Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Vahtraleht

M: E30 320i pre-facelift kupee 1987

Soovitatud postitused

Tahan oma hobiauto järgmisele E30 fännile üle anda. Tehnikat on palju käes ja mul ei ole aega selle autoga enam tegeleda nii nagu plaanisin mõned aastat tagasi. Ülimalt kahju on küll kui ta ära läheb, aga tahan ta parema peremehe kätesse! Kui ei, siis seisab tõesti edasi. Seetõttu püüangi leida uue peremehe esialgu foorumi kaudu, kui lähiajal keegi tõsisem huvi ei tunne siis läheb suuremale ringkonnale pakkumisele.

 

Tegemist siis 2.0 liitrise (95 kw) mootoriga pre-facelift kerega masinaga. Autol kat. all ja passis sees. Esmane reg. 11.02.1987. Värvuselt punane.

Katuseluugiga variant, el. peeglid ja töötavad, 4,10 type 168 LSD differ, 4X Bilstein B6 amordid, strutbar ees, sportrool ( originaal olemas). All 15 tolli musta värvi valuveljed suverehvidega. Sisu tavaline ja terve. Aknad on vändaga, kuigi tehases on lülititega konsool juba paigaldatud, tagaklaasi soojendus. 

 

Auto teema läbi aastate:  

 

Sain ta otse saksamaalt 2010 aasta augustis (tuli treileril). Spidomeetril oli siis 168 300 km. Tänase seisuga on see number 180 200. Minu käes sõitnud laias laastus läbi nende aastate 12 000 km. Alates 2013 maist on kilomeetreid kogunenud vaid 500 ringi.

Panen siia väikese päeviku mis kirjas ja meeles ning millal autol tehtud on:

august 2010 (168 315km)- mootoril kõik rihmad, rullik, õli, õlifilter, bensiinifilter, õhufilter, õhufilter, otsatihendid, küünlad, jahutusvedelik, termostaat, õhupuhasti ja sisselaske vaheline suur lõdvik, uued Bilstein B6 amordid esisillale+ tugilaagrid.

november 2010- uued kojamehed, korrosioonitõrje kerel  

oktoober 2010- uued Bilstein B6 amordid tagasillale + uued padjad

detsember 2010- paigaldatud type 168 LSD 4,10 ülekandega, uue õliga

aprill 2011- uus summuti tagumine pütt+ pidurisilindrid taha

juuli 2011- uued suured tagasillapuksid

mai 2012(177 200 km)- uus veepump + uus jahutusvedelik

juuni 2012(177 859km)- bensiinifilter ( mootor ei käinud õieti ja hakkasin filtri vahetusega muret lahendama, aga hoopiski temperatuuri andur jamas)

september 2012- strutbar ette, väiksed keevitused kerel + uus ja põhjalikum korrosioonitõrje, koopad uue mastiksiga üle, talad, poolraamid, tiivad seest, pagassi küljed seest kõik õliga üle, kapott seest, samuti tagumine luuk, üldiselt kus vähegi varjatud plekivahesid leidsin, sinna õli pritsisin.

September 2011 kuni mai 2012 auto seisis sest olin välismaal.

mai 2012(179 700km)-  mootoril õli + filter

Möödunud suvel umbes 400 km ja uuesti talveunne.

aprill-mai 2014(180 100)- plokikaane tihend ( lekkis õli eest nurgast), sisse ja väljalaske tihendid, klapisääre tihendid, klapikambrikaane tihend, plokikaane lihvimine, klapid sooveldatud, nookurvõllide otsatihendid, klappide reguleerimine. Juhipoolne tagumine tiivakaar vahetatud+ värvimine ( vana kaar oli autol minu kätte jõudes kergelt haiget saanud) Karbid üle värvitud+ korrosioonivastast õli jälle lendas koobastes, pagassis ja salongis. 

 

Ülevaatus juuni 2015, kindlustus olemas.

Hästi säilinud auväärt ja silmapaistev pre-facelift E30, autoga vaeva nähtud ja sõidetud vähe. Olen püüdnud teda hoida originaali lähedasena ja tahan et järgmine omanik oleks sama mõtteviisiga. 

 

Täna tehtud pildid: http://album.ee/album/270616/50344667

Tagavararatas on olemas ja korralik, pagassi põhjamatt samuti, pildi tegemiseks võtsin lihtsalt välja. Salongi on cd makk ka olemas ( ei ole originaal), aga pole jõudnud sisse panna. Origin. rool on olemas.

Vanemaid pilte alates auto soetamisest: http://album.ee/album/270616/50243999

 

Enne minu kätte jõudmist oli auto väidetavalt kollektsionääri käes.

27 aasta vanuse auto kohta minu arvates heas korras. Kere kõva, karbid head, aga täpsemalt näeb piltidelt ja kõige kindlam on huvilise oma silm. Mootoril plaanis klapid uuesti reguleerida, aga seda pärast mõnesaja km läbimist, et nad sisse töötaks. 

 

HIND: 3100 eurot, tingimisruum on minimaalne

Asukoht: Jõgevamaal Saare vallas ( Jõgevalt 25 km, Tartust 45 km) 

 

Küsimustele vastan nii PS-i kui telefoni teel numbril 5291300.

Muudetud , muutis Vahtraleht
  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Auto ootab endiselt tõsise huvilisega kohtumist! Uuel nädalal võib-olla sõidan ühe Tartu tiiru ja olen avatud pakkumistele kokku saada ja autot näidata.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tõstan!

Septembri keskel tegin väikse tiiru, sai ämblikud summutist välja puhutud... kõik mis autol küljes, töötab. Pärast seda pesu ja talveunne. Kuna tali peatselt ähvardab siis autole talverehvid riiulis olemas, 14 tolli origin. kärgedel.

 

Ootan huviliste hinnapakkumisi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus