Hüppa postitusse

Max.

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. E30

    Max. lisas postituse asukohas Tuuningurubriik
    E30 kere siin otseselt rolli ei mängi. Summuti ehituseks saab kõik ideed ja läbi proovitud variandid E46, 39 ja teiste M57 sünnikerede pealt noppida. Taga otsas püti suurustega suuri piiranguid ei ole - Simonsi ovaalsed mahuvad kõik. Keskosas võib resoka kliirentsiga tuugamaks minna, eriti madala autoga. E46 M57 3" toruga ja vaid tagumise mingisuguse Simonsi pütiga oli vist siis sportliku häälega küll, aga salongis oli jällegi närvidele käiv kumin.
  2. Max. vastas Kalapulk postitusele asukohas Varuosad
    Väike - 370 Suur - 385
  3. Max. vastas 900RAM postitusele asukohas Autod
    Töötab küll!
  4. Max. lisas postituse asukohas Varuosad
    Pärit E28 524td alt ehk siis 3,15 ük, lahtine. Lekkevaba, kõik simmekad vahetatud. E34 tagakaanega. 180e. Pilt
  5. Max. vastas Max. postitusele asukohas Varuosad
    100.-
  6. Max. vastas Max. postitusele asukohas Veljed - Rehvid
    Septembris joomata jäänud viinarahad võib laristada siin - hind 200€
  7. Max. vastas P2hkel postitusele asukohas Vaba teema
    Ma ei ole leidnud, aga pärineb nö tehasemanualist. Seal keretööde kohta palju huvitavaid samm-sammult juhiseid koos piltidega. Võin faili jagada kui huvi. E30 repair manual upload.ee
  8. Max. vastas P2hkel postitusele asukohas Vaba teema
    @Tõnn
  9. Max. lisas postituse asukohas Varuosad
    Väiksema laagriga variant. Pritsitud, krunditud, vedruplaat vahetatud. Keermed korras. Komplektsus pildil. 150.- 100.-
  10. Max. vastas 2thless postitusele asukohas Varuosad
    Ilma kapsliteta 15" S5 Pärnus pakkuda.
  11. Just. Põhikalkull peaks koormuse ja pöörete vahel käima + tempist ja ilmselt millestki veel sõltuvad korrektuurid.
  12. Rootori ots ei ole üks punkt vaid natuke laiem kaar. Rootor möödub jagaja ühest silindrist siiski mingi ajahetke, st et ühe silindriga on rootori ots siiski päris mõnda aega kontaktis. See võikski olla ajaaken ECU-l süüte sättimiseks. Kui saad mu mõttele pihta. Jetronic juhtimisel on süüde juba kiviaegsem, see vist üldse ajuga kokku ei puutunud. Seal juba palju kriitilisem iga detaili kindel ajastus.
  13. Süütenurka ta ju ikkagist sätib tühikäigust kuni täiskoormuseni(+mõningad korrektsioonid). Koguaeg konstantne ei saa olla. See võiks ju tähendada, et jagaja rootori väike nihkumine siia/sinna ei muuda midagi, sest süüdet kamandab ikkagi ECU väntvõlli asendi järgi. Lihtsalt selline kiire mõte, võin ka puusse panna.
  14. Sl. kolle ei tundugi 2,0.
  15. Update PÄRNU! Teeme päeva kirjumaks ning lähme kaeme youngtimer campi. Koguneme endiselt maksimarketis 10:30 ning väljasõit Laitse poole algab 11:00. Vaatame sealse pargi kiirelt üle ning edasi Pivarootsi sõidame juba koos Tallinna pundiga.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus