Taas on natuke nokitsetud ning kohale jõudsid kaua oodatud vedrud. See tähendas seda, et lõpuks sai esimesed püstakud kokku ja alla, tulemusega täitsa rahul.
Otsitud sai ka E46 roolilatt, antud tükk on 3.4 pöördega. Tundub paras ilma roolivõimuta kasutamiseks, jäänud on aretada roolikardaan ja RV delete tükk. Siis veel esimene stabikavarras üle käia ja külge panna ning hakkab esisild looma. Plaanis on veel teha sillatala ja õõtsa tagumiste kinnituste vahele x-brace. Arvan, et see annaks mõnusalt jäikust juurde.
Vahepeal on ka kolde ehitus alanud, originaal jooksu järgi sai väike rakis tehtud.
Peale mitmeid arvutusi ja targa raamatu lugemist hakkasime vaikselt torusid sobitama. Tänaseks 3 silindrit joonistatud ning ka 4. välja mõeldud, paraku aga sai nädalavahetus jälle läbi. Mingi ilutükk ta pole, aga rõhk ongi suunatud pigem "performance'le".
Natuke veel ja saabki juba auto peale testida mootorit.
Stay tuned✌️