaks andma? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-33941 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 20. detsember 2011 Jaga Postitatud 20. detsember 2011 Ütlesin samuti telefonis ju, mis vahet sel on mitu pin`i sul on, mootori tööle saamiseks nagunii paari otsa vaja reaalselt, ülejäänud on andurid. Proovisid testriga välja ajada, kui muidu üles ei leia? Muidu peaga poisid , aga lihtsa asja juures pidur peal Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-33950 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sõge Postitatud 20. detsember 2011 Jaga Postitatud 20. detsember 2011 Vaakumvõimendi sobib ka vana audi100 (sigari) oma mida on palju lihtsam leida kui ix või e21 oma. Pedaalipoolne varras tuleb lühemaks teha, muud augud/vidinad sobivad üks ühele. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-33961 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 20. detsember 2011 Jaga Postitatud 20. detsember 2011 Kuidas selle audi 100 vaakumvõimendi võimendus on, suurem või väiksem kui võrrelda ix oma näiteks? pidurivõimendi mis on ix'i peal, leidub veel ka: Part 34331161486 (Brake servo unit) was found on the following vehicles: E30: Details on E30 E30 325ix Sedan, USA E30 325ix Coupe, USA E30 325ix Touring, Europe E30 325ix Sedan, Europe E30 325ix Coupe, Europe E32: Details on E32 E32 735i Sedan, USA E32 735iL Sedan, USA E32 730i Sedan, Europe E32 730iL Sedan, Europe E32 735i Sedan, Europe E32 735iL Sedan, Europe E34: Details on E34 E34 M5 3.6 Sedan, Europe E34 530i Sedan, Europe Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-33966 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sõge Postitatud 20. detsember 2011 Jaga Postitatud 20. detsember 2011 Kuidas selle audi 100 vaakumvõimendi võimendus on, suurem või väiksem kui võrrelda ix oma näiteks? minumeelest on võimsus u sama mis originaal võimul või isegi parem, ix omaga ei oska võrrelda kuna pole proovida saanud. vahepeal oli mul mosse oma peal, no see oli ikka täielik frukt kes kaaluhull on siis audi võimuküljes on ka alu peasilinder mis bmw originaalist kõvasti kergem sinna istub ka originaal vedeliku anum ilusti külge aint ühte piduritoru tuleb painutada ja üks pime ette panna kes ei kasuta nelja väljundit ise ma seda tööd teha ei viitsinud ja jätsin vana silindri. Küsimus veel suurele ringile: kas teil läks ka sidur raskemaks nii raskeks, et kui hüpata mõne moodsama autoroolist enda autosse siis ei jõuagi vajutada. tahaks sellele probleemile kohe õige lahenduse leida mitte jälle mingit frukti kokku keerata. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-33973 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Greger Postitatud 20. detsember 2011 Jaga Postitatud 20. detsember 2011 Mul on sidur E30 nel jumala pehme. Isegi uutel autodel on see raske Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-33974 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 20. detsember 2011 Jaga Postitatud 20. detsember 2011 (muudetud) Asi nüüd jonksu saadud. Otsisin auto-datast joonised ja kõik värvid mis olid e30 ja e34 juhtmestikul samad tulid ära ühendada. Temperatuuri anduri tööle saamiseks pidin m50 anduri vahetama m40 omaga. Kõik hakkas tööle. Nende jooniste ja õpetuste järgi mis netist saada oli oleks asi päris p...e läinud. Nüüdseks asi korras. Need m50b25 kolded olid sellele mootorile installeeritud enne kui mootor meie kätte jõudis. Ei tea kas teeb asja paremaks või hullemaks. Proovisõitu pole veel teinud, annan siis teada kuidas asi jookseb. Muudetud 20. detsember 2011, muutis kruusmann Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-34030 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann2 Postitatud 21. detsember 2011 Jaga Postitatud 21. detsember 2011 Väike täpsustus veel: el venti pole vaja sinna installida.tuleb lihtsalt ventika labad visko esimeselt küljelt asetada tagumisele poolele. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-34057 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 21. detsember 2011 Jaga Postitatud 21. detsember 2011 keegi moderaator võiks siit paljud postitused liigutada eraldi teema alla üldse ja teha kleepsuks M50 mootori paigaldamine e30-le Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-34060 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann2 Postitatud 22. detsember 2011 Jaga Postitatud 22. detsember 2011 käigukast sobis mul ideaalselt va.sidurikäpp.seda peab vähe tuunima.sisselaske koldesse lõikasin augu,et vaakumvõimendi ära mahuks. Varsti lisan ka pildid koos seletustega mida teha jne. Tel.56939334 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-34102 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sõge Postitatud 23. detsember 2011 Jaga Postitatud 23. detsember 2011 käigukast sobis mul ideaalselt va.sidurikäpp.seda peab vähe tuunima.sisselaske koldesse lõikasin augu,et vaakumvõimendi ära mahuks. Varsti lisan ka pildid koos seletustega mida teha jne. Tel.56939334 kudas sa augu kinni panid.ma omal kaalusin ka seda lõikamise teemat aga lõin käega suht porno tundus Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-34159 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 24. detsember 2011 Jaga Postitatud 24. detsember 2011 Auk sai sisse lõigatud ketaslõikuriga, koguaeg sai sobitada ja mängida, et korralikult ära mahuks. Augu katteks panime vaskpleki, sest seda saab paremini töödelda. Neetidega kinni ja silikooniga hermeetiliseks. Kui asi kuivanud siis sai musta mati värvi peale ja asi nii kui tehasest. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-34229 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
perfectenemy Postitatud 25. detsember 2011 Jaga Postitatud 25. detsember 2011 (muudetud) sisselaske kollektorit lõikuma hakata, mks sellinne porno vajalik on? kui kasutad e21 pidurivõimendit siis lihvid kergelt paari ribi ainult maha kollektori pealt ju... ja palju ruumi jäi sul radika ja veldilaatori vahele kui labad teisele poole tõstsid? ega vist mitte eriti ju Muudetud 25. detsember 2011, muutis perfectenemy Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1034-k318karpa-vs-25l-141kw/#findComment-34296 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse