Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
ainar

K:m20b25 õhulugeja,tühikäigumootor,ja segusiiber

Küsimus

Nagu teada siis on need asjad veits erinevad pre face ja face.Oskab keegi öelda kas neid asju kombineerides ka mootor ühtlase töö saavutab.Keegi võiks panna mis ajuga mis asjad kokku käivad.Nagu teada on tühikäigu mootor L ja T tähe kujuline ja erineva koodiga.Vastavalt sellele ka segusiibri ja õhulugejavaheline lõdvik erinev.Samuti segusiibril erinevad koodid.Õhulugejal olen näinud samasuguseid numbreid aga kas nad ka on ei tea sest teised numbid seal ei klapi.Keegi targem võiks kirja panna asjade nimetuse(kirjelduse) koos koodidega ehk teistel ka lihtsam ülevaade saada mis kompunni auto kallal tehtud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 3 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Saavutab küll ühtlase töö. Kui mõtled motronic 1.3 swapi ainult juhtmestikku ja vändaandurit peale visates. Testimata on veel lambda anduri ja selle signaaligeneraatoriga küünlajuhtme lisamine, aga käib ka ilma nendeta. Tootekoodide asemel keskendu õhuleketele, reguleeri klapid, vaheta küünlad, juhtmed, jagaja kaas+rootor.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Erinevus on aastakäigus, mitte pre ja face. Esimese otsa face segusiibri süsteem on sama mis prel. Ehk siis üks vaakum otse pidurivõimu ja L kujuline tühikäigumootor. Kusagil 88a ja ülespoole tuleb T kujuline tühikäigumootor ja seal tuleb omakorda erinevus ATM ja manuaali puhul.ATM tuleb gaasiklapist 2 vaakukit, mis saavad kokku ja lähevad pidurivõimu. Õhulõdvik ka erinev, lisaots läheb kahest vaakumist sisse. Manuaalil tuleb gaasiklapist üks vaakum otse võimu. õhulugeja on nii pre kui face sama.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Muud ei ole nagu väga midagi aga olen täheldanud et kombineeritud jubinatega tõmbab alguses gaasi vajutades hingest kinni ja puterdab.Enne kui 2500-3000 pööret saavutab ja siis töö ühtlane.Millest see tingitud.Segab ka sõitmist.

 

Muudetud , muutis ainar

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus