2/2 ⬆️
Hooaja lõpus hakkas küll masin väsimusemärke näitama.
Mingi aeg hakkas paak taas lekkima.
Eile pani kaugtulede lüliti näkku ning analoog kella "+" nupp väsis ära.
Pisematest "saavutustest" pookisin külge kojamehe mutri katte ning kunde ukse stopperi hoova tihvti - raibe ei paugu enam.
Ning suunatulede probleem lahenes uue kangiga.
Heast küljest pole heli enam turkis. Taga blästivad hertzi ovaalsed koaksiaalid ning ees "tambivad" 5.25 kompod. Kõiki elemente toidab 4-kanaliline võim ning kogu süsteemi aitab paindlikult juhtida uus makk.
Projekt veel lõpetamata - twiitereid pole veel külge saanud.
Vahest käin kräunutamas ka. See tähendab alati automaatselt ka pidurimahlade vahetust.
Määritud coilide keermetele mähkisin ümber mingid sukad. Kas hea või halb idee näitab aeg.
Kella "+" nupu lüliti liimisin ära, isegi reageeris mu vajutusele nüüd, aga pigem ei julge näppida. Tuleb kella lihtsalt tagurpidi õigeks ajada.
Libe vl. poolne nookurvõllimees keeras end mingi aeg(äkki rajapäeval) jälle kummuli. Lukustustihtil vist üks nukk kumeraks kulutatud, tuleb uus panna.
Kusjuures tundub, et "kaane lekkest" olen ka jagu saanud. Ei lekkinud mitte kaanetihend vaid hoopiski immitsesid nookurvõllide punnid(mis siis, et uued). Panin vanad orikad sillariga paika ning nüüd enam ploki esiots õlist ei nireta.
Mootor muidu veel toimetab, komprekad korras, vaid pisut õli aeg ajalt janusele juurde andma
Akukasti pesu on nüüd iga hooajane must-be.
Jätan oma fantaasialisti ka siia (mitte)täitmiseks e enim häirivamad asjad:
Uksetihvtid
KKK leke, kaas kõver
Tagasild
Paak
Käiguhoovastik
Esitulede klaasid
Plekitöid mootoriruumist kui ka pagassi poolt.
Läveka liistud ning muud katted(sest põrannd vist nüüd tõesti kuiv)
kapotitihend.
Jõudu!