Aasta jälle möödas ning talvel sai siis auto laiali võetud. Kuna auto oli 2016a üle värvitud, kuid tagatiibadel oli paar mulli üleval, said tiivad haljaks lastud ning see vaatepilt ei olnud hea. Eelmine sepp lihtsalt väikse lapi peale keevitanud paari punktiga ning seal kus keevitust polnud, oli roose all. Samuti tüüpkohad, esijalgade juures nurgad, taga kütuseluugi taga olev sisekoobas lihtsalt lapp peale needitud, silikon peale ning värv selga. Õnneks oli neid neete lihtsam kätte saada, kui keevisliidet. Seega tuli juba korraga terve kere keevitustööd ette võtta, kui juba siis juba. Põhjaall said pisemadki roostekohad puhtaks lastud, augud välja lõigatud, uued lapid asemele, uus tagapõlle alaosa, taga sisekoopad, tiivaääred, kaitsmekarbi alune, esijalge alused jne. Uus müramatt peale ning värvi. Eelnevalt oli värvitud nii, et aknad, tihendid jne lihtsalt kinni kaetud ja lakk voolama lastud mitmest kohast. Uksed lainetasid, tiivad lainetasid. Seekord läks kambrisse värvi. Korralik vesivärv selga ning sai auto kokku pandud. Mõned pisiasjad veel puudu, kuid jõuab talvel ära teha. Hetkel said ka uued udukad külge, piltidel vanad. Samuti said silda kõik uued polüpuksid, ette coilid, typ188 3.91 lsd, uus kütusetrass, piduritrass, uued kettad,klotsid,trossid, kivikaitse. Nüüd siis saanud veidi üle kuu sõita ja aeg taas garaazi talveks ära panna. Saab salongipoole ettevõtta ja vaikselt nokitseda uueks hooajaks.
Viimase kahe pildi õigused kuuluvad Karl Timmerile.