Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 30.12.2016 kõikidest kohtadest

  1. See seadus kehtib ainult nendele autodele, millel on tehasest paigaldatud ainult üht mootorit. Vestlesin hiljuti ühe maanteeameti töötajaga antud teemal, kuna pidin kokku puutuma üpris hiljuti mootori legaliseerimise probleemidega (lugege mu auto teemast). Seaduses järgnevalt kirjeldatud: Sõidukitüübi ühte varianti kuuluvad sõidukid ei tohi erineda vähemalt järgmistes olulistes aspektides:a) kere kuju (näiteks sedaan, luukpära, kupee, kabriolett, universaal, mitmeotstarbeline); jõuallikas:– tööpõhimõte (sädesüüde, kompressioonsüüde, neljataktiline, kahetaktiline);– silindrite arv ja asetus;– võimsuse erinevus rohkem kui 30% (suurim ületab rohkem kui 1,3 kordselt väikseimat);– töömahu erinevus rohkem kui 20% (suurim ületab rohkem kui 1,2 kordselt väikseimat);c) veoteljed (arv, asukoht, ühendusviis);d) juhtteljed (arv ja asukoht). Ehk siis on võimalik ka võimsam mootor panna, kui uus tüübikinnitus tehakse. Sama tehti ka minu autole. Põhimõtteliselt anti mulle mõista, et tegelikult ei ole mingit jõupiiri. Ainukesed piirangud on need, et mootor peab olema sama tootja oma ja auto kandevõime peab peale ümberehitusi vastama istekohtadele ja loomuliukult rida veelk igasuguseid tehnonõuetele vastavusi. Samas tõdes see inimene kellega vestlesin, et tegelikult pole maanteeametis sees ka päris kindlat seisukohta, kuidas antud situatsioonis toimida.
    2 punkti
  2. Müüa siis eelnimetatud sõiduk. Eestis olnud 1 omanik ja mina vähest aega teine. 1995 aastal toodud Eestisse. Viimased 8 aastat seisnud. Kere seisukord on hea. Vajab natukene hea peremeheliku kätt. Vastan kõikidele küsimustele meeleldi telefonitsi. Rooli all olevad plastikud olemas, pole lihtsalt peal. Läbisõiduks 138,000km. Kindlale ostjale teen ÜV ära. Hinnaks 2999.- (tule kohale ja ehk saame natukene ka hinda paremaks muuta) 5333 9478
    1 punkt
  3. On eraldi kala, see kuuenupuline on oma olemuselt multifunktsionaalne kell ja näidikuplokist saab vaid töötamiseks vajalikud voolud.
    1 punkt
  4. Minu 2.4d on meh. pumpaga ja töötav tahho täitsa olemas. Mul ka tõmblesid kütuse ja temp. seierid aga keerasin spidoploki taga olevad mutrid tagasi kinni ja jälle korras.See vist oligi tüüpviga, et need mutrid taga lahti tulevad?
    1 punkt
  5. Ühenda diagnostika pistikus klemm nr 7 massi.
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus