Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 07.04.2019 kõikidest kohtadest

  1. Tere! Mul on üks e30 316 sedaan. 1985a aut. kast, esimesed el. aknad, täiesti originaal ja rappimata. Mõned täpid pindmist roostet. Kuldset värvi. Viimase TÜV tegin 2010a, mille läbis vigadeta. Sellest ajast seisnud kinnises eramaja garaazis pukkidel, kuid ruumipuudusel on vaja müüa. Pilte pole veel teinud, ega kuulutanud kuskil, aga, kui kellegil huvi, võib rääkida. Asub Tartus Vahi linnaosas. Järgmine näd. on plaanis treilale panna ja lasta kõik õlid/vedelikud vahetada. Läbisõit on 140k ja Eestisse toodud 90ndate teises pooles Saksast, talve pole Eestis kunagi näinud. 5073443 Kristjan
  2. Sõltumata NFL/PFL teemast on kasutaja Kristjan128 postitus tähelepanuväärne. Esmane kirjeldus autost on paljulubav ning fakt, et see jõudis postitusena siia teemasse on omaette kõnekas. Minul ostusoovi pole ning seega reisi Tartusse hetkel ei planeeri. Samas vähemagi E30 ostuhuvi olemasolul valiksin nutitelefonis E30 foorumi asemel Kristjani telefoninumbri. Selliste autode puhul võib olla nii head kui halba - kuid sellistel autodel on kindlasti ajalugu siinsamas Eestis, kes selle tõi, miks, mis temast sai....
  3. Tere foorum. Otsustasin ka lõpuks teema teha. Vana BMW omamis soov juba lapsest saati olnud, kuna onul oli E28, vähe edevam 😎 Oligi soov saada kas e28 või e30. Aga saatus otsustas rullika kasuks. Esimese e30ne ostsin ajateenistuse ajal 2016a. Tegemist 318 touringuga. Oli plaan peale väge ehitama hakata. Põhi ja karbid osaliselt juba tehtud eelmise omaniku poolt. Aga kahjuks on ta sest ajast seisnud, vahepeal käima pannud ja sõitnud mõned tiirud. Viimane kord jäi siduri pedaal põhja ja ei saand tiirule minna. Sügisel loodan ta garaasi saada. Aga ajateenistus läbi sai, pakuti 320 prekupeed. Käisin vaatmas, igatepidi mäda ja roostes aga tehtav, asjavastu nagu huvi on ja tahtmist ja omaarust kõik näpud pole põidlad ka mul. Mõtlesin et võtan ära ja teen valmis. Vedasin ta siis 2017a talvel garaasi. Jõudumööda ikka keevitasin teda kuni mingi umbes kuu tagasi võtsin aja maha ja vaatasin seda kaine pilguga- liiga palju teha ja käib ülejõu. Ja kuna ma ainult nädalavahetuseti saan garaasis käia, siis ma arvan et ma saaks selle alles 2050 aastaks keevitatud. Mõtlesin, et uurin siis "uut" pre kere, lootused muidugi väga suured polnud. Kui ei leia, siis toon touringu ära ja teen selle korda. Kuulutus üleval siin foorumis ja kasutaja @mareknii kirjutas et tal pakkuda üks 323I kere. Käisin vaatamas ja tunduvalt parem, kui minu oma. Ja nii ma reedel endale kolmanda rulli tõin Kuna auto oli haljaks lihvitud, siis Marek lasi mingu suva värvi talle selga, et kojuvedamisega rebaseks ei tõmbaks. Hetkel mingeid suuri plaane ei ole teinud, sest nagu näha eelmiste rullidega pole plaanid täide läinud Aga eks nii kiirelt kui võimalik tahaks ta korda saada. Idekas oleks, kui saaks hakata talvel kokku lappima juba seda. Aga iga asi omal ajal. E30ne alal olen suhteliselt võhik. Olen siin palju teemasid lugenud ja üritanud ennast harida. Nii et ärge pange pahaks kui väga lollid küsimused tulevad Tervitades Martin.
  4. https://foorum.e30.ee/teema/11273-325i-88-m-tech2-raitz330/ Kontrollitud
  5. Täna on tähtis päev. Auto sa esimest korda selle kolme aasta jooksul endale käsipiduri. Tänud Toitsile ja tema naisele kes tarnisid osad jupid mida ei olnud Eestist saada ja sõpradele kes aitasid asja kokku panna.
  6. Sõber tegi mõned pildid 😎
  7. Jõudsime auto ehitusega vahepeal üht-teist ära teha. Kogu kerejuhtmestik tuli välja ja sai üle teibitud. Neiu pani samal ajal uksi kokku ja vaevas oma käsi sellega, sest tal ilmselt kannatust rohkem kui mul (ma oleks pooled asjad ilmselt ära lõhkunud). Nende ustega tuli veel see välja, et aknatõstukid olid ikkagi erinevad ja puudu oli prefl juhiukse aken, aga selle leidsin kähku. Peale juhtmestiku teipimist jäi kõlama mõte, et viiks äkki kaitsmekarbi roolialla ja teeks kapotialuse puhtamaks. Aku alus sai taha muretsetud, tellisin ka universaalse aknapesukomplekti, millega viin selle pagasnikusse (tegelikult jätaks üldse ära, aga ülevaatuse pärast on kohustuslik). Praegu käibki kapotialuse silumine ja äkki jõuab varsti ka ära värvida. Selle kapotialuse tegemisega olid ka klassikalised kohad natuke mädad, näiteks oleks pidand kaitsmekarbi alla enne vaatama. Sellepärast ka natuke pikem ettevõtmine ja päris kohe mootorit sisse ei saa visata. Lisaks olen siin vaikselt juppe kokku ostnud. Silldadele keevitas Paula mulle tugevdused, taha läks diffrikinnituse tugevdus ja regullplaadid ja ette mootoripadja kohtadele tugvedus ja stabikakinnitustele ka plaadid. Nüüd käisid pritsis ja pulbris Pulbripoiste juures Männikul, koos näiteks ka suppordite, esipüstakute koos coili keermetorudega ja muu väikse pudipadiga. Kõik ülejäänud sai must, aga stabikad mõtlesin, et võiksid natuke värvilisemad olla. Ega ilma tuttavate abiga ei saaks seda autot ilmselt kunagi valmis, seega suured tänud Paulale, kes mu halamist kannatab ja keevitada viitsib ja minu jaoks tüütuid asju teha viitsib. @Toivoku, kes pukse välja pressib ja suppordite sees kinni olevaid silindreid välja kisub. HLAutoosad @C4V6, kes sebis mulle Z3 lati ja ka muidu kuluosadega tundub, et on hinnad kõige paremad. Stance.ee-lt sain coilid, Badasspartsilt puksid ja Harri Lillevars keevitas coilid.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.