Hüppa postitusse

Matu90

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Matu90 postitas

  1. Minagi endiselt ühest huvitatud
  2. Matu90 vastas Matu90 teema asukohas Autod
    Võib lukku panna.
  3. Matu90 vastas wosaw6 teema asukohas Autod
    Pakun üle. Kui mootor korras siis 500 ilma veljeta.
  4. Matu90 lisas teema asukohas Autod
    Auto on facelift kerel dokumentidega kõik korras. Ülevaatus kindlustus puuduvad. Musta värvi 87a lõpp. Lisadega uhkustada ei saa. Ees nahkistmed(sport) ülejäänud sisu hele velüür. Tänapäeva autode kreemika nahksisu tooni Lisaks veel kärukonks. Taga mingised mõtetud tuuningi tuled ees hella blackid. Võimalik, et homemade toodang ei ole uurinud. Veereb 4x ketas sildadel ning plekkveljel Vead. Neid on. Aga põhiprobleem on selles, et peale pumba vahetust on rihm valesti peal ja ma ei leinud hooratta fikseerimis auku. Võimalik, et hooratas vahetatud.. Pump ja mootor on ise terved majaette seisma tuli auto omal jalal. Karteripõhi vajaks ka vahetust või keevitust. Kerel on iluvigu ja on tehtud ka mõningaid keretöid. Karbid tiivaääred ja muud säärased kohad kannatavad veel kriitikat. Hea meel oleks kui keegi ta komplektsena omale veeretaks aga võib ka pulkasid küsida kui tervikuna ostuhuvi pole. Kes kõpitseda viitsib see saab omale veel töölooma. Endal on praegu tänavalegaalne masuudipress olemas sellest ka müügimõte. Pakkumised võiks alata 500 eurost Võib pakkuda ka erinevaid vahetusvariante. Asukohaks on Roosna-Alliku Kontakti saab numbril 56754546 Vihma ja pori teile
  5. Probleem koosnebki sellest, et geneka ergutusele arvatavasti ei tule voolu peale. Kui võtta aku pealt + ja see korraks ergutusega kokku panna kohe laeb nagu vaja. Kui seisma jätad on vaja protseduuri korrata. Kas on juhe ise katki või mis variandid veel on ? Niipalju kui seda juhet nähtaval oli ma mudisin ja lammutasin seda ei leidnud mingit kohta mis katkestuse tekitada võiks...
  6. 87 ülemineku aasta. Täpselt ei tea mis kuu pealt üleminek toimus. Ei saa öelda, et kui on 87 siis peab pre olema. Endal olnud 87a pre ja praegu 87 lõpp face.
  7. Mure on siis selline, et hooratast ei saa fikseeritud. Proovisin peenema pulgaga algul ja teine keeras aga ei läinud kuskilt läbi. Pumba tifti koha leidsin ilusti üles. Kui ise vasakul küljel olla (rooli pool) siis kuidas nukkvõll jääma peab. Kui mingi sirge detail üle plokikaane panna näiteks nurgik. Kas nuka ots peab enda poole jääma ja täpselt mööda nurgikut jooksma ? Ja kumba nuki järgi panna teise ? Jutt esimese silindri nukkidest ikka. Keerasin esimese hooratta või rihmaseibi pealt selle OIT kella ühe peale eestvaates siis tundus, et ei ole rihm täpselt peal. Mis põhjusel hoorattas fikseerimise auku pole ? Kas on võimalik, et bensuka hoorattas peal ? Hetkel kui starterit panna siis hakkab kohe lubama aga ei lähe käima. Tõmmates läks ja sõitis omal jalal minu valdustesse. Kuidas ma märgid paika saan ? Kas keeran pihusti maha ja panen 1. sil ÜSS ? Kõik kasulik info ja näpunäited on oodatud.
  8. Väga kaugelt ei ostnud jah
  9. Pole veel pilte teinud, tõin koju ära ja ise läksin kodust minema. Aga lootust lähitulevikus sellega tänavapääl liikuda on. Hetkel arvan veel, et oli hea ost. Aga eks see paistab
  10. Mina täitsin oma lubaduse.
