MairoG
Foorumikasutaja-
Postitusi
385 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
2
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis MairoG postitas
-
Või siis siit..... https://oeosad.ee/product/search&search=17111709347
-
Panin veits pange oma postiga, mille siis kiirelt ära muutsin. 😆
-
tühjus
-
Ei noo selle ostis ka mu vennalt sama sõber ära, kes mult kupee😁
-
Oli jah nõnda, aga kahjuks endal enam aega ei olnud, et kere korrastama hakkata jne, aga ega see mul müügis ei olnudki, üks inimene sõpruskonnast tuli küsitava summaga kohale ja nii ta läks 😊 jäi siiski sõpruskonda ja taastamise protsess on omanikul käsil 🤗 kõige parem oli ka see muidugi, et just umbes kuuaega tagasi viis ka meilt samast garaazist 325ix tuuringu minema, oli küll tagaveoline 😁
-
Ära osteti, krt paar kuud jäi puudu, et oleks see auto mul olnud 15 aastat 😂
-
Kogemused erinevate autovaruosade netipoodidega?
MairoG vastas kasutaja MKool teemale asukohas Vaba teema
Aeromotors poega on ainult positiivsed kogemused, palju olen neilt kaupa võtnud ja võtan edaspidigi !!! Aga näiteks Forssi on võimatu telefonis kätte saada !!!!!!! Kohale minnes istuvad kõik niisama jne.... ( varuosade müügis ) Aeromotors on minusilmis väga positiivne. Asi on konkreetne ja väga hea. -
Ei ole vihane, ega muud säärast, aga foorumis oleks ilmselgelt tahetud saada 350.- euro eest suht.....koht tutikat autot jne... Ja seda enam, et selle auto müük oli lihtsalt korraks uitmõte ja läinud too pill oligi. Nagu näha, siis siin müüakse autosid 400 euroga mida müüakse suht pikalt ja mis on kõvasti paremas olukorras, aga keegi ei taha. Siin kohal tekibki mõttekoht, kas foorumis müüa, või siis.... mujal ? OFF TOPIC: Aga niipalju ütlen küll, et kui muidu olin foorumis ( ka hängidel vanasti ) tihe külastaja, . Aga peale foorumi kujunduse uuendamist, on näha, et ka paljud teised vanad olijad on lahkunud siit kahjuks. Nii ka mina, kuigi käin vahel uurimas jah.
-
Tutikad numbrituled saad tellida näiteks Fixusest ja need on ülimalt odavad. Kvaliteet on neil samutigi vägagi 5+. Ka tule ja kerevaheline tihend on kaasas ilusti. Ehk on info abiks ?
-
Varem kuulus see auto foorumlasele herr Eesnahkhiir
-
Hoorattast pole vahetanud ? 126kw moto hoorattal on vändaasendi jaoks peale hammasvööd veel üks metallist " tila " püsti, esimene kasti andur loeb hammasvööd, teine loeb seda tila. On juhtunud varemgi, et see " tila " on lihtsalt minema lennanud, kui andurid ise korras on. Esimese rihmaseibi andur ongi diagnostika jaoks, selle puudumine või rikkis olemine ei mõjuta kuidagi mootori tööd.
-
Väga kahju Kahju kuulda sellist uudist
-
Vaadake siia http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=8868
-
Valesti reguleeritud tross põhjustabki nuppu iseenesliku tagasi keeramise, kuna tross jääb ülepingesse. Ning lisaks saavad samuti ka muud detailid ülepinge, mille tõttu nupp pöörabki end tagasi teatud määral.
-
Selles osas ma sinuga hetkel ei vaidle. Aga pold ka väidetud, et millise m20 seeria bmw keretüübiga karteripõhjaga võrreldi, seega on siis alternatiiviks kasutada ka seda ilmselt ?
-
Faceliftil läheb ju õlivarras otse karterisse. Mitte ploki. ( m20 mootor )
-
Eksid, Facelift m20-l on samuti varras põhja ehk karteri küljes.
-
Rikuti ära jah
-
Tv6-s hetkel, Top Gearis 325E
-
2 muret ühes, (Rool raske ja mootor jätav justkui vahele.)
MairoG vastas kasutaja sild teemale asukohas Probleemid
Mis aasta masin sul üldse on ? Kas on originaal juhtmestik ? Või on ka seda vahetatud ?, Pihustid võisid ju käija ultrahelis, aga see ei välista nende lekkimist. Mis mudeliga on tegu tehasepoolt ? Mootor võib ju olla M20B25, aga kirjuta ka mis mootoriga tehasest väljunud, kui näiteks ei olnud originaalis B25, võis saada juhtmestik kogematta vigastada vahetuse käigus jne. Väga raske on midagi pakkuda, kui on teada auto kohta vaid seda, et seal on M20B25 mootor. See puuduv info oleks palju rohkem abiks sulle -
2 muret ühes, (Rool raske ja mootor jätav justkui vahele.)
MairoG vastas kasutaja sild teemale asukohas Probleemid
Minul oli kunagi m20b25 mootori pika käivitumise põhjuseks kusevad pihustid, vahel käivitus ilusti, vahel ainult gaas põhjas, meeletu bensu hais oli üleval, peale vahetust oli kombes. Kontrollisin nõnda, et võtsin koos latiga need maha, ühendasin uuesti kütusevoolikud tagasi ning ka pistikud, süütepoolilt samuti juhe maha. Käivitades töötasid ilusti aga peale süüte välja keeramist need jäid edasi tilkuma üpris tugevalt, mida nad teha ei tohi. -
2 muret ühes, (Rool raske ja mootor jätav justkui vahele.)
MairoG vastas kasutaja sild teemale asukohas Probleemid
külmalt 0.25 peab olema klapivahe, loomulikult peavad nookurid ja nukk korras olema. -
Soovitan vaadata siia http://foorum.turboclub.ee/viewforum.php?f=11 või küsida siis VKM motorsist, annavad ka head nõu sulle ja oskavad soovitada sulle vajaliku turbot.
-
Korralik kalasaak ikka http://www.huffingtonpost.com/2013/07/16/big-bass_photo_n_3605461.html