Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

M/v: huvitav auto


Trax
 Jaga

Soovitatud postitused

Infot ja pilte siin:

http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=138198&p=14516514#p14516514

Teema oleks pihtne,kas paljas kere ainult vahetada kellegiga kupee vastu.

Vōi... Müün sulle aint mootori kit 600€

Koos kerega(ilma sildade ja ilma esiistmete/pohjavaibata,plastik kapoti ja esitiibadeta) kaasa justad laed je. 1500€ Paljas kere 500€

Kapoti ja tiivad voin 250€ eest kaasa myya,samuti soovikorral yhe sparco korvistme,teise jatan omale.180€ istme eest lisaks.heatahtmise korral jääb tagasild alla + 500€,kuna typ 188 lsd,jamedad veovollid,suuremad piduri sadulad,brembo kettad,ferrodo klotsid.

D2 racing coiloverid 900€.lisaks 2nädalat vana kytuse paak 55l,100€

Asub sakus ja lisainfot : 55692192/5080720

Kerel pindmist roostet ei esine,seisnud 2a.keevitamist tahab kunde jalge nurk,tükk osaliselt välja lōigatud,maksimaalselt 5x10 cm keevitatud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

D2 kodulehel letihind.aga sinu antud lehelt ma tapselt samat koodi kahjuks ei leia

Kui reedeks auto kunagine omanik pole jargitulnud/raha maksnud,siis kompott jargmine saadaval:

Kere,koos luukidega,plastik tiibade ja kapotiga.salong,koos mustalaega,va esimene vaip ja esiistmed.

Mootor,kast jne jaab kylge.diffri vōtan ara.coilid ka. Hind siis 1300€

Ilma tagasillata,voi tood ise teise ketastega touringu silla asemele,siis siis 1200€,plastik nina arvelt teen veel -100€ alla.

Pakkuda ka tutikad tumedad tagatuled faceliftile kaasa,60€

Muudetud , muutis Trax
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

D-BM-15 ongi see kood. DT seal lõpus tähendab lihtsalt drift sarja spetsifikatsioonidega komplekti. Drift sarja amordil peaks olema nn pööratud amort, ehk siis kolb on viidud varre sisse, et vähendada vedrustamatta massi juba amordis endas. Et siis esiamordid peaksid jämeda varrega olema. Teseks peaks sinu antud koodi järgi taga olema integreeritud vedrudega amordid, ehk siis vedru on amordi peale paigaldatud, nagu ees. See eeldab aga tagumiste amordipüstakute tugevdamist, et need tuppa ei tuleks. Selles valguses arvan, et pigem peaks kood olema D-BM-15-1-DT?

Aga kuna kavatsed nii kui nii endale jätta need, siis polegi sel vahet. Võta kui uppi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 nädalat hiljem...

Mis seisus see auto reaalselt on? Kunagi oli nina pauguga kuidas see välja tõmmatud on? Kuidas roostega on? Viimased andmed mis sul seal bmw klubis on on ala aastast 2011. Mingeid uusi pilte jne pole? Kui sakku tulen viskan sulle raha peopeale,keeran võtit ja võin koju sõita?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Vaatad bmw foorumi pilte,naed,et pole esitiibasid kapotti kyljes ja need plastikust ja tahavad varvi.kuidas sa plaanid koju soita ilma tagasilla ja vedrustuseta?roostet oli kerel aint yhes jalgle nurgas.auto ongi samas seisus mis 2011.

Edit; seda nina pauku uurisid sa juba 3a tagasi aga vaatama sa ikka ei joudnud...lanseka otsad vahetatud.

Muudetud , muutis Trax
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kere läinud,mootor läind.sillad jaavad omale,tuled samuti.

Luugid alles.

tagaluuk 100€ bronnis

Esiuksed 50€-ideaalkorras,kompleksed

Tagauksed 30€-korralikud

Plastik esitiivad 90€- bronnis

Plast kapott 90

Korralik diislipōll+ is lisa 120€

Edit: kere oleks tahtnud ylevarvi,kuna seisnud aastaid ja varvitolmu kiht peal.

Tehnika oli koik timm

Muudetud , muutis Trax
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
 Jaga

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus