Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 26.02.2017 kõikidest kohtadest

  1. Aga kolki poistele ikka anti?
    1 punkt
  2. Kindlasti saab. VDO tahhokal on taga potekad, millest tahhomeetrit ja ökonomeetrit korrigeerida. See korrigeerimisvahemik oli mäletamist mööda üsna lai, v8-le sobiva signaali peaks sealt saama paika keerata küll. Teiste tootjate plokkide kohta ei tea, võib-olla on poted asendatud juba takistitega vms. Võimalik, et saaks ka koodipulgaga asja paika. Vanema spidoploki koodipulk põhimõtteliselt lülitab kümmet lülitit erinevates kombinatsioonides, võib-olla antakse sealt kahendkoodis mingi konstant/konstandid edasi. Pole viitsinud täpsemalt uurida ega katsetada.. EDIT: Vanemal koodipulgal on tahhomeetriga seotud ainult pin 1, mis lülitatakse massi r6 mootori korral. Eelnimetatud potekast reguleeritakse tahhomeetri mootorisse minevat voolu. Peenhäälestust kannatab teha, v8 mootori signaali jaoks paika keerates hakkab ühest või teisest otsast liialt valetama. Kogu signaalitöötlus tehakse pildil oleval trükkplaadil - kiviks on SAK215 Kui r4/r6 pin on lahti, läheb SAK215 tagasisidesse 12v läbi 44.2k oomi (R4), kui r4/r6 on ühendatud massi (r6 koodipulk) siis lülitatakse tagasisidesse paralleelselt veel 12v läbi 90.9k oomise takisti (R3) Katsetasin, et v8 tahhokas näitab enam-vähem õigesti siis, kui tagasiside ahelas on takistus 22.5k oomi juures. R6 koodipulgaga on sellisel juhul kõige mugavam asendada R3 takisti 47k oomise takistiga. VDO plokk: MOTOMETER:
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus