
-
M: palju erinevaid e30 osasid
Kas kütuse taseme andureid 63l paagile võiks leiduda?
-
ARK
Ei läinud nii lihtsalt. Terve pingirida tuleb välja regada ja kinntuskohad tuleb kasutuskõlbmatuks teha. Põhimõtteliselt võid ju kõrvalistuja istme välja võtta ja kinnituskohad kinni keevitada ja arki minna, et saaks neljakohalisena arvele. Kui pingil on ettenähtud 3 kohta, siis seda 2 kohalisena registreerida pole võimalik. Pakkusin ka varianti m3 tagapink panna, mis on 2 kohaline, aga see variant ka ei sobinud, kuna see pink pole antud mudelile ettenähtud. Mina leidsin lõpuks need 27 kilo, mille pärast mind kepiti ja auto jäi passis 5 kohaliseks.
-
Tagasilla camber ja toe plaadid
Nii! Pneme siis mingi konkreetse listi kokku. Arvestan kindla soovijana seda, kes järgmise nädala lõpuks selleks soovi on avaldanud. Kui tuleb vajalik kogus kokku, siis teeme ära.
-
O: Fl esimeste el akende juhtmestikku
Mul on mingisugune ratsitud kerepoolne juhtmestik pakkuda. Kui muud ei saa, siis vähemalt nuppude pistikud on olemas.
-
Tagasilla camber ja toe plaadid
Ok, tundub, et minimaalne kogus on koos. Uurin järgi millal saab.
-
Tagasilla camber ja toe plaadid
OK, siis on hetke seisuga 5 komplekti kirjas. 3 veel ja võib tellida.
-
Tagasilla camber ja toe plaadid
Nii.... Viimasel ajal on huvi tekkinud jälle plaatide vastu. Kes soovib, andku märku. Kui saame arvestatava koguse tahtjaid kokku, siis tellin ära.
-
Chulo muutis oma profiilipilti
-
O: 51mm püstakule vedru
Vedru ei sõltu niivõrd püstaku jämedusest, kui auto keretüübist, mootorist ja muudest variatsioonidest.
-
Kuidas eristada ETA plokke CR poolest?
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20 Siin ka 9 ja 8,5 kirjas
-
Coiloverid
E30 originaal vedrud vist ca 6kg/mm jäikusega, kui sa mingid 12kg vedrud võtad, siis ongi nagu puuvanker. Üldiselt ma arvan, et üle 8kg/mm vedru pole mõtet küll igapäevasõitudeks võtta. Tegelt 6kg juba küll, kui on reguleeritavad amordid, saad ka nendega suht jäigaks keerata. BC-racing, D2, Stance/HSD, bilstein jne. Valikut tegelikult küll. Ma ise tahaks Stance omasid prroovida, aga neid pole siin mail kusagilt saada. Siin nad vist HSD nime all, aga HSD ei paku e30-le, vähemalt kataloogi järgi.
-
Kassetihoidja
Krt need kassetihoidjad mul koguaeg nagu rist ja viletsus jalus! Lähed millegiga pihta, siis on jälle lahti. Minu silmis on nende rahaline väärtus 0, täpselt selline on ka nende praktiline väärtus. Kui kellegil on pakkuda tagumist konsooli osa, millel kassetihoidjate asemel auk, siis olen avatud pakkumistele.
-
VAutosport grupitellimus.
Sellepärast IS jutumärkidesse paningi. Kõik neid millegipärast nii nimetavad. Eks mõtteainet on.
-
VAutosport grupitellimus.
Siit näha täpselt kuidas originaalid kinnituvad ja millised kinnitused ise välja peab mõtlema. http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=449
-
VAutosport grupitellimus.
Karbikatted saaks alt originaal klambritega panna. Otsad tiibade külge tavaliste plastik tüüblitega nagu on "IS" laiendid. Ülemiste tüüblite jaoks tuleb sinna mingine rats fabritseerida. Ukse ja tiiva pealsed osad mõtlesin teha nii, et liimin tavalise liistu sees oleva metallsiini sinna sisse , läheb siis nagu tavaline liist, tüüblitega ja alumine ots peaks nagadega minema karbikatte külge, nagu originaalis. Ukse pealse alumised kinnitused saab samuti originaalid panna. Stangede sisse tuleb teha ilmselt mingid kinnitused originaal stangesid doonoriteks kasutades. Mõtteid on igasuguseid, eks iga mees peab ise välja mõtlema. Kes ei viitsi ratsida, võib kusagilt euroopast endale 2k+ eest originaal kitti otsida, minul sellist rulli tagataskust võtta pole.
-
VAutosport grupitellimus.
Gupi m-tech 2 kitil puudub alumine karbi rant näiteks, et originaal kinnitusklambritega kinnitada, nende omal olemas.