  11. Minupooltki tuleb juurde. Teoreetiliselt peaks see nädal kätte saama. Siis on vaja vaadata mis on olemas ja mida pole ning ülevaatus teha.
  12. Kui jutust järeldused teha siis ikka sõitis sellisel kiirusel.
  13. Täna jäi auto Tallinnas Nõmme teel silma. Päris vihane masin 8) Hääled on ka mõnusad
  14. Matu90 vastas Kaspar L teema asukohas BMW ajalugu
    Üks räägib aiiast ja teine aiia august aga kui jutt rooste peale läks. Siis minuarust pre kered peavad kuidagi paremini vastu. Ometigi peaks FL tsingitud olema. Kas mul on siis juhtunud lihtsalt nii või ma ei tea. Sõbral oli ka pre kere tundus hea ja olen seda juttu ka mujalt kuulnud. :roll:
  15. Ilus ettevõtmine, hea näha, et asi nii jõudsalt liigub. Ühele paksu rahakotti ja teisele siis jõudu tööle
  16. Vala õlipotsik peaaegu täiesti täis. Seal ülemine veerand umbes siduri jaoks, et siduri lekkimise tõttu pidurid kuivale ei jääks. Sul ilmselt mansett läbi siduri töösilindril ja pumpamine aitab aga pumbata tuleb palju. Minutites läheb sul neid 5 umbes ära siis hakkab vaikselt koitma. Algul tundub jah suht lootusetu nagu sa ka siin kirjeldad. Lihtsam on mõned korrad pumbata. Pedaal all nippel lahti, nippel kinni pedaal üles pumbad edasi seni kuni asi timmis Endal vahetasin manseti ise ära ja ei ulata seda niplit keerama ja pedaali vajutama üksinda ja sain õhu välja. Enne kanalile minemist polnud ka sidurit läks dot 4 sisse ja veits jalatrenni ja hakkas toimima. Nii, et saab sedasi õhutatud
  17. Sina mine ka kalendrisse
  18. Tal taga trummel. Sellega peaks asi vähe lihtsam olema
  19. Life is adventure. Mida kõike e30nimel ei teeks. Summad mis mängus olid jäid üpriski pisikeseks. Aga vähemalt on nad õigesse kohta jõudnud Vaata mis sa veel tahad muidu see aasta tuleb äkki 40 kraadi külma ja siis ei saa ATV-d käima Aa ja seda ei saa ka ütlemata jätta, et selle talve kõige kuumem asi oli rreimsi e34
  20. Päris hea masin saanud sellest juba.
  21. Üldiselt ei olegi see probleem diffri sisus vaid korpus läheb ribadeks. Antud kuulutus oleks e30 diffri sisu e36 korpuses. Sobivuse kohta ei oska öelda ja kui see on typ 188 korpus siis ta ei ole tugevam kui e30 suur differ.
  22. TYP 168 on väikese korpusega differ. TYP 188 suure korpusega. Oli vist nii. Nende markeeringute järgi ei saa öelda kas LSD, lahtine või konkreetselt mis ülekandega.
  23. Sa ei pea mulle sõnade tähendusi defineerima. Ei ole väitnudki, et sa autoga vaeva näinud ei ole või mis sind ärritas ? Tahtsid, et ma sulle oma vastust põhjendaks ja nii ma seda ka tegin. Kui sinu jutust üks lause välja võtta "masin on Tehtud faceiks" Siis ma ütleksin 100% vastupidi. See on tehtud justnimelt pre faceliftiks sina oled talle aga facelifti välimuse andnud. Lisaks veel on pre-l ja facel pisemaid muudatusi mida kõike silmaga ei märkagi. Akna mehhanismid. See oli algsetel facedel sama mis prel aga mingi aasta pealt see muutus. Ka istmed peaksid erinevad olema oma ehituselt. Peale vaadates välimus sama. Ok oleme nüüd head poisid ja jätame uue kabrio mehe teema rahule.
  24. Esiteks paistab juba tagavara ratta "pesa" tagant vaadates facel see ei paista. Tean, et tegid modifikatsioone, et laiad tuled panna jne. Kuid see ei näe veel välja nagu facelift. Kui ma ei eksi nüüd mida ma võin ka vabalt teha siis kas faceliftid polnud mitte juba tsingitud keredega ka ?

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.