Kõik, mis Silwer postitas
-
M: E30 325i M-Tech II - M20 2,7 turbo, 290kw (Lisaks 2,8 vabalthingav 155kw mootor)
Kui keegi tunneb huvi selle auto vastu, siis võib märku anda ja arutame asja. Mul ilmselgelt ei ole aega enam sellega tegeleda ja sõita. Annaks teatepulga üle ja tekitaks garaažis ruumi. Ma siin loen sõnumeid harva. Seega pigem helistage või kirjutage Whatsapp'i. Tel: 56 666 660
-
M: E30 325i M-Tech II - M20 2,7 turbo, 290kw (Lisaks 2,8 vabalthingav 155kw mootor)
Endiselt saadaval
-
M: E30 325i M-Tech II - M20 2,7 turbo, 290kw (Lisaks 2,8 vabalthingav 155kw mootor)
Kere: 1989 aasta 325i orig M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta. Enamus kerest originaalvärvi all. Terve originaal M-Tech II ring, va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis). Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega. Paigaldatud ilma luugita katuseplekk Mootor: M20 2,7 stroker 400hj/290kw 5500 rpm 520nm @ 5200 rpm 1,1 bar ülerõhk ETA vänt, ETA kepsud, ETA kolvid M20B25 “885” plokipea ja orig 2,5i nukk Surveaste 8,3:1 Holset WH1C (sama nagu HX35) turbo. Audi S6 wastegate HKS SSQV replica BOV Tatech 6 aju kõikide lisadega (sequential injector control, direct ignition - wasted spark, Internal closed-loop wideband controller, wastegate control, anti-lag system, flat shift, launch control, traction control) http://tatech.fi/ 2.5" roostevabast sisselaske torustik + intercooler Bosch 044 kütusepump ja vahepaak Terassukas kütusetorud 3” väljalase (ei ole liialt vali) Veermik: E36 võimendiga roolilatt BMW E30 M3 gr A Bilstein amordid ja Partricku poolt tehtud coiloverid (tagumised vedrud on ka amortide peal) Reguleeritav esimene stabikas (Lill) Alumiiniumist E30 M3 õõtshoovad Rattad tikkpoltidel (4*100) Tagasillas õõtshoovad reguleeritavad (Lill), õõtsapuksid - Powerflex Tagasillapuksid alumiinumist (Lill) Esiõõtsadel ekstsentrilised M3 polüpropüleen puksid, Powerflex Esimestel amordipüstakutel reguleeritavad uniballiga camber plate’d (Lill) Pidurid: Esimesed pidurid: 312*25mm (Audi S3) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/312mm/312mm.html + E34 540i sadulad Tagumised pidurid: 294*19mm (E46 328i) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/294mm/294mm.htm + E34 540i sadulad E34 540i piduri peasilinder Ferodo DS2500 uued klotsid Terassukas piduritorud (Lill) Jõuülekanne: Kerge M20 hooratas (Lill) 535i 240mm siduriketas Audi UrS4 2,2T sidurikorv 325i 5k käigukast orig. + Z3 hoovastik 4,27 LSD topelt friktsioonketastega (Patrick) Salong Bi-Marco istmed, 2tk, terved. Homologeering aegunud. Kuni 180 cm pikale ja kuni 80kg on ok. Traksid 6p. Homologeering aegunud. FIA ringraja nõuetele vastav turvapuur. Puuriga on seotud ka esimesed ja tagumised amordikannud ja tagadiffri kinnitus. Rait Orupõld http://racing.kosei.ee/rait-e30coupe.html M-Tech II väike rool Rattad: 4*Azev A, 4*100, 17*8 Koos keskkapslitega, uued märgid kapslitel 4*225/45R17 Toyo R888 ühe sõidu sõitnud. Praktiliselt uued. Keldris ühtlases temperatuuris hoitud. 4*Velge 17*7,5 koos keskkapslitega 4*225/45R17 Goodyear GS3 vihmamustriga tänavarehvid, uueväärsed Lisaks on: M20, 2826cc vabalthingav mootor (156kw) - 288 nukk (Dbilas), 84 vänt, 84,5 kolb (pre fl), kerged tasakaalus kepsud, reguleeritav nukaratas, pea tehtud (Lill), Sisselase E34 540i segusiibriga, Suure muhviga 325E 5k käigukast Orig uksepolstrid ja tagumised küljepolstrid Keskkonsool ja juhi jalge juurest armatuuri alt kate E38 740i Brembo 4 kolviga suportid - kokku 4 tk Kapoti, esistange ja pagasiluugi klaasfiibrist vormid (väga korralikud, kunagised DC-ICE / Tuuning.ee vormid). Riiulitäis igasugu kola mis sai algselt auto küljest eemaldatud - keskluku mootorid, päiksesirmid, turvavööd, õhufiltri korpus, segusiibrid, erinevad K&N filtrid jne, jne… See auto on olnud viimased 18 aastat minu oma. On siiani väga kiire auto ringrajal, eriti just väiksematel ja tehnilistel radadel nagu Rapla ja Tabasalu. Uuel Sauga rajal pole sõitnud. Aga vanal rajal sõitis vabalthingava 155kw mootoriga aegasid 61 sek. Hind: 15 kEUR Asub Tallinnas. On sõidukorras. Näitan tõsistele huvilistele. Tel: 56 666 660 Turbomootoriga Tabasalus: Vabalthingava mootoriga Raplas: Vabalthingava mootoriga vanal Sauga rajal: Vabalthingava mootoriga 1 miil:
-
O: Korralikud ja sirged 325i tagumised õõtshoovad
Kellel pakkuda, kirjutage palun e-mailile: silwer@email.ee Seda foorumit külastan harva.
-
O: E30 kupee korraliku salongi + kapott + pagassi luuk
Sovin osta E30 kupee korraliku salongi - kogu kola mis on autos sees. Alates põhjavaibast ja lõpetatedes laepolstriga. Vajalikud on sportistmed. Istmed, vaip ja polstrid peavad olema samast komplektist ja kokkusobivad. Lisaks ostan kapoti ja pagassi luugi. Korralikud. Heas korras asjade eest maksan head hinda. Ostan Tallinnas. Tel: 56 666 660
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Hetkel auto spetsifikatsioon järgnev: Kere: 1989 aasta 325i M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta. Originaal M-Tech II va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis). Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega. Paigaldatud ilma luugita katuseplekk Mootor: M20 2,7 stroker 400hj/290kw 5500 rpm 520nm @ 5200 rpm 1,1 bar ülerõhk ETA vänt, ETA kepsud, ETA kolvid M20B25 “885” plokipea ja orig 2,5i nukk Surveaste 8,3:1 Holset WH1C (sama nagu HX35) turbo. Turbo vajab keskosa vahetust. Uhiuus turbo keskosa autoga kaasa. Audi S6 wastegate HKS SSQV replica BOV Tatech 6 aju kõikide lisadega (sequential injector control, direct ignition - wasted spark, Internal closed-loop wideband controller, wastegate control, anti-lag system, flat shift, launch control, traction control) http://tatech.fi/ 2.5" roostevabast sisselaske torustik + intercooler Bosch 044 kütusepump ja vahepaak Terassukas kütusetorud 3” väljalase (ei ole liialt vali) Veermik: E36 võimendiga roolilatt BMW E30 M3 gr A Bilstein amordid ja Partricku poolt tehtud coiloverid (tagumised vedrud on ka amortide peal) Reguleeritav esimene stabikas (Lill) Alumiiniumist E30 M3 õõtshoovad Rattad tikkpoltidel (4*100) Tagasillas õõtshoovad reguleeritavad (Lill), õõtsapuksid - Powerflex Tagasillapuksid alumiinumist (Lill) Esiõõtsadel ekstsentrilised