Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28455

Tere siis jälle!

Sain siis oma unistuse täide viidud ja tõin saksast ära oma unistuste auto 325i cabrio.

Auto ise 2,5 mootoriga,väljalaske aasta1990,kahe värviline last edition must/hall nahksisu,kohutavalt madal sportvedru eitea kas -80mm(poolas oli kohutav sõita kolmekesi ja valuveljed).

Läbisõit 132.000 saksas.

Varustuses kõik peale kondi ja kompuutri.

Pildid tulevad homme kui saan regatud ja numbrid kätte.

  • Vastuseid 156
  • Vaatamisi 35,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_24781

niiniii, lõpuks leidsin ka otsitava aparaadi. :)

Tegelt tahaks sinuga uuesti proovida, kuna tingimused suht ebavõrdsed too hetk olid.

/me @ must 318 sõpakal.

Nagu ma aru sain, sul siis sachs performance sidur? Kas see ühe kattega või labadega?

Endal sama tootja race varjant teeb millegipärast pardi häält, kui kohalt minna. ;):D

  • Autor
comment_24772

Dünos pole veel käinud, lähen kohe kui võimalik.

Probleem selles, et ei saa gaas põhjas kiirendada, kui pöördaed üle 5200 ltõuseb rõhk üle 0,9bar ja süütekatkestus on 0,9bar-i peal (juurde ei taha keerata).

Täna kontrollisin wg klappi tööd ja probleem sellles, et wg klapp avaneb 0,9 bar juures liiga vähe.Sellest ka ülerõhk.Wg kapp avaneb alles täielikult 1,2bar pealt.Tuleb ameerikamaalt uus wg acutator tellida mis avaneks väiksema rõhu juures(originaali ei ole võimalik reguleerida)

  • Autor
comment_24767

Patrikul on jah mingi sam-kompunn seal tehtud(täpselt ei tea).

Turbo on ostetud br-turbost ja kui ma küsima läksin kas neil on asendus klappi või kas nad teavad mis rõhuga(nende müüdud turbo) antud klapp töötab, siis vastuseks sain: ei tea minge Es-tuningusse äkki nemad teavad?! Niimodi rallit ei sõideta!

comment_24766
siis vastuseks sain: ei tea minge Es-tuningusse äkki nemad teavad?! Niimodi rallit ei sõideta!

Normaalne... :)

Aga ega nemad ei olegi mingid tuunijad. Müüvad lihtsalt juppe koodi järgi. Kui ma õieti mäletan siis Patrick freesis wg ava esiteks nii suureks kui vähegi võimalik oli (et originaal klapiga ikka sulgema jääks) ja siis modifitseeris kuidagi seda wg actuator'i süsteemi. Aga mida täpselt ta selle viimasega tegi - ei tea kahjuks.

comment_24762

Sul on pseudoprobleem tegelt ju ;)

Lahendus on väga lihtne, tõsta fuel cut kõrgemale ja sõida 1.2bar-iga 8)

Aga ma tean küll, et sa ei taha mootori vastupidavusega liialt riskida.

Väga lahe tehniline video. :wink:

Kui mul mõnipäev viitsimist on, siis võime korra minu auto acutaatorit proovida.

  • 4 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.