Vedrude järgi ootamine jätkub, kuid see ongi andnud põhjust mootoriga tegelema hakata. Mootor jääb originaal M10B18 mõningate muutustega. Lahti võttes said kõik põhi asjad üle mõõdetud. Mootor on sõitnud 320tuh km ning originaal saale oli vaevu kulunud. Kuna kõik oli nkn lahti võetud, said saaled siiski vahetatud. Kolvid jäid vanad, kuid uued rõngad said nad selga.
Kaas sai 0.18mm lihvi ning uued klapi juhtpuksid, Schricki 304° nuka ning uued nookurid, klapivedrud jäid originaalid.
Kuna tegemist on siiski pühapäeva suve/rajaautoga sai IAC ja 5. pihusti ära kaotatud. Selleks sai 5. pihusti augu katteks sobiv tükk tellitud, kust ainult üks vaakum ots tuleb, selle suunan kütuserõhu regulaatorisse. Tootekood sellele tükile on: 11611708857. Kütuse pealejooksu voolik läheb uus ilma T-liideseta ning paar vaakum otsa koldel tuleb pimedaks panna. Lõpptulemuseks kolde pealse juhtmete ja voolikute segaduse asemel ilus puhas vaatepilt.
Jäänud on veel mõned pisidetailid ning vl kolde ehitamine. Alguselt oli plaan kolle roostevabast vorpida, kuid kuna kollektori kuumateip selle nkn katab siis ei ole minumeelest vahet, mis materjali kasutada.
Endiselt loodan, et vedrud saabuvad lähiajal ning saab auto taas 4 ratta peale.
Peatse uuenduseni✌️