millegipärast tahetakse kõik keerulised asjad ära põhjendada ühe lausega, a-la vääne on tähtsam, kui kw, või vastupidi. See, mis annab autole kiiruse ja kiirenduse ei ole nii ühe parameetri küsimus, vaid eeldab tõesti seda, et inimene natukenegi füüsikast midagi teab, mitte ei saa oma argumente hollywoodist. 1000 Nm väänet on väga lihtsalt võimalik saada ka habemeajaja mootoriga, see ei tähenda, et sellega drag'i sõitma tasuka minna.
Mõistma peaks ka seda, et väändemoment tekib võimsuse rakendamisest ja kuna auto puhul on ülekande süsteemi arv ja pöörlemiskiirused laias laastus ette määratletud parameetrid, siis ei saa suurt väändemomenti tekitada ilma arvestatava võimsuse rakendamiseta nii, et auto ka praktiliselt kasutatav oleks. Kes tahab väga vaielda, siis naljaga tsiteeriks ühte tuntud füüsikut: