Tere taas!
Pikalt teemas vaikus olnud ja pole põhjust olnud midagi kirjutada ka. Vahepeal oli täielik motivatsiooni ja aja puudus, kuid nüüd enne jõule sai ennast käsile võetud ja asja vaikselt tegema hakatud.
Varem sai nipetnäpet midagi ikka nokitud vahepeal, kuid nüüd oli mõte et peab keregrilli tegema ja “all in minema”. Mõeldud tehtud.
Sai keevitatud keregrill ja siis autot vaikselt lammutatud, mootor maha, klaasid eest jne. Mõningaid asju veel vaja maha keerata siis ongi paljas kere.
Hetkel jätsin lae ja küljeklaasid autosse sisse. Miks? Uurisin tuttavalt, et kuidas selle rullika laega siis ikkagi on, et kui ära võtta siis kuidas uus panna. Pidavat väga keeruline olema seda hoiustada kui pole nö doonor katust kuhu lagi seisma panna,riie pidi väidetavalt kokku tõmbama ajapikku ja pärast paika saada ja kortse välja saada pidi suhteliselt piin olema. Seega uuriks siit tarkadelt, et mis ja kuidas tehtud siis asja on. Hetkel klaasid ja lagi ilusti kaetud kilega, et hoida seda keevitussädemete ja mustuse eest.