Suvi läbi ja pika puhkuse ajal sai muude asjade kõrvalt ka rullikat veidi tehtud. Esialgne plaan oli rahulikum ja ei oodanud et asjad nii hästi kokku jooksevad ja selline progress tehtud saab.😃 Riiulist elimineerisin alustuseks kohe paki pigimatti. Sai tehtud pagasiruum, lagi, tulemüür ja põhi. Koonerdama sellega ei hakanud, kaal selle auto juures suurt rolli ei mängi ja äkki saab sõidumugavust juurde. Kokku läks ca poolteist pakki pigimatti+ juhi uksed tulevikus. Pilti poolikust progressist. Järgmiseks mootoriruum. Võtsin rahulikult ja proovisin põhjalikult kapoti alt kõik ilusaks teha. Meele tegi rõõmsaks et kapoti alla läks pahtlit vähe, et siluda veidi keevitatud plaatide üleminekuid ja välja lõigatud akualust veidi siledamaks saada. 🙂 Sellele järgnes kruntimine, lihvimine, seam sealeriga liitekohtade üle käimine. Proovisin nii, et katan kõik ilusti teibiga ja kereliimi saan ilusti siledaks pärast. Toimis? Kindlasti jäi ilusam kui vabakäega ja katmatta oleks mäkerdanud aga Terosoni sealer silumiseks tundus ikka liiga vedel kraam. Võibolla oli asi ka soojas temperatuuris ja eks ta rohkem püssiga peale panekuks ole, aga tulevikus prooviks mingi muu firma sealerit mis pole nii voolava viskoossusega. Kui kellegil tulevikus sama plaan siis hea teada! Muidu jäin tulemusega rahule, läks lihtsalt kauem aega ja pidi ettevaatlikum olema. Tuttaval maalril tekkis ajaaken ja sai samal nädalal ka kambris värvimise ette võtta. Tooniks ikka San Marino Blue. Tahtsin ta kapoti alt värvi alla saada, saab sinna juba midagi paigutama hakata ja salongis ka toimetada. Esialgu ei tahtnudki midagi külge monteerida, ilus vaadata.😃 Tegelt otsisin juhtmestiku välja ja laotasin põrandale laiali. Seda sai nokitud õhtuti nädal aega jutti. Eelmine omanik oli omajagu peavalu mulle korraldanud: installeerinud käru juhtmestiku kuidagi poolikult, mingi järelturu signalisatsioon ja vähemalt 4 kohast jätkatud kõlarijuhtmed+ veel mingid lahtised otsad. Vaatasin ja imestasin et midagi pole lühisesse minevikus läinud ja auto toimis. Sai kõik see jura likvideeritud ja kogu juhtmestik ja pistikud üle vaadatud. Panin ta autosse ja vedasin ilusti juhtmed omale kohale, eemaldasin vana isoleeri ja teipisin kogu juhtmestiku riidest teibiga üle. Nüüd kui asjaga vaja toimetada siis käed ei kleepu ja pole vana liimiga koos.😃 Ise olen rõõmus et auto väheste lisadega, omajagu võttis aega et kõik armatuuri all õigesti jooksma panna ja kinnitada. Vihkan kui juhtmestik suvaliselt külge visatud ja mingid pundar kuskil taga pinges või ei ulatu vastava pistikuni. Palju sai pilte googeldatud ja diagrammidel värve taga aetud, aga lõpuks tundub et sai väga hea. Ninaraami juhtmestiku peitsin tiiva taha, see vaja veel ilusti ära lõpetada. Salongiahi käis ka täitsa juppideks ja sai ilusti puhtaks. Uued tihendid ja uus salongiradikas ka küljes. Lõppu väike teaser ka. Saksast soetasin veljed ja Lätis lasin ära lõikuda, nüüd tuleb mõõtma ja arvutama hakata.🙂 Hooaeg varsti läbi ja ehk foorumikaaslased peatselt jälle aktiivsemad oma teemadega. Jõudu ja jaksu kaaskannatajatele!🙂