Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 20.11.2020 kõikidest kohtadest

  1. Mõned nädalad tagasi sai lõpuks endale üks rullikas ära toodud. Aega võttis, aga asja sai. Süda tahtis juba ammu, aga tuli ka rahakotiga kompromiss leida. Eesmärk oli kindlasti sedaan ning ma arvan, et enam ideaalsemat varianti minu jaoks poleks osanudki tahta. Siin ta on: Nägin seda pilli tegelikult müügis juba suvel, aga tol momendil oli hind minu jaoks liiga kõrge. Sai veel ringi vaadatud ja raha teenitud ning üllatusena oli sügiseks ka hind langenud. Müügipiltide peal nägi ta üsna kobe välja, aga erilist wow effekti otseselt ei tekkinud. Kui aga sai vana omanikuga kokkulepitud meeting, oli küll armastus esimesest silmapilgust. Auto andmed: Mark/mudel: BMW 318i Väljalaskeaasta: 1987 lõpp Läbisõit: ~226 000 km Võimsus: 83 kW - 111 hp Mootori valem: 1.8 Pikkus: 4325 mm Täismass: 1545 kg Lisavarustus: Fahrzeugbrief ja Europäische Gemeinschaft Bundesrepublic Deutschland (saksakeelsed dokumendid), katuseluuk (mehaaniline), elektrilised välispeeglid, CD stereo, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid. Plussid: Sisu, pisidetailid, plastikud minu jaoks väga hästi säilinud. Esmase ülevaate järgi kere ka üpris heas seisus. Miinused: On mõned kohad, kus on pindmist roostet ja mõned väiksemat sorti mõlgid. Põhja alt suutsin tuvastada ka paar väikest roostealget. Muidugi ega täieliku ülevaate saab alles siis, kui kunagi peaks auto keretööde jaoks pulkadeks kiskuma. Kohapeal töötades mootor töötab ebaühtlaselt, pöörded kõiguvad ning mingihetk tossas ka suht korralikult. 😀 Mõni aeg pärast ostu avastasin väga toreda üllatuse, kui leidsin siit foorumist ka kunagise omaniku postituse: Tema postitusest sai kopeeritud ka auto andmed. 😀 Peale teda on maanteeameti järgi autol veel olnud 3 omanikku. Kuna ise olen praegu väljamaal rahakoti sisu suurendamas, siis ei ole jõudnud igaltpoolt teda pildistada. Lisan siia veel praeguseid pilte, mis telefonis leidub! All on Borbetid. Rooste koha pealt kõige hullem koht praegu tagumise tõmbeaasa ümbrus. Siit pildilt saab näha milline maastur ta tegelikult praegu on. Eelmisel omanikul olid vahepeal madaldusvedrud all, aga siis otsustas nendest loobuda. Originaale tal alles polnud ja sai mingid kõrgemat sorti vedrud. Sellepärast ka mahub 0.33 õllepurk ratta peale kenasti ära. 😀 Üks esimesi asju millega ka tegelen. Ilmselt hetkel coile ei pane ja lähevad vedrud. Küsimus veel ainult millimeetrites. Soovitused on teretulnud! Praegu kahjuks rohkem pilte pole. Eesti tagasi jõuan räägin ja näitan ka sisu. Praegu ei olnud nii kui nii muud tarka teha ja esmane tutvustus vähemalt tehtud! Talveks läheb rullikas ilusti talvekorterisse tuttu. Tean, et nende niiöelda projektikatega võib tihtipeale juhtuda see, et ei juhtu mitte midagi. Aga luban teile, et kindlasti midagi hakkab juhtuma, tempo on muidugi veidi küsimärgi all. Kokkuvõtteks võin öelda, et ostuga olen 200% rahul. Praegused probleemid ja murekohad, mind ei häiri absoluutselt, sest lõpuks ometi on mul auto, mida olen kaua kaua endale tahtnud ja mille alla ei ole kahju raha panna. Sellegipoolest olenevalt asjade käigust võib juhtuda, et järgmise hooaja sõidan veel sama mootoriga. Sellisel juhul on abinõud ja abimehed oodatud, et mootor ilusti käiks! 😀 Jõudu!
  2. Enam vähem hakkab kunde pool valmima...homme vast saab tiiva lõpetatud. See leedukate gaasipedaali jubin suht viisakas, ise ei oleks küll viitsinud miskit leiutada. Sai ka miskised 60/55mm madaldused tellitud. Kuna muude vedrudega tagumikku pole alla saanud, siis proovib 55mm.
  3. Sõiduk on loodud selleks, et sind viia punktist A punkti B. Vaatades seda foorumi teemat tundub, et auto on nagu naiseks juba ning ei ole ehitatud muuseumi või garaaži seismise eksponaadiks igati korralik ettevõtmine omaniku poolt. Naudi kuniks asi veel kestab, varsti ainult surutakse elektri ja muu hübriide peale aga elus korra võid tunda korraliku bensiini mootorit töötamas. Hoia meid kõiki kursis, mis plaanid edasi antud sõidukiga, põnev lugemine. Korrosjooni tõrje tee kindlasti, kui plaanid talvel sõita. Eesti teed on rõvedalt üle soolatud võrreldes Soome ja Rootsiga, kus kasutatakse peenkillustiku maanteedel.
  4. Väike update ka vahelduseks. Täna sai lõpuks auto ilusti aastase ülevaatuse peale ja ka enne talve kerge poleeri ja vahatamise. Nüüd paar nädalat naudin sõitmist veel, siis auto Saaremaale paariks nädalaks seisma, turbokaks ja seadesse ning tänavatele tagasi. Ilmselt saan heiti, et aastaringselt sõidan, aga pole mõtet minu silmis omada, kui nautida ei saa.
  5. Pikk paus on auto nokitsemisel vahele tulnud. Motivatsioon sai vahepeal miskipärast otsa ning muud asjad tulid vahele. M4018 süda on komplektne ning ootab oma aega. Kere vajab jätkuvalt pahteldamist, värvi ning komplekteerimist. Küsimus aga hoopis katuseluugi konstruktsiooni trosside kohta. Kas neid on võmalik läbi katuse pleki saada ilma katuse servale sälku sisse lõikamata? Mina selles kindel ei ole. Kahtlustan, et tehases on trossid sealt läbi pistetud ning seejärel otsad luugi siinide külge kinni pressitud. Ehk peale värvimist pean selle lõigatud sälgu katuses kinni keevitama ning uuesti viimistlema. Takkajärgi tarkus ( 08.2022). Trossid saab kätte need välja kerides ( vända või mootoriga). Saab ka luugi raami lõigates nagu mina tegin. Hiljem pole vaja lõiget kinni keevitada vaid jääb sälguga. Luugi kroomliistud katavad selle lõike ära ning ongi probleem lahendatud.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.