Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 22.02.2023 kõikidest kohtadest

  1. Vahepeal nii palju toimunud, et sain plokikaane Windorf OÜ-st kätte. Vahetati väljalaske klappide juhtpuksid, plokikaane sai soodapritsi ja korraliku pesu. Klapi pesasid lõigati, klappe samuti pesade järgi, klappe poleeritud,klapisääre tihendid vahetati ja plokikaane lihvitud siledaks, pigem nagu peegel hetkel Kolvid kepsud ka puhastatud. Kolvid sees, ploki pinna veel enne kokku panekut puhastama.
  2. Ma nüüd ei teagi kust alustada, viimasel ajal aeg nii kiiresti läinud, et üle aasta tagasi oli viimane update auto osas. Alustan siis mootori poole pealt. Mootor tegelikult istub väga ammu juba oma koha peal. Mootori sinna saamine oli paras peavalu. Sai soetatud harri´s weldworksi käpad, kuna enda tehtud käpad ei olnud päris see, mis oleks võinud olla. Panin ilusti need käpad ja kasti külge, pistsin lansekate vahele ja ohh mis imet. Istub küll ilusti oma kohapeal, aga kardaan jookseks väga metsa omadega ehk suuna poolest oleks jooknsud üles kardaanitunneli kinni ennast. Selleks sai karteril veidi liha vähemaks võetud, muidu jookseb alumine osa veidi diagonaalis, aga see sai sirgeks nii seest kui ka väljast keevitatud ning splash quardile uued kinnituspunnid. Esimene karter läks aiataha, kuna külge pannes avastasin, et normaalselt banaanis. Teise jaoks sai jälle uus sebitud, pritsi viidud ja seekord keevitamiseks rakis hangitud, mis siis hoidis karterit tervesulatuses sirgena ennast kinni. Eks see vana karteri keevitamine loterii ole, aga eks näis. Moditud karter küljes, sai harri käpad ümber tehtud ja nüüd istus ilusti. Erinevus tuligi sellest sisse, et mul 6-käiguline kast, aga käpad mõeldud 5-käigulise jaoks. Peale seda sai kasti tala tehtud ning geneka jaoks väike slot lanseka sisse. Kardaan tuli kahest kardaanist üks teha ning esimest poolt veidi lühemaks. Kodus treipingis sai lühemaks tehtud ja nii sirgelt kui suutsin, eks hiljem näis kui palju vibrama hakkab. Kardaani sisse ja liitekoha alla tegin veel ühe puksi. Kardaani vahelaagri jaoks sai paar cm ettepoole kaks keermeneeti pandud Kui kapoti all juba olen, siis enamus tulemüüri augud sai kinni panud ning koopa esimesed otsad veidi ümber keevitatud. Kuna tuleb 17 tolli velg ja auto läheb madalaks, siis need koopa eesmised otsad jäeks keeramisel segama. Esiõõtsade ja roolilatiga pole veel midagi teinud, hetkel ajutiselt küljes. Pumba majandus sai ilusti külge aretatud koos kinnitustega. Kuigi on mõte veel, et peaks mingi katte sinna ümber aretama, et väga palju jama sinna vahele ei satuks. Üks väike filter veel eespool, kütuselatile sai ka AN otsad keevitatud ja terve kütusetrass valmis. Kuna ma ei leidnud normaalse väimusega klambreid, millega torud kinni panna, siis sai tehtud 3d joonis ja lasin välja printida. Probleem oligi just selles, et kuna torud erineva mõõduga ja AN torud imelike mõõtmetega. Esimene versioon oli üldsegi nendest klambritest see, kui ma nägin kurja vaeva, et neid alu plokist välja saagida, viilida ja puurida. Ühega läks jube kaua aega ja lõpptulemus ei vastanud mu visioonile, sellepärast läkski 3d variant käiku. Eks tulevik näitab, kuidas see ABS plastik elementidele vastu peab.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.