Hüppa postitusse

Silwer

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Silwer postitas

  1. Kui tänavasõiduks siis Tuuning.ee on müüa ühed vähekasutatud Recaro SRD istmed: http://www.recaro-seats.com/recaro_srd.htm Neil siis seljatoe asend reguleeritav ja seljatugi ka ülestõstetav (mida sul ka tänavasõiduks vaja oleks). Hind oli kahe istme peale kokku u. 10 tuhat. Muidu uuena maksid nad tükist rohkem kui 10 tuhat.
  2. Edev näeb välja küll. Ainuke asi mis natuke kripeldama jääb on iste - mootor juba selline et iste võiks hakata ka mingisugust külgtuge juba pakkuma...
  3. Lahkamise tulemusena selgus et hooratas oli ilusasti vända küljes kinni. See mis kolises oli hoopis Sachs Racing sidur - surveplaat oli korvi küljest praktiliselt lahkunud. Katki olid läinud lamellid mis surveplaati korvi küljes kinni hoiavad. Siit siis järeldub et kiirendamiseks sobib see sidur ilusasti (Patricku 350hj/500nm turbokal on samasugune) aga ringrajal käiguga pidurdamise valule lamellid vastu ei pea. Lamell siis töötab tõmbele hästi aga surve puhul kipub kahekorra minema ja murduma. Nüüd siis vaatame juba mingi jäigema ja ilma lamellideta korvi poole.
  4. Nüüd siis mingi kange sidur sinna hankida. Rõhku u. kaks korda tõsta ja siis peaks juba päris hea olema. Aa, ja muideks see Lille poolt müüdav 2,3 liitrine M3 S14 plokk ja dogleg kast peaksid päris hästi sinu autole sobima...
  5. Ma arvan et jääb samaks. Vaid sisselase tuleb uus. Kui vaja siis täiustame ka väljalaset aga see paistab siis kui vasturõhud mõõdetud. Samas on juba pikemat aega mul küpsenud plaan teha üks turbomootor tagavaraks. Aluseks võtaks 318is mootori ja selle laeks säästuprojektina üle. Säästuprojektina siis selles mõttes et mootori sisu ei näpiks. Lihtsalt mingi väiksem kaalikas (näiteks audi KKK K24) külge ja olemasolev Tatech seda kompotti juhtima. Aga kas ma selle tagavar mootori see talv teen - ei tea veel...
  6. Jah ma sõitsin Karolini autoga. Esiteks on autol ja autol väike vahe sees. Teiseks ei ole võõra autoga just kõige muretum rajal gaasi tallata. Jube hale lugu oleks kui Karolin peaks minu eksimuse tõttu trammiga tööl käima...
  7. Kui suure rõhuga sa sõitma kavatsed hakata?
  8. Pühapäeval Tabasallu?
  9. Noh see kirjeldus on juba päris huvitav. Kas nuka kohta ka mingeid kraade on teada? Aga kui sa mootorit ümber ei plaani ehitada ja hetkel liigub auto hästi, segu on igas vahemikus norm siis unusta see progetav aju ära - vaevalt et see midagi paremaks teeb. Et selles selgust saada võid näiteks käia autoga Zolotarjovi juures dünos. Ta mõõdab nii võimsuse kui ka kontrollib segu erinevatel pööretel.
  10. Esmapilgul vaatasin et M-Tech II aga lähemal uurimisel hakkas silma et stanged tiba teised. Aga ilus on küll. Eks siis peab rohkemat juttu ootama jääma...
  11. Käiku alla vahetades lasin vahegaasi. Pöörded aga läksid nii kõrgele et piiraja sekkus. Piiraja siis lülitas välja süütepoolid. Kütust aga lastakse silindritesse edasi. See kütus jõuab põlemata kujul summutisse. Summuti on jube kuum ja kütus plahvatab. Seekord juhtus sellist pulli üldse vast üks või kaks korda. Piiraja oli mul veel miilisõidust jäänud päris kõrgele vist 8200 või 8300rpm. Järgmine kord panen piiraja madalamale - siis on showd rohkem...
  12. AC Track day Saugal. Parim aeg: 1:04.859 Üldarvestuses siis parimuselt kolmas aeg.
  13. BMW märk jääb ette ja ma ei taha seda eemaldada...
  14. Ise mõtlesin sedasama. Armeeriks fiibriga kapoti esiotsa mingisuguse alumiiniumist nelikanttoru ja oleks pool muret lahendatud. Betoonist nn. tolmuvaba kapott oleks küll väga "äge"...
  15. Standard 325i videosid on lausa naljakas vaadata: http://www.youtube.com/watch?v=EnB8YSY3rJw&mode=related&search=
  16. Tulevikus teen asja natuke ümber selliselt et nii palju kasutut õhku kapoti alla ei satuks. Ja see mis sinna ikkagi tuleb saaks sealt ka kergemini välja. Samas see probeem tekib vaid kiirustel mis on u. 200 lähedal. Seega ei ole mingi asi mis ringrada sõites väga häiriks. Aga nüüd on ka selge miks ta mul 5 käiguga detoneeris - suurel kiirusel muutus ta ülelaetavaks mootoriks ja eks see kuum ilm mängis ka oma rolli...
