Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 26.02.2016 kõikidest kohtadest

  1. Tere,Pakun vahetust siis sellist masinat http://www.auto24.ee/1989974Jõudu jääb 170-180 kw vahele ,Kere ideaalses korras , mootor ideaalses korras ,Hetkel ei liigu kuna vahekast laiiali ja oleks vaja ka uut esimest vasakut pooltelge,Tean kust saab käigukasti, vahekasti ja poolteljed 300 euro eest , niiet ei ole kallis , endal lihtsalt aeg puudub kuna töötan välismaal, talve auto näinud pole.Eelistan vahetust ,
    1 punkt
  2. Väga paigast aetud kaanega masinatel on reeglina mingi häda, miks tal enam minekut ei ole ja siis üritatakse sel moel remontida. Näiteks rõhuanduri viga või sisselaske temperatuuri ja ka gaasipedaali andur trehvas vigane mille takistus täisgaasil ei mahtunud ettenähtud piiridesse. Üldiselt see vanadest asjadest või tähestiku lõpust pärit varuosadest täielikult toimiva mootorijuhtimise kokkusaamine on paras peavalu. Täna toredad traktori diagnostikud laenasid pihustitoru vahele käiva strobo ja sai kinnitust et pritsemoment läheb kaane liigutamisel samuti hilisemaks sest aju näeb väiksemat kütusekogust kui tegelikult ja juhtpihusti annab ainult pritse alguse signaali mitte pihusti lahtioleku kestvuse. Katse järeldused oleks: Kaanest pritsekoguse suurendamine muudab pritsemomendi hilisemaks ja sellega tõstab väljalaske temperatuuri liiga kõrgeks mis lõpeb varem või hiljem turbo surmaga. Evrymodi kasutamine on täpselt sama efektiga. Ainuüksi pumba pinge tabeliga tuunimine on sama efektiga. Kui max võimalikust 51 mg/str ei piisa on vaja jämedama plunsriga pumpa või pritse alguse tabelit ka muuta.
    1 punkt
  3. Käisin E30 klubi esindamas
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus