Et saada m40 tiksust lahti m43 juppidega, tuleb otsida m43 nukkvõll ja rullikutega nookurid.
Nukkvõlli otsast tuleb ära treida ketiratta kinnitus kuni sobiks m40 rihmaratta otsa. Mõõt oli vist 37mm, kuhu sobis ka simmer. Nuka sisse lasin teha m14 keerme, et saaks rihmaratta ka tugevalt kinni tõmmata, kuna pole enam stopperit nagu m40 mis ei lase rattal pöörelda. Samuti tuleb valida sobiv polt, ise võtsin kuuskant otsaga, millelt treisin veidi eestostast maha, kuna jagaja rootor pidi ka ära mahtuma. M43 nukal tuli ka veidi maha võtta esimese paku juurest, kuna m40 on seal pind pikem. Samuti nuka tagumine ots kinni keevitada ja augud puurida õlituseks nagu m40 omal on.
Nookurite seibe pidi samuti väheke käiaga töötlema, muu sobis.
Kokkupannes tuleb jälgida m40 rihmavahetuse eeskirju ja peaks käima suurepäraselt. Varem käis suure tiksu ja pöördeid polnud, siis pärast nuka swapi on väga käre mootor.