M3 polüpropüleen puksid, Powerflex Esimestel amordipüstakutel reguleeritavad uniballiga camber plate’d (Lill) Pidurid: Esimesed pidurid: 312*25mm (Audi S3) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/312mm/312mm.html + E34 540i sadulad Tagumised pidurid: 294*19mm (E46 328i) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/294mm/294mm.htm + E34 540i sadulad E34 540i piduri peasilinder Ferodo DS2500 uued klotsid Terassukas piduritorud (Lill) Jõuülekanne: Kerge M20 hooratas (Lill) 535i 240mm siduriketas Audi UrS4 2,2T sidurikorv 325i 5k käigukast orig. + Z3 hoovastik 4,27 LSD topelt friktsioonketastega (Patrick) Salong Bi-Marco istmed, 2tk, terved. Homologeering aegunud. Kuni 180 cm pikale on ok. Traksid 6p. Homologeering aegunud. FIA nõuetele vastav turvapuur. Puuriga on seotud ka esimesed ja tagumised amordikannud ja tagadiffri kinnitus. Rait Orupõld http://racing.kosei.ee/rait-e30coupe.html M-Tech II väike rool Rattad: 4*Azev A, 4*100, 17*8 Koos keskkapslitega, uued märgid kapslitel 4*225/45R17 Toyo R888 ühe sõidu sõitnud. Praktiliselt uued. Keldris ühtlases temperatuuris hoitud. 4*Velge 17*7,5 koos keskkapslitega 4*225/45R17 Goodyear GS3 vihmamustriga tänavarehvid, uueväärsed Lisaks on: M20, 2826cc vabalthingav mootor (200+hj) - 288 nukk (Dbilas?), 84 vänt, 84,5 kolb (pre fl), kerged tasakaalus kepsud, reguleeritav nukaratas, pea tehtud (Lill), Sisselase E34 540i segusiibriga, Suure muhviga 325E 5k käigukast Orig uksepolstrid ja tagumised küljepolstrid Keskkonsool ja juhi jalge juurest armatuuri alt kate Dbilas sisselaske kõrid M20 mootorile E36 M3 sisselaske jupid E38 740i Brembo suportid Kapoti, esistange ja pagasiluugi klaasfiibrist vormid (väga korralikud, kunagised DC-ICE vormid). Riiulitäis igasugu kola mis sai algselt auto küljest eemaldatud - keskluku mootorid, päiksesirmid, turvavööd, õhufiltri korpus, segusiibrid, erinevad K&N filtrid jne, jne…
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Iseenesest mul kõik need torud otse kere vastas (paigaldatud ilma nende tavaliste augustatud plekiribadeta), et ma saaks neile lihtsalt mingi polstri ka peale tõmmata ja ära maskeerida...
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Seda jah. Ei tea, kas ARK'ile sobib, kui võtan puurilt lihtsalt ukseristid ära või tahab ta kogu peakaarest eespool oleva "torumajanduse" eemaldamist?
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Mul ei ole väga aega et selle autoga tegeleda. Seega võin kaaluda teatepulga edasiandmist, Aga odavalt ma seda muidugi ei müüks... Option 2 on see, et ehitan selle auto uuest ümber tänavakõlbulikuks. Siis leiaks see mul rohkem kasutust.
-
Sportnukk ja progeaju
Surretid - Kirjaviga. Runnerid pidi olema... 155 kw ongi enam-vähem see piir, mida nuka ja kubatuuriga mängides saab M20ga saavutada kui sisselase jääb originaaliks. Nagu ma ka mujal varem olen öelnud - kõige parem oleks tänavasõiduks mõeldud stroker M20 tööle panna M30 pihustite, õhukulumõõtja ja ajuga (terve M30B34 komplekt ja lambda külge jätta). Rajapäeva autole võiks aga panna juba progetava aju ja üldse loobuda õhukulumõõtjast.
-
Sportnukk ja progeaju
M20 probleemiks on sisselase. Seetõttu nende nukkadega mässamine ei pruugigi suurt midagi anda kui sisselase jääb sama piiravaks nagu ta originaalis on (pikad surrerid, pisike segusiiber, piirav õhulugeja). Väga kange kraadiga nukaga tekib kõrgel pöördel M20 mootori originaal sisselaskes 0,1-0,2 bar vaakum. Ja kangem nukk tahab ka kangemat surveastet. Ehk siis kui surveastet ei tõsta ja sisselase jääb originaaliks, siis kangema nuka paigaldamine võib pigem auto jõuetumaks muuta.
-
320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa
Tee see list selle teema esimesse postitusse. Siis on sul lihtne seda hiljem ka uuendada ja teistel vajadusel leida...
-
320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa
Lihtsalt ma ei viitsi päris seda 18 leheküljelist teemat läbi kammida, et vaadata mis jupid sul mingitel hetkedel auto külge olid kruvitud. On sul ka mingi nimekiri hetkeseisust olemas?
-
320i (m20b25 turbo) 1989 - lepa
Kas sul on kuskil ka ülevaade sellest, mis konfis su auto ja mootor düno hetkel oli? Kui huvitab, siis siin on minu auto dünograafik: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10202197730893369&l=1c54c6e0e8 Mul siis alates 5500 rpm hakkas pihustite suurus piirama. Ülerõhku oli 1,1 bar ja aeg-ajalt viskas ka 1,2 bar'i.
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Jah, mul on sama plaan. Eks siis peab "lühendatud tööpäeva" tegema ja teisipäeva lõuna paiku Pärnu poole liikuma hakkama. Jäigaga vedades kulub Pärnu otsa peale muidugi päris palju aega...
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Auto pestud. Küünlad vahetatud. Piduriklotsid vahetatud. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201890273047115&l=d1caa88e9d Järgmine nädal võiks juba minna ja natukene kuskil rajal testida / seadistada.
-
M: Pihustid, erinevad (214-440cc/min)
UP!
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Jah, väga kena.
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Ma eile oleks äärepealt külastanud AG Rapla üritust aga viimasel hetkel sai ikka otsustatud, et Viitna järves ujumine ja päikese käes peesitamine oli nagu parem plaan... Ehk siis iseenesest on auto sõidukorras. Oleks vaid vaja slikkidega veljed keldrist välja tassida, õhku täis pumbata ja siis võikski sõitma minna. Vähemalt siis kardiradade kontekstis. Audrus sõitmiseks oleks aga vaja natukene rohkem vaeva näha - piduriklotsid vahetada, uus piduriõli panna, natukene aju dünos seadistada ja ehk veel nipet-näpet. Audrus sõitmiseks võiks ka mingid värskemad slikid hankida. Kuna ma olen aga laisk, siis ma nii palju ei viitsi see suvi vaeva näha. Seetõttu võib seda autot ehk kohata Raplas või Tabasalus mõnel sobival üritusel... Senikaua aga võite vanu videosid vaadata: http://www.youtube.com/user/Silwer666/videos
-
M: Korralik haagissuvila
Tuttav müüb haagissuvilat. Ideaalses korras. Rohkem infot leiab siit: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1390134
-
O: E30 Strut bar
Lauri on lubanud sellele korduvalt järgi tulla aga siiani seisab mul garaažis.
-
Liikmete haridustase?
Olemas nii MSc kui MBA. Mõlemad cum laude. Hetkel käsil PhD finantsökonoomikas. Muidu aga paadunud BMW ja E30 fänn.
-
www.h2.ee
Kas keegi saab ka h2.ee lehel mingit täiendavat soodustust?
-
M: E30 M-Tech II bodykitid klaasfiibrist
Ühepoolsed vormid. Aga kui on veel küsimusi siis helista eelnevalt näidatud numbril.
-
320IS M-Tech II '88 - kristokr
Huvitav. Ma isegi ei teadnud, et seal on selline pink. Rullidega või otse rummude külge ühendusega?