  17. No seda 400m aega saab video peal ka umbes mõõta. Tqhq kalkulaator annab 1180kg + 215rwhp korral ajaks 13,4 ja kiiruseks 164km/h. Nagu võistlusel mõõdetud on spido viga 7%, ehk siis 164km/h vastav spido näit oleks 175km/h. Kui mõõdame video pealt aega 0-175km/h siis umbes 13,4 sekundit see ongi. 0-107 on kah päris hea - u. 5,5 sek. Ja see kõik oli ju sõidetud tavalise tänavarehviga mis 0-80 õiget pidamist ei pakkunud... Hea pilt: Muideks, M-Tech II tagatiib ON VÄGA HEA asi. Ilma selleta on suurel kiirusel lausa õudne sõita - auto ujub täiega teel. Ma polnud varem ilma tiivata sõitnud ja ega enam rohkem ei taha ka. Seega, kellel võimalik siis muretsege oma e30-le M-tech II tagatiib - see mitte lihtsalt ei tee autot ilusaks vaid ka päriselt töötab nagu üks tiib töötama peab... :
  18. Ma sõitsingi vaid ühe korra, kuna kell 5 pidin juba linnas tagasi olema. Muidu läks enam-vähem aga 5 käiguga tiba detoneeris, seda on näha ka allolevalt videolt: http://silwer.pri.ee/One_mile_Silwer_e30.MPG (Video vaatamiseks kasuta "save as"!!!). Eks see video ütleb rohkem kui sada sõna... Differ oli 4,27 ja tagumised rehvid 205/55R15 (naise auto alt). Spido valetab päris korralikult...
  19. Bmw väljalase on juba originaalis väga hea. Torukolle paigaldus ei tee halba. Kati eemaldus ei anna tavaliselt midagi juurde. Ja üldse ei ole mõtet loota mingit erilist mineku paranemist bmw'l väljalaske upgradega.
  20. Nüüd siis dünograafik kus ka pöörded õiged: Esimene mõõtmine oli siis 210hj rattast - roheline joon. Siis eemaldasin segusiibri küljest airboxi mineva vooliku. Koheselt leidsin 6hj ja kadus vaakum kõrgel pöördel segusiibri juurest. Samas väände maksimum tiba vähenes. See oli siis tehtud seguga 0,84 - helesinine joon. Siis seadistasin segu 0,89 peale aga sellest suurt vahet ei tekkinud -kollane joon. Nuka ja süütega kruttimisega ei olnud aega tegeleda. Parimaks jäi siis hj poolest viimane tõmme: 216hj @ 6000rpm. See teeks siis 15% veermikukao korral umbes 250hj mootorist. Väänet siis 278nm rattast mis teeb umbes 300nm mootorist.
  21. Täna võeti kast maha, pandi uus asemele. Auto kokku. Prooviti käivitada ja selguses et kolin on ikkagi alles ja täpselt sama nagu ennem... No siis võtsime kasti uuesti maha ja hakkasime sidurit uurima. Sidur oli korras aga selgus et hooratta poldid olid kõik lahti... Poldid olid mootori vahetusel korralikult kinni keeratud ja ka keermeliim vahele pandud... Seega on üks võimalikest tsenaariumitest alljärgnev - esimene hooratas kooles maha ja lagunes kaheks tükiks. Tekkinud vibratsioon keris lahti tagumise hooratta poldid. Tekkisid need kaks asja korraga ja Saugal. Seal ei saanud mootor ka mingeid eriti ekstreemseid tingimusi tunda - rada oli ju libe. * nüüd siis on mul üks käigukast üle. Linnasõiduks ja tavamootoriga käib veel hästi. Ainuke viga oli selles et eriti kõrgel pöördel ei õnnestunud välkkiire käiguvahetus esimese käigu pealt teisele - ju see teise käigu sünkro ei ole enam oma esimeses nooruses. Kellel huvi siis andku teada.
  22. Ma ei usu et need kolle torud peened on. Opelil on silindri kohta 0,5 liitrit, minul natuke vähemgi...
  23. Veel ei ole. Hetkel tiba tuunitud M20 originaal.
  24. Hakkasin graafikuid ja Tatechi logifaile võrdlema ja avastasin et dünograafikul on pöörded valesti näidatud. 1 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 8470rpm, graafiku järgi on see umbes: 7800rpm 2 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 7050rpm, graafiku järgi on: 6500rpm 3 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 7250rpm, graafiku järgi on: 6700rpm * järelikult ei tasu seda dünonäitu / graafikut küll tõsiselt võtta. Peaks minema ja küsima uue tasuta dünomise.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.