Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 10.01.2022 kõikidest kohtadest

  1. 2 punkti
    Head uut aastat! Vastupidiselt enamusele sai pühade ajal kaalu langetada. Kerele said külge fiiberdetailid, tagaluuk ka tulemas. Käib esisilla komplekteerimine ja selleks vajaminevate juppide kogumine. Kasutusele tuleb coilover.
  2. Töökaaslane aitas siis mul ära keevitada coiloverid. Nagu eelnevalt mainitud, aga igaks petteks mainin veel, et kasutasin 45mm püstakuid 51mm asemel. No et säästa vähe liikuvaid asju. Äkki kellelgi vaja ja siis ma hakin neid siin ketaslõikuriga. Püstakule alla otsa jätsin siis 50mm jupi, kuhu peale läks siis valmis treitud puks ning selle otsa coili hülss. Viskasin näpuotsaga veidi värvi ka selga, jääb viisakam.
  3. Vaatasin, et polegi siia arengust pilte lisanud. Nagu ikka aastake möödas ja aeg asi lõpule viia. Homme saab uue paagi alla ja siis peaks põhja alt enamvähem kõik olema. Eks pildid räägivad enda eest. Käigu osale midagi vana jäänud ei ole. Tänaseks on mootor ka pealt maas koos kastiga. Mootori jõudsin laiali ka võtta ja ploki ära värvida kuid sinna jäi asi seisma. Uusi kolbe vaja jne ja tegijaga läks asi veidi keeruliseks. Nüüd lihtsuse eesmärgil olen liigutanud ikkagi mõtteid teise mootori peale. M20B25 näiteks? Kui keegi teab kust saab ja kes peale paneks siis info eest tänulik. Istmetele suutsin ebayst uue kanga leida ja need on ka kõik ära õmmeldud. Lagi oli niiskusega alla vajunud ja lagi sai ka uue kattega. Kahjuks õiget materjali ei leidnud ja pidin leppima mingi alcantara sarnase asjaga. Teen homme pildid kui jõuan. Kui paak all siis plaan salong kokku laduda ja siis jäävad juba stanged, esiosa (tiivad lahti veel) ja mootor.
  4. Ei taha nuriseda aga kas Tig keevitusega jäänuks töö ilusam? või vähe üle lihvides? ja sis värvida jne? Tean tuttaval oli jama selle teemaga. Üv minnes hakati virisema kuna oli selgelt näha,et ise keevitatud ja ei tohiks olla niivisi ja palju muud häda.
  5. 1 punkt
    Koobaste puhastus ja korrastamine ees. Mastiks+kivikaitse peale. Ise tagasi teel Norra aga vähemalt auto taas elab😁😁😁
  6. Käisin veel esimese lumega paaki täis tankimas ja magama ta läks ! Sõidetud sai see aasta rohkem kui eelmisel.🙂🙂 Istmed vajaksid endiselt tegemist ja käivitumise streikimine tuli ka jälle tagasi Sügisel. Kevadel peab ikka laskma vaadata mis jama sellega on. Ja esiklaasi peab ka uue vaatam kuigi see täitsa kojamehe piiril . See kivike kohe tahtis Soomes kojamehe vardast nappilr mööda minna ja klaasi rikkuda. Ehk saab teise ka veel kevadel kes teab. Aga kevadel näeb😎🙂
  7. Kere sai siis vahe peal koju toodud, mõned asjad vajavad siski veel paika panemist. Nüüd peab tegelema teise kerega vahe peal sealt nii mõndagi vaja maha võtta.
  8. Eks näha mis võitlus nüüd kaskoga hakkab.... 215/lai rehv ja lopp ei sobi kokku. Korraks puutus juhipoolne ratas loppa mis sissesõidetud raja kõrval ja tõmbas kohe risti ja vastu betooni. Tegin 1 ringi ja tagaosaga valli, kiirus oli 70-75
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.