Minu teada oli ka mingi muudatus, kuid pole 100% kindel. Enam sellist kohutavat trukkimist tagauksest ei ole. Kuigi jah, võiks nagu mingigi protsent olla lubatud muudatusi. A'la originaal tollist näiteks 1" suuremad ilma kadaliputa. Rehvimõõtude osas samamoodi, et mingi lubatud protsent, mis võib erineda tehasemõõdust.
Edit:
Ülevaatus.ee lehelt leidsin sellise info 26.08.2019 kuupäevaga. Eeldan, et selle lehekülje info võiks olla tõsiseltvõetav? 🙄
Valmistaja lubatust erinevas mõõdus rehvide ja velgede kasutamine võib küll muuta sõiduki juhitavusomadusi, kuid määruse tasandil on sellist piiri väga raske tõmmata, milline rehvi ja velje kombinatsioon konkreetsele sõidukile ei sobi, mistõttu loobutakse sellisest piirangust.
Sarnaselt on see reguleeritud ka näiteks Soomes ja Saksamaal, kus rehvi valimisel ei pea sõiduki omanik lähtuma sõiduki valmistaja soovitusest vaid rehvide, velgede valimisel peab olema tagatud, et need ei käiks kuhugile vastu, porikaitse nõuded oleksid täidetud, kiirusmõõdiku viga ei ületaks lubatut.Seetõttu peab sõiduki omanik edaspidi valmistaja ette nähtust erinevate rehvide ja velgede kasutamisel jälgima, et pärast rehvide paigaldamist oleks sõiduk vastavuses mistahes muude sõidukitele esitatud nõuetega. Näiteks kehtestatakse nõuded kiirusmõõdikule. Kiirusmõõdik ei tohi mingil juhul näidata vähem tegelikust kiirusest. Seega suurema veereümbermõõduga rehvide paigaldamisega võib kaasneda kohustus ümber seadistada kiirusmõõdik.