Uus mootor on peal 2JZ-GTE ja eile sain esimesed tiirud teha. Liigub vägevalt juba selle tehase 0,7 Bar juures nende kahe originaalturboga. Probleeme oli omajagu aga MZ Auto kutid tegid head ja kiiret tööd. Läbi olid süütepoolid (läksid uued asemele), mõned küünlad (kõik uued asemele), replica 044 Bosch kütusepump (asemele originaal 044 pump) ja mõned juhtmestiku probleemid. Nüüd veel Metroserti kaaluma ja ülevaatuspunktis heitgaasideleht ning võib mootorivahetuse ära vormistada. Esimene ninaosa tahab veel natukene mõtlemist, et mida sinna täpsemalt panna ja teha. Udutuledest pean loobuma aga need saab üks teine vanur endale. Varsti saab ehk liikuvat pilti ka.
Tehtud sai:
- Mootorivahetus 2JZ-GTE, diisli E46 2,0D käigukast, labadega sidur, suur kardaan, jäigad strongflex kastipadjad.
- 3 tolli väljalase sportkatalüsaatoriga
- Taha paigaldati kõigi uute osadega ketassild koos strongflex puksidega
- Typ188 3,46 LSD differ duralumiiniumist adapteriga