-
Postitusi
134 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
5
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis Ats postitas
-
Typ 210 pandud alla koos e34 tagasillaga, ehk see vist kergeim varjant. Youtubes selle kohta isegi liikuvat pilti et mis ja kuidas.
-
Tegin kunagi oma ühe M40b18 nii ära, et paigaldasin M43 nukkvõlli ja sealt ka rullnookurid. Samaegselt oli ka mul teine auto m50b20 mootoriga ja see M40 käis kordades paremini edasi.
-
Müüa m20 starter, tuli 520 87a auto pealt. Töökorras, hind 30.- Kätte saab tartus,põlvamaal või postiautomaadis Kontakt: ats-tamm@hotmail.com või viis6994772
-
Proovi teist õhulugejat peale
-
Kas kaalumisest pääseks kui sooviksin jätta alles ainult 2 kohta?
-
-
Müügiks sedaani, touringu mustad esimesed El akna uksepolstrid. Samuti saadaval pre fl kupeest pärit sinised uksepolstrid (pildil kõrvalistuja oma puudu kuid see ka olemas) ja põhjamatt, aknalaud ning tagumise istme alumine osa. Hinnaks 10.- tk või tee oma pakkumine. Asuvad põlvamaal räpinas, saab ka tartu toimetada Kontakt: pm, ats-tamm@hotmail.com või viis6994772.
-
Olen näinud mitmeid, kus koonukas ja õhulugeja on m30 õhufiltri kasti sisse peidetud. Leidub seda e32 või e34 pealt.
-
Müüa pre fl kroom esistange ja põll Tagastange müüdud! Pealmine kroom osa hea, alt veidi tuhmunud ja roostetäpid. Hind 40 stange, 20.- põll koos lisaga. Asuvad põlvamaal räpinas, saab ka tartu toimetada või saata. Kontakt: pm, ats-tamm@hotmail.com või viis6994772.
-
Otsin e30 typ 188 diffrile tagakaant. Kontakt: 56994772, ats-tamm@hotmail.com või pm
-
Esimese otsa m20b20 mootorid ei kasutanud lambda andurit. Kui sul on jagaja sisselaske all, siis peaks tegemist olema vanema tüübi mootoriga ja lambda puudub.
-
Kui mootori juhtmestik on ümara pistikuga, siis ühendad selle kere küljes olevaga kokku ja kõik. Kui aga mootoril kandiline pistik, siis üks võimalusi on see otsast lõigata ja ümaraga asendada. Juhtmete tähendusi ja pinide asukohti leiab siit: http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/C101
-
Ennem kui asju treima hakkad, tuleks kõigepealt proovida külge. Ise võtsin kunagi esimese otsa m20b20 hooratta, siduri, starteri jne ning ei pidanud mitte midagi muutma. Kastiks oli m40 getrag, kuid kasti nuut peaks kõigil sama olema ?
-
-
Müüa 15 tolli valjuveljed, mis sain autoga kaasa. Sirgsust, laiust ja et-d kahjuks ei tea, kuid istuvad ilusti originaal e30 alla. Esineb iluvigu ja hetkel ka rehvid peal, kuid ostja soovil saab need ka eemaldada. Rehvidel 1-2mm mustrit ehk läbi. Hind 100 eurot. Asuvad põlvamaal räpinas, kuid saan tuua ka tartu või saata kuhu iganes. kontakt: PS, viis6994772 või ats-tamm@hotmail.com
-
M43 on erineva pikkustega sisselase, mida juhib DISA klapp, klapi peab ise kuhugi vist alles jätma ühendatuna, et aju safe mode ei läheks. M40 sisselase istub üks ühele peale, kuid kuna reguleeritav sisselase kaob ära, peaks olema ka väike jõukadu.
-
Kas suurim pole mitte 325e oma m20b27-ga ? Sinna 20% otsa siis peaks kuni 3,2l lubatud olema.
-
Et saada m40 tiksust lahti m43 juppidega, tuleb otsida m43 nukkvõll ja rullikutega nookurid. Nukkvõlli otsast tuleb ära treida ketiratta kinnitus kuni sobiks m40 rihmaratta otsa. Mõõt oli vist 37mm, kuhu sobis ka simmer. Nuka sisse lasin teha m14 keerme, et saaks rihmaratta ka tugevalt kinni tõmmata, kuna pole enam stopperit nagu m40 mis ei lase rattal pöörelda. Samuti tuleb valida sobiv polt, ise võtsin kuuskant otsaga, millelt treisin veidi eestostast maha, kuna jagaja rootor pidi ka ära mahtuma. M43 nukal tuli ka veidi maha võtta esimese paku juurest, kuna m40 on seal pind pikem. Samuti nuka tagumine ots kinni keevitada ja augud puurida õlituseks nagu m40 omal on. Nookurite seibe pidi samuti väheke käiaga töötlema, muu sobis. Kokkupannes tuleb jälgida m40 rihmavahetuse eeskirju ja peaks käima suurepäraselt. Varem käis suure tiksu ja pöördeid polnud, siis pärast nuka swapi on väga käre mootor.
-
Keegi oskab pakkuda mis sellel m40b18 viga on ? Tühikäik ilus kuid gaasi andes lööb tagasi jne. Paigaldatud m43 nukk,nookurid.
-
M43 tuleb süütepooli ka eralid juhtmetega ajust 1-4 sildindri signaalid, ehk pm sama süsteem mis IS-il. Väheke juhtmetega mässamist ja saad panna m43 ka eraldi süütepoolid peale. Sõber proovis kunagi m40 peal m43 aju ning ka siis mootor töötas, mitte ilusti kuid siiski.
-
Sõber käis oma skorpaga seal peenestamas paar aastat tagasi kui filmti prooviklippe või midagi. Nalja olevat kõvasti saanud
-
K: keegi on ennem vahetanud m20b20 mootori m20b23 mootori vastu?
Ats vastas kasutaja jaan320i teemale asukohas Probleemid
Keskmisele tuleb jah +12 peale lükata, antud lehel mis antsid on kirjas et pin 2 is not used, kuid tegelikult siis auto tööle ei lähe.