Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 05.06.2021 kõikidest kohtadest

  1. No niii... Asi kisub juba käest, otsustasin mõlemad ära osta. Must 2ukseline ix koos tehase sport nahksisuga. Seisnud aastast 2004. Punane 83a 323(2.5 mootoriga) Norras registreeritud laia bodykitiga ja velgedega😊
  2. Puitu vist öue ei topi - istub salongi päris hästi tegelikult ning annab sellise veidi mönusa olemise ka, väga ei meeldigi see kohmakas abs’ist aknaplastik öues nii väga.
  3. 2021 hooaeg on avatud Läbisõit alates aprillist on sinna ~4000km lähedale. Talvisest to-do listist ei saanud muidugi pooledki asjad tehtud, aga nii see läheb. Kõige lihtsam ja endale üks kõrgemaid eesmärke oli tegeleda tuledega. Hiinast bi-projektor, mingi xenon plokk ja pirnid. Vana oli selle tööga kuidagi rohkem sina-peal. Tegi vahetükid ja minule jöi kokkuladumise "rõõm". Vedasin ka värske juhtmestiku ning kogu süsteem sai tehtud nii, et ei kaoks võimalus kasutada halogeen pirne. Plokid pistikutega vahel. Muidugi pidi kogu projektis natuke pettuma kuna 2 komplekti xenon pirnidega ma neid normaalselt tööle ei saanud. Küll küpsesid ära või tegid muid vigureid - hiina värk. Xenoni kraam lendas hetkel riiulisse ning sisse läksid vingemad halokad. Ikkagi võin nüüd öelda, et autol on mingid tulede laadsed asjad nüüd ees 😅 Ahjaa, ning väljanägemise poolest nagu originaal tuled - hästi maaskeeritud. Auto seisis poole talveni lageda teava all, kuni jõudsin otsusele ikkagi katuse alla ära viia. Plaanid paika aetud ja auto soojaks aetud, hakkasin siis sidurit lahutama ja oleks pedaali läbi põhja löönud - orjasilinder sai otsa. No selge, sinna õue ta siiski kevadet ootama jäigi. Kevad käes ja esimene remodi töö võis alata 😄 Esimeste enam-vähem ilmadega sai tükk kohapeal ära vahetatud ja enda jaoks avatuks ma selle hooaja lugesin. Next up oli genekas. 90A toorik sai uued harjad, üle treitud harjade liugpinna, laagrid. Ikkagi kahiseb päris kuuldavalt kuid iseenesest toimib ja laiali pole veel pajatanud. Muidugi eeltöö oli mul lohakas ning kohapeal meenus, et E34 peal tulnud mootoril on E34le iseloomulik genekas ja sellele vastav kronsa. Aga M20 kuberner nagu ma olen, võtsin "laost" kohe õige kronsa ja töö jätkus. Järgmine pidur oli rihmapingutus süsteem. Ka see on E34 ja E30 erinev. Väike relakas lahendas mure ja kokku kõik saigi. Ilmad ilusad, korralikud ajad maha sõitmata, läks selle aasta teine audru külastus natuke rohkem maksma kui rajale pääse 😀 Kaanetihend 5-6 silindri vahelt puruks. Tundub lihtne - uus tihend ja poldid ning kokku 😁 Muidu paistsid vähemalt silindrid sellised nagu kunagi kokku ladudes. Olulisi kahjustusi tekkinud ei olnud. Nüüd oli ka aeg realiseerida talvel seotud eesmärk kapoti alune juhtmestik ja muu jama korda sättida. Seda sai ikka omajagu näpitud. Tegelesin ühtlasi ka kergema roosteussi pidurdamisefa ning tegin märkmed keevitust vajavate kohtade üle. Tüüpilised kohad nagu ikka. Silma hakkas asjaolu, et õlitust oleks mingil hetkel nagu väheks jäänud. Nii nookurid kui ka nuka tipud on poorseks muutunud. Hetkel head lahendust ei oskaga välja mõelda ning puudub ka täpsem aja aken, millal see juhtuda võis. Kas rajal või ka tava kruiisiga. Remont "lõpu sirgel". Lihvitud kaas(-0.1), uus tihend, uued poldid, uus suurem radikas(vajalik oli ka uus kandur), uus radikakork(140), uued jahutuslõdvikud(va. plokist salongi minev) ning klambrid, uus bensufilter, uus pealevoolu bensuvoolik( iga hooajaline töö), plokk roostetavast vedelikust puhtaks loputatud, kolle ja kkk värvitud, uus r6 gaasitross, drosslisoojenduse delete, uus mootoririhm, läbipesu õli, tulede mass korrastatud, uued temp andurid(suutsin vanad ära purustada), eemaldatud osa vanast kasutust piduritorust, mitte toimiva sirkulatsioonipumba delete, kõik molli jõudvad kaablid korda seatud, lisatud R6 kaablikimbu hoidik tulemüürile. Lihtne remont selja taga, viimased vedelikud said sisse sulistatud ning esimene käivitus ei olnud enam kaugel, AGA Masin potsatas kuidagi käima, aga koheselt oli mingi silinder tööst väljas. Kompi kell külge ja 6 silinder surus oma 2 atsi heal juhul ära. Oeh seda vaeva. Too õhtu oli küll saba sorgus, aga järgmisel päeval tuli kaas uuesti maha 😀. Kellele huvi pakub, siis rahulikult tehes, eeldusel, et ükski polt ega vigur protsessi ei pidurda, võtab kaane kahekesi tunniga maha. Kahtlusaluseid ei saanud olla väga palju, aga lasin jällegi papsil kiirelt kokku klopsida abinõu survete testimiseks. SL klapp jooksis lahinal läbi ning ega parem ei olnud ka VL klapp. Täiesti enda kapsaaeda visatud viga. Sai jällegi liialt kiirustatud ja probleemi tagajärgedele suurt süvenemist enam ei olnud. Ju see tihenditükk ei suunud otsustada, kust kaudu ta väljuma peaks ja kahjustas mõlemit klappi. Uusi tükke vaja ei olnud, lõigati paika ja sellega oli asi jälle vask. Ülejäänud klapid sooveldasin lihtsalt üle, kuigi ega neil visuaalselt midagi viga polnudki. Ja siis algas see keberniit õhutamisega, aga tehtud ta sai. Nüüd läks sisse 10w60 õli ning ega see aasta too kone enam väga palju pähe ei saagi. Peaks üle vaatama ka piggy seade. Samuti tahaks modifitseerimist õlivann kuna M20 karter ei kannata kiireid ja laugeid vasak kurve. Sain õlikannukest oma spidoplokist juba säramas imetleda. Nimelt eksisteerib ka anomaalia. Ukse või kapoti sulgemine mõjutab mootori tööd. Parimal juhul suretab isegi välja. See võiks seletada ka vahest esinevat olematut tühikäiku. Peaks algatuseks uued massikaablid soetama.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.