Hüppa postitusse

Mootor kaotab ühe silindri peale 4500rpm'i


Soovitatud postitused

Tere!

 

Mõned teist ehk teavad, et auto ostu algusest saati on mind painanud üks ja sama probleem m40b18 mootoriga, kudagi sellele lahendust ei leia. Nimelt kui mootori pöörded lasta üle 4500. siis kaob ära üks silinder, piirajas natukese aega hoides kaob ka teine.

 

Mis ma olen teinud:
Vahetanud pihustid koos kütuselatiga, uued küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaant puhastanud(rootor oli väliselt korras aga tehnilist seisu ei tea), benafiltri ära vahetanud ja bensupumba ka. Paljud ütlevad, et asi on süütes aga kui kaob üks pütt, hakkab kütusepump teist heli tegema, nagu miski pooks teda kinni. Kui hoida käega kinni kapotialla minevast kütusevoolikust, siis kütus tuleb peale impulsina, mitte ühtlaselt(ei tea kas see nii peab olema aga natukese kahtlen). Pealekauba on kõik 4 küünalt valged, ehk siis lahja segu.

 

Endal on mõistus täiesti otsas ja ei raatsi enam kulutada raha asjade peale, mis mitte midagi paremaks ei tee. Kui keegi teeb mulle selgeks, kas probleem on süütes või ikkagi kütuse pealevoolus ja ütleb mida osta, olen nõus raha välja käima selle eest, et asi lõpuks korda saada.

 

Abi ootama jäädes, Sander :)

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/8832-mootor-kaotab-%C3%BChe-silindri-peale-4500rpmi/
Jaga teistel saitidel

Viitab natuke nukkvõllile jh.

Kui 4500 peal ära kaob üks silinder kas masin siis ise laseb niiöelda pöörded alla ja sureb napilt välja? Omal ühel rullil ili sama nali üle 5000 ei läinud, kuna nukkvõll oli suht pulgaks kulunud. Vahetasin ära ka kõik korras. Aga kütte peale tulekut peaks millegiga mõõtma küll. Täitsa võimalik, et pump hakkab otsa ka saama kui vana pump peal on.

Mootor tiksu on mul väga kaugele kuulda. Okei, olen niimoodi sõitnud juba oma 9k km. Kas klapid, hüdrotõukurid jne on ikka korras või peaks hakkama neid ka vahetama?

m40 mootoril on klapiajami peal toru kus 8 väikest auku sees. Läbi nende aukude peaks õli pritsima nuka ja nookurite peale sinu mootoril need augud arvatavasti nõgi täis ja nookurid/nukkvõll ära kulunud. Mul üks mootor samamoodi ei läinud 5k põõrdepealt enam edasi, sest nukk ja nookurid olid kulunud. Panin korralikud kasutatud asjad sisse ja käis kenasti piirajani välja.

Eks vaatab mis saab. Hetkel otsustasin, et ei hakka m40'ga vaeva nägema ja istutan hoopiski m20b25'e aiste vahele. Kunagi, kui m40'e šigulli vahele panen, siis saab lõpliku vastuse öelda, mis ikkagi viga oli.

Muudetud , muutis SOL

ma ei näe loogikat, miks sul peaks nukkvõll põhjustama valgeid küünlaid või pulseerivat kütuserõhku - lihtsalt sellepärast, et keegi ütles ja keegi ütles järgi, et "mul oli ka" ?

 

Kulunud nukk piirab põlemiskambrisse mineva õhukoguse ära, see mõjutab küll maksimaalset pööret, aga ei põhjust kindlasti lahjat segu.

Mootor lihtsalt pole võimeline nii palju õhku tarbima, kui korras nukkvõlliga aga läbi õhulugeja tõmmatakse ikkagi õige kogus õhku ja aju annab sellele vastava koguse ka bensiini. Kulunud nukaga sõidadki nagu õmblusmasinaga, aga muid kõrvalmõjusi eriti pole.

 

Sinu mure on kas väntvõlli anduris, mis kaotab signaali, või bensiinisüsteemis.

 

Väntvõlli anduri signaali kadumine = aju jaoks sama, mis seisev mootor = bensiinipump lülitatakse välja = pulseeriv rõhk, kui ta jälle signaali tagasi saab. See peaks küll viitega toimuma, aga sa ei öelnud, milline see pulss on.

 

Mina alustaks nii, et :

  • paneks bensiinipumba relee asemele otse silla, pump pidevalt järgi ja võtaks rõhuregulaatoril vaakumi tagant.
  • kontrolliks seisva mootoriga, kas endiselt pulseerib, kui jah, siis pumba/regulaatori/pealevoolu/tagasivoolu viga. Lihtne.
  • kui ei pulseeri, siis paneks auto käima, kontrolliks ilma vaakumita, kas pulseerib, siis koos vaakumiga, kas pulseerib - nii saad aru, kas regulaatori jama või ei.
  • Kui pole regulaator ja ikka pulsib, siis vaataks relee juhtotsa, kas see pulseerib või ei. Kui pulseerib, siis nagu ma ütlesin, arvatavasti nuka andur või (selle signaali juhe)

Muidugi sa võid ka nukkvõllid vahetada. Kui need kulund, siis peakski.

  • Meeldib 1
  • 3 nädalat hiljem...

Mõttetu hakata otsima üldse viga kuskilt mