alvarpoiss7 Postitatud 5. juuni 2014 Jaga Postitatud 5. juuni 2014 KUst kohas oleks kõige õigem võtta turbole õlitus? Tänud... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 5. juuni 2014 Jaga Postitatud 5. juuni 2014 sealt samast kuskohast läevad õliradikale torud.seesama polt millega seda adapterit kinni keerad,sinna keevitad keermega stutsi,siis puurid sealt augu läbi ja ongi turbo õlituse jaoks vajalik stuts olemas.endal turbokal samaoodi tehtud ja toimib kenasti ja tagasivoolu viid vabavoolselt karterisse.keevitad vms mingi vajaliku väljavõtte vms. suht keeruline text kuid loodan et oli abiks Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80657 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
juut000 Postitatud 5. juuni 2014 Jaga Postitatud 5. juuni 2014 Minul on surveandurist võetud ,kuhu on stuts vahele keeratud ja sealt voolikuga turbosse edasi viidud. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80659 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 6. juuni 2014 Jaga Postitatud 6. juuni 2014 Võibolla mõni targem turbotaja seletab ära, kuidas selline lahendus ilusti toimib. Küsimus just selles osas, et tavalisel õliringlusel on karteris õlirõhuklapp. Kui turbost vabavooluga karterisse jookseb, mis seda rõhku ühtlasena hoiab? Eriti ,kui torbo peaks pisut kuluma ja saab õli vabamalt läbi, tekib kohe terves süsteemis õlirõhulangus. Või saan mina millegist väga valesti aru. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80660 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 6. juuni 2014 Jaga Postitatud 6. juuni 2014 Enne turbot peaks olema vist mingi selline düüs kuskil 1 mm või midagi sinna kanti ja see piirab, et turbole liiga palju õli peale ei jookseks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80664 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 8. juuni 2014 Jaga Postitatud 8. juuni 2014 Ei tea pole mingit düüsi ja asi toimib kenasti Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80741 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 8. juuni 2014 Jaga Postitatud 8. juuni 2014 Ära valeta, ei toimi sul midagi kenasti enam Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80743 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 8. juuni 2014 Jaga Postitatud 8. juuni 2014 Veoskeemiga on jh natuke nutune seis hetkel kuid turbo õlitus on norm Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80745 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
markusH Postitatud 9. juuni 2014 Jaga Postitatud 9. juuni 2014 (muudetud) Eix, ega õli läbi turbo päris niisama ilma takistuseta ka ei lahma Pumba tootlikus on kõvasti suurem kui turbo(ka läbi aetud) eest "tarbida" suudab. Õli mis käib läbi turbo lastakse muidu läbi rõhuregulaatori karterisse tagasi. Düüse pannakse vahele, et vähendada liigset rõhku laagritele/tihenditele - kui õlirõhk liiga kõrge(või äravool nigel) siis hakkab õli pressima kuuma ja/või külma poole peale. Osadel turbodel on düüsid juba sisse ehitatud. Eriti vahet pole kust õlitus võtta, võta sealt kust kõige mugavam. Jahutuse seisukohalt oleks ilus võtta peale õliradikat (kui on olemas). Lisa õlifilter liinile ei tee ka paha. Muudetud 9. juuni 2014, muutis markusH Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80760 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 9. juuni 2014 Jaga Postitatud 9. juuni 2014 Vaata kui palju kohti õliring mootoris läbi jookseb, enne kui karterisse jõuab, aga ikka on klapp vahel. Sellest ka selline küsimus, eriti kui turbol on üks koht, kus õli jookseb läbi. Sellest ka minu arvamus, et see viib õlirõhu alla. Isegi e30 324td on õlitus võetud plokist ja läheb tagasi ka plokki, mitte vaba vooluga karterisse. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80761 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
heppar Postitatud 9. juuni 2014 Jaga Postitatud 9. juuni 2014 E34 M21-el läheb karterisse otse. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80795 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 10. juuni 2014 Jaga Postitatud 10. juuni 2014 Seal teine turbo ka peal, ehk selles mingi klapp juba sees vms Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80797 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
