Hüppa postitusse

Max.

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    934
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    78

Max. päevavõit oli viimati 26. september

Max. sai oma postitustele kõige rohkem meeldimisi!

Profiili info

  • Minu autod
    318i M20->M54

Hiljutised profiili külastajad

8 602 profiili vaatamist

Kasutaja Max. saavutused

  1. Pärit E28 524td alt ehk siis 3,15 ük, lahtine. Lekkevaba, kõik simmekad vahetatud. E34 tagakaanega. Pilt
  2. Max.

    M: Vasak ketasõõts

    100.-
  3. Max.

    M: 15" Style 5

    Septembris joomata jäänud viinarahad võib laristada siin - hind 200€
  4. Max.

    Lobamokkade rubriik

    Ma ei ole leidnud, aga pärineb nö tehasemanualist. Seal keretööde kohta palju huvitavaid samm-sammult juhiseid koos piltidega. Võin faili jagada kui huvi. E30 repair manual upload.ee
  5. Max.

    Lobamokkade rubriik

    @Tõnn
  6. Max.

    M: Vasak ketasõõts

    Väiksema laagriga variant. Pritsitud, krunditud, vedruplaat vahetatud. Keermed korras. Komplektsus pildil. 150.- 100.-
  7. Max.

    O. Style 5, esituled

    Ilma kapsliteta 15" S5 Pärnus pakkuda.
  8. Just. Põhikalkull peaks koormuse ja pöörete vahel käima + tempist ja ilmselt millestki veel sõltuvad korrektuurid.
  9. Rootori ots ei ole üks punkt vaid natuke laiem kaar. Rootor möödub jagaja ühest silindrist siiski mingi ajahetke, st et ühe silindriga on rootori ots siiski päris mõnda aega kontaktis. See võikski olla ajaaken ECU-l süüte sättimiseks. Kui saad mu mõttele pihta. Jetronic juhtimisel on süüde juba kiviaegsem, see vist üldse ajuga kokku ei puutunud. Seal juba palju kriitilisem iga detaili kindel ajastus.
  10. Süütenurka ta ju ikkagist sätib tühikäigust kuni täiskoormuseni(+mõningad korrektsioonid). Koguaeg konstantne ei saa olla. See võiks ju tähendada, et jagaja rootori väike nihkumine siia/sinna ei muuda midagi, sest süüdet kamandab ikkagi ECU väntvõlli asendi järgi. Lihtsalt selline kiire mõte, võin ka puusse panna.
  11. Sl. kolle ei tundugi 2,0.
  12. Update PÄRNU! Teeme päeva kirjumaks ning lähme kaeme youngtimer campi. Koguneme endiselt maksimarketis 10:30 ning väljasõit Laitse poole algab 11:00. Vaatame sealse pargi kiirelt üle ning edasi Pivarootsi sõidame juba koos Tallinna pundiga.
  13. Teen siis mingi otsa lahti. Pärnus koguneks Maksimarketi(Vana-Pärnu) parklas, Circle-K poolses otsas. Võimalus poes käia ning tankida. Marsruut: Haapsalu mnt - Lihula Olerexi rist - Pivarootsi, orienteeruv sõiduaeg 55min. See on küll otseteest 7min pikem ots, aga vähemalt jäävad karterid terveks. Võimalus Lihula Olerexis mõne teise kambaga liituda? Väljasõidu aeg selgub.
  14. M50 2.5, M52 2.8 komplektsena. M54B30 püstakut - agregaate ei soovi. Võib ka mingi frankenstein stroker olla.
  15. Kui Kymmel ei soovi, siis võin Pärnu enda peale võtta.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus