Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 21.09.2025 kõikidest kohtadest

  1. 1950km vuratud. Tavaliselt on nii, et kui auto "valmis" saad, ega siis enam seda garaasis ehitada ja lõpetada ka ei viitsi :) Nii ka kahjuks minul läks. ÜV peal ja ega ma rohkem garaasis temaga midagi ei teinud. Nädalavahetuseti käisin sõitmas ja nautimas. Kaks viga ilmnesid ka sõites: roolivõimu pump ei toimi ja salongi radika vollad olid valetpidi. Radika vollad tõstsin ümber ja sain sooja puhuma. Roolivõimu pumba vahetan kunagi tulevikus ilmselt koos mootoriga ära (sai üks M52B28TU ligi võetud) . Väänasin kiiruga alla ka karteri kaitsme. Kuidagi jõle madalal istub kogu see asi minu arust. Sõidu asendis on karteri kaitse 6cm maast (karteri ja kaitsme vahe jäi umbes 1cm). Ja no suht igal pool käib vastu 😅 Aga ei, muidu sõita on mõnus ikka lõpuks, nägu koguaeg naerul 😁. Palju on rääkima/küsima/pildistama tuldud ja tänava peal visatakse ikka pöialt kah. Mõne nädalavahetuse veel ilmselt sõidan ja siis viin talvituma ära. Eks uuel hooajal tuleb ikka pudi-padi ka lõpuni valmis teha. Mõned klõpsud kah: lotaaapildistab ja Irs.visuals
  2. Vahepeal ma eriti usin pole olnud, küll aga on paika saanud aknaraam, muretsetud ketassild ning see taastatud ja põhi dinitroliga üle käidud. Täna oli see päev kus auto tuli lõplikult grillist maha.
  3. 5 punkti
    Suvi läbi ja pika puhkuse ajal sai muude asjade kõrvalt ka rullikat veidi tehtud. Esialgne plaan oli rahulikum ja ei oodanud et asjad nii hästi kokku jooksevad ja selline progress tehtud saab.😃 Riiulist elimineerisin alustuseks kohe paki pigimatti. Sai tehtud pagasiruum, lagi, tulemüür ja põhi. Koonerdama sellega ei hakanud, kaal selle auto juures suurt rolli ei mängi ja äkki saab sõidumugavust juurde. Kokku läks ca poolteist pakki pigimatti+ juhi uksed tulevikus. Pilti poolikust progressist. Järgmiseks mootoriruum. Võtsin rahulikult ja proovisin põhjalikult kapoti alt kõik ilusaks teha. Meele tegi rõõmsaks et kapoti alla läks pahtlit vähe, et siluda veidi keevitatud plaatide üleminekuid ja välja lõigatud akualust veidi siledamaks saada. 🙂 Sellele järgnes kruntimine, lihvimine, seam sealeriga liitekohtade üle käimine. Proovisin nii, et katan kõik ilusti teibiga ja kereliimi saan ilusti siledaks pärast. Toimis? Kindlasti jäi ilusam kui vabakäega ja katmatta oleks mäkerdanud aga Terosoni sealer silumiseks tundus ikka liiga vedel kraam. Võibolla oli asi ka soojas temperatuuris ja eks ta rohkem püssiga peale panekuks ole, aga tulevikus prooviks mingi muu firma sealerit mis pole nii voolava viskoossusega. Kui kellegil tulevikus sama plaan siis hea teada! Muidu jäin tulemusega rahule, läks lihtsalt kauem aega ja pidi ettevaatlikum olema. Tuttaval maalril tekkis ajaaken ja sai samal nädalal ka kambris värvimise ette võtta. Tooniks ikka San Marino Blue. Tahtsin ta kapoti alt värvi alla saada, saab sinna juba midagi paigutama hakata ja salongis ka toimetada. Esialgu ei tahtnudki midagi külge monteerida, ilus vaadata.😃 Tegelt otsisin juhtmestiku välja ja laotasin põrandale laiali. Seda sai nokitud õhtuti nädal aega jutti. Eelmine omanik oli omajagu peavalu mulle korraldanud: installeerinud käru juhtmestiku kuidagi poolikult, mingi järelturu signalisatsioon ja vähemalt 4 kohast jätkatud kõlarijuhtmed+ veel mingid lahtised otsad. Vaatasin ja imestasin et midagi pole lühisesse minevikus läinud ja auto toimis. Sai kõik see jura likvideeritud ja kogu juhtmestik ja pistikud üle vaadatud. Panin ta autosse ja vedasin ilusti juhtmed omale kohale, eemaldasin vana isoleeri ja teipisin kogu juhtmestiku riidest teibiga üle. Nüüd kui asjaga vaja toimetada siis käed ei kleepu ja pole vana liimiga koos.😃 Ise olen rõõmus et auto väheste lisadega, omajagu võttis aega et kõik armatuuri all õigesti jooksma panna ja kinnitada. Vihkan kui juhtmestik suvaliselt külge visatud ja mingid pundar kuskil taga pinges või ei ulatu vastava pistikuni. Palju sai pilte googeldatud ja diagrammidel värve taga aetud, aga lõpuks tundub et sai väga hea. Ninaraami juhtmestiku peitsin tiiva taha, see vaja veel ilusti ära lõpetada. Salongiahi käis ka täitsa juppideks ja sai ilusti puhtaks. Uued tihendid ja uus salongiradikas ka küljes. Lõppu väike teaser ka. Saksast soetasin veljed ja Lätis lasin ära lõikuda, nüüd tuleb mõõtma ja arvutama hakata.🙂 Hooaeg varsti läbi ja ehk foorumikaaslased peatselt jälle aktiivsemad oma teemadega. Jõudu ja jaksu kaaskannatajatele!🙂
  4. On isegi ühe kaamera ette jäänud auto seal - Kp.carphotos
  5. Eelmine suvi juba vaikselt väristas pidurdades ja ajapikku läks see ainult hullemaks. Kuna ta tundus, et läheb hullemaks, siis algselt sai vahetatud esimeste õõtsade kere külge kinnituvad puksid ja stabika otsavardad, lootuses et asi on äkki nendes puksides. Siis sai avastatud, et mootoripadjad ka täitsa läbi. Need vist isegi r4 mootori padjad. Väristamise probleem ei olnud põhjustatud puksidest ja järgmine variant oli siis uued esimesed kettad panna, kuigi nad nägid välimuselt värsked ja viisakad välja. Pärast ketaste vahetust kadus pidurdamise vibra ära. Siis avastasin sellelt pärast õhulugejat kummist õhulõdvikul mõrad, see läks ka uus Gates'i oma. Nüüdseks igatahes auto talvekorteris ja selleks aastaks kõik. Suve esimeses pooles sai ikka rohkem sõidetud, teises pooles pigem vähem.
  6. Müüa. 1984a E30 pre-facelift kupee. Katuseluugita variant. Huvitavaks teeb parempoolse küljepeegli puudumine tehasest. Samuti pole tagumisele aknalauale kõlariauke tehtud. Kerel kasutusjäljed. Hea auto lihtsalt nautimiseks, toeta vastu ja pane kohvitops katusele, ei pea kartma. Korralik pesu ja poll ei teeks paha. Sisu "kenasti" kulunud. Vajab hoolt, et mõnus oleks, aga ise kasutasin terve suve. Ülevaatusel sai saatuslikuks heitgaas. Peale seda sai originaal karpa minema visatud ja weber peale pandud. Tahab timmimist, aga võiks mõnusam olla. 4ne manuaal. Kaasa üks 4ne manu kast veel ja üks viiene. Autol all BC Racing coiloverid. Kasutatud 500km. Uuena hinda 1100€. Soovi korral ostan ette uued püstakud ja teeme stockiks tagasi. Auto all olevad SSR veljed jäävad endale (+900€ võivad alla jääda koos adapterflantsidega). Alla lähevad orig plekkveljed. Kohapeal võime hinna üle arutleda. Vahetusena sobib manuaalkastiga E82 või E92. Juurdemaksu võimalus. https://veego.ee/soidukid/154217 Hind 5200€ Asub Haapsalu lähistel. 56214575
  7. Nii, ega vahepeal Erilist midagi juhtunud pole. Sai käidud taas Tartus seadistamas. Tartu käik läks valutult, ainuke probleem, mis tekkis oli pihustite pistikud. Nimelt oli juhtmestiku mutri lahti kruvinud ja kuuenda pihustipistiku klamber oli vigane. Sellepärast kadus sealt kohati kontakt. See sai parandatud Tõrvas, coopist sai ostetud üks 6mm mutter ja 10 lehtvõti 🤣 Selleks korraks numbrid rattast 338kw, 454hp ja 600nj Downpipe on hetkel nagu on ja kkk maru lähedal siis hakkas see plastik kkk sulatama. Selle lahendasin alu kaanega ja omakorda poolidele sai speedingust Kate tellitud. Selle käigus vahetasin ka kõik 6 pihusti pistikut uute vastu. Vaikselt hakkab see hooaeg läbi saama, plaane palju, mida teha seega vaatame kuhu suunas liigume. Hoovi sai toodud ka üks “barn find”. Selle prooviks jätta selliseks nagu ta on ja tuleb ka teema auto käigu kohta. 1987 aasta 325e, suhteliselt sellises “tehase konditsioonis”.
  8. Tartus Motoshow sai nähtud. 🤘
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.