Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 09.03.2019 kõikidest kohtadest

  1. Rullikas on üldse nii töökindla vanakooli vedrustuse lahendusega tõesti, et seal ei ole kestvusest eriti ilmselt lugu. Muidugi juhul kui kuritarvitamiseks ei lähe, siis on enivei erilahendused. Siia ka üks asjakohane pilt.
  2. noh kuna igapeävaslet paigaldan keskmisest rohkem vidinaid autode külge kui keskmine siinne kasutaja siis lemförder või trw ei ole ammu enam mingi näitaja, Toon minig 2-3 näidet. TRw õõts e38l, piisas rataste ühele ja teisele poole keeramisest kui sama õõtsa sarniiri oli lõtk, Lemföderi õõtsad e61, puksid läbi 3k km( ei ma ei keeranud lampi pukse kinni) trw paralleelvarras e39(v8) 5k km, audi ülemised õõtsad lemförder, 10k km. Kogemus näitab,et keskmine toprani sillaosa kestab 3-5k km, ehk siis tihtipeale pea samapalju kui 3 korda kallim varuosa. Aga sellekohta ütlen,et inimesed ärge kartke minna garantiisse oma pudinatega, eriti kui oled mingi umbluukalli lemförderi ostnud.
  3. Pean siin nii mõnegagi nõustuma ja ühtlasi mitte nõustuma. Anomaaliaid on palju. Meyle on rahuldav, HD on OK. Samal ajal mida aeg edasi, seda rohkem või anomaaliaid esineda high end asjade osas. Üldises plaanis ma saan siiani ikkagi TRW ja lemfi sillaosasid kiita kuid on olnud küll mõlemaga mingit ongelmat. Pigem mis on täna juhutnud on see, et hinnad on nii palju ühtlustunud, et enam pole vahet mida alla paned. Mapco on üllatanud mind enda hinna-kvaliteedi suhtega. Pigem odav aga kestab minu arust üle keskmise hästi. HPS seeria eriti. Garantiiga on ebamugavusi kõigil osapooltel ning tõenäoliselt saab mingi negatiivse vastuse. Samas mina pole ise kunagi risti ette löönud kui garantii on. Mingi moogi roolivarras läks kunagi ühel kodanikul sõidupealt pooleks nagu laseriga lõigatud, ilmselgelt tegin endast kõik, et asi korda saaks. Samas igikestvad on inimeste probleemid piduritega. Kellel viliseb, kellel ketad kõverad. Ma ütlen seda, et klots viliseb 95% kordadest kehvast paigaldusest või mingist anomaaliast pidurisüsteemis (mingi s**t liguri vahel või mida iganes) aga mitte kehvast klotsist- uskuge mind, olen väga palju seda rada ka enda isiklike autode peal läbi käinud. Teine teema on kettad. Kui ketas on pekkis, siis on ta seda kohe ! Piduriketas on rauast suure massiga detail. Kui teil tekib mingi jant a'la tuhande kilomeetri pärast, siis ei ole mina veel näinud kettaid mis oleks tehasepraagist või kehvast toorest halvaks läinud. Kõveraks lähevad nad miljoni muu asja pärast enne. Ja sillaosade pealt veel nii palju, et see mingi ükshaaval asjade vahetamine ei vii tavaliselt kuhugi, kui midagi on mäda, tehke süda külmaks ja sõitke see sild juba pasaks ära ning vahetage kõik asjaosalised detailid välja. Eriti mingite mitmikhoob sildade puhul jäätegi jantima.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus