Postitatud 18. oktoober 201410 a comment_85223 M52 turbotamise head ja vead? Kuidas kestab alu plokk? Mōistlik kohe kepsud vahetada ära m50b25nv mootori omade vastu? Nukad?sisselaske kolle kohe swappida m50 oma vastu?reaalset vahet sellest? Lühidalt ootaks siia juttu just alublokiga 2.8 laadimisest ja ehitamisest,headest ja halbadest külgedest.
20. oktoober 201410 a comment_85284 m52 plokk on juba ilma turbota probleemne. Kuuma ei kannata see mootor ja jahutussüsteem pidi jama olema, poldikeermed plokis annavad väga lihtsalt järele eriti kui mootorit keedetud on. kepsud tuleks kohe ära vahetada. Mina isiklikult võtaks kohe m50 ploki ja teeks sellest..
20. oktoober 201410 a comment_85290 Aluplokk on igatahes parem valik (vaidlemise koht on lobamokkade rubriigis). Jahutussüsteem on tõesti õnnetu, plokikaane läbiviigud on peenikesed ja koguvad kristalliseerunud jahutusvedelikku. Olen ise plokikaane poldi keerme välja keeranud lühikese poldiga ja see ei olnud sugugi mitte kerge. Täpselt ei mäleta, aga 150+ nm oli kindlalt peal ja poldil haaras 3-4 niiti. Lihtsalt nad kindlasti üle ei keera - keedetud mootori kohta ei oska öelda, aga üldine materjaliõpetus viitab, et alumiiniumisulamid oma omadusi mingi 120 kraadi peal veel ei muuda.Kepsude suhtes ei oska öelda, visuaalselt on nad õnnetumad, kui M50 omad, samas on liikuvat massi vähem ja profiil on üsna agressiivne. Kindlasti nad lähevad mingi aeg kõveraks, aga ma pole suutnud leida seda väände numbrit kuskil, ainult juttu on siin ja seal, et keegi on kuulnud, samas keegi on jällegi vastupidist kuulnud.
20. oktoober 201410 a comment_85304 Lahkasin oma m52b28 mootorit,see on hämmastav millist muda üks mootor võib sisaldada Muudetud 16. september 20186 a, muutis sass
20. oktoober 201410 a comment_85312 Nõustun täielikult sõgeda jutuga, töö juures käis samamoodi üks 528 plokikaane tihendi vahetuses ja kokku panema hakkates läks algul üks keere. Uuesti proovides ka teine ja lõpp kukkuvõtte oli see, tuli kõigile uued keermeniidid sisse panna. Ja kuna eelmises remondi töökojas kust see auto poolikuna tuli oli puuritud ühte poldi ava 10.sest 12.seks ja pandud volkari polt siis tänu sellele hiljem radika purunemise tõttu ja korraks keema minemise tõttu oli kõik jälle alguses tagasi. Omanik ostis lõpuks uue mootori (kuna meil aega ei olnud viis teise töökotta kus seda paigaldati 3 kuud ja sellega ka garantii mootoril lõppes) ja ka sellel oli samamoodi surve sees. Ühes silindris 18, siis oleks aland kõik see uuesti, aga müüs maha. Muudetud 20. oktoober 201410 a, muutis Magnus
21. oktoober 201410 a comment_85326 Minul hetkel M50 non vanos mootor turbotatud ja igati rahul, pole mingeid probleeme esinenud. Lahti võttes oli jah sitane ja kole must seest kuid tund aega kambripesu ja läikis nagu uus. Polnud kokku pannes mingit probleemi, pole jahtus probleeme ei miskit.
21. oktoober 201410 a comment_85341 kui karter juba maas, kas peaks mingisugused õlipumba poldid ka üle kontrollima?
21. oktoober 201410 a comment_85343 kui karter juba maas, kas peaks mingisugused õlipumba poldid ka üle kontrollima? ketiratta mutter
21. oktoober 201410 a comment_85355 Need juht plastikud on ka nõrk teema, aga neid ainult karteri eemaldamisega raske kontrollida. Unustasin veel vastata, et m50 sisselaske kollektori swap on pmst mõttetu, kuna ploki sisselaske pordid jäävad ikka sama suureks ja flow rate'i määrab laias laastus kõige kitsam koht. Kui turbotad, siis pole suurt mõtet eraldi portima hakata, sest see on päris suur töö ja kasu on tänavaautos mõtetu. 10x lihtsam ja odavam on pisut rõhku tõsta, kui vaja rohkem õhku sisse viia. Muudetud 21. oktoober 201410 a, muutis SllM
25. oktoober 201410 a comment_85461 mis eesmärks on sellel plekistkattel,kas selle peaks eemaldama kasutades e34 karterit? Muudetud 25. oktoober 201410 a, muutis sass
M52 turbotamise head ja vead?
Kuidas kestab alu plokk?
Mōistlik kohe kepsud vahetada ära m50b25nv mootori omade vastu?
Nukad?sisselaske kolle kohe swappida m50 oma vastu?reaalset vahet sellest?
Lühidalt ootaks siia juttu just alublokiga 2.8 laadimisest ja ehitamisest,headest ja halbadest külgedest.