markusH Postitatud 10. juuni 2014 Jaga Postitatud 10. juuni 2014 Pole seal turbos mingit klappi. Mis selle klapi mõte oleks? Tõenäoliselt jookseb TD mootori tagasivool ka plokist edasi otse karterisse. Eix sa ajad hetkel ise midagi segi.. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80811 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 10. juuni 2014 Jaga Postitatud 10. juuni 2014 Segi ei aja midagi, võibolla kujutan ette Kuidas sa siis aru ei saa,mida mõtlen? Kui turbole õli peale lased ilma seda millegagi piiramata, siis peaks see teoreetiliselt õlirõhu alla viima, see kui palju seal takistust on, ma ei tea, aga mootoril jookseb õliring väga palju kohti läbi. Kui selle klapi ära võtaks, siis läheks koheselt õlituli armatuuris põlema, sest enne seda on õlirõhuandur. Viisn just td plokid metalli, ei saa uurida, aga td on see klapp õlifiltri korpuses, ix?il näiteks õlipumbaga kokku ehitatud ja tavalisel m20 on see eraldi ploki küljes. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80813 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
markusH Postitatud 10. juuni 2014 Jaga Postitatud 10. juuni 2014 (muudetud) Õliring mitte ei jookse igalt poolt läbi lõpuks tagasi kuhugi klapi alla vaid "lekib" igal pool. Sellega "lekkiva" õliga kõike ju õlitataksegi. Uuel autol on asjad tihkemad ja "lekib" vähem, kulunud mootoril rohkem. Samamoodi "lekib" ka turbo. Õlipump suudab rohkem õli süsteemi peale lüüa kui hõre mootor või turboga mootor süsteemist välja "lekitada" suudab.. Ja teatud rõhu saavutamsiel avaneb rõhuregulaator, mis tagab, et õlirõhk liiga kõrgeks ei läheks. Muudetud 10. juuni 2014, muutis markusH Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80814 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 10. juuni 2014 Jaga Postitatud 10. juuni 2014 Muutsin oma sõnastust ilmselt sinu postituse trükkimise hetkel, väljendasin õliringi osas ennast valesti Kui see pump tõesti nii hea tootlikusega on, siis arusaadav ja minu jaoks teema ammendatud. Leidsin netist ka infi, et see ei hoia rõhku, vaid ainult ülerõhu jaoks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80815 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 10. juuni 2014 Jaga Postitatud 10. juuni 2014 Mina enda eelmise postitusega pidasin silmas sellist juppi, aga eks turbosi ole ka erinevaid... https://www.google.com/search?q=turbo+oil+restrictor&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=WQuXU8ezKcekPf2ugeAC&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAg&biw=1600&bih=785 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-80818 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Reimann Postitatud 22. juuni 2014 Jaga Postitatud 22. juuni 2014 M21 õli tagasivool läheb küll ploki külge, kuid teine pool avaneb vabalt karterisse. Restrictorit kasutatakse ainult kuullaager turbodel, mis ehituselt ei kannata kõrget õlisurvet ja suurt kogust õli. Puksidel turbol jookseb õli läbi ilma igasuguse takistuseta, kuna võlli ja pukside vahele peab tekkima saaledele omane õlikile. Õlituseks on alati lihtsaim variant kasutada sama väljavõtet rõhuanduriga, bmw puhul on see toimiv lahendus, osadel teiste tootjate mootoritel tekib koheselt süsteemis õlipuudus sama väljavõtte puhul. Niiet aegajalt tasub veidi uurida seda varianti. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-81253 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 8. juuli 2014 Jaga Postitatud 8. juuli 2014 Võin eksida, aga mäletamist mööda on autode õlipumba tootlikus ca 1800-3000 L/h. See on lai vahemik, aga pumpasi on ka palju ja max pöörded erinevad. Igatahes on see piisavalt suur tootlikus, et mitte muretseda 0,7mm düüsi läbilaske pärast. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9037-bmw-m20-turbo-%C3%B5litus/#findComment-81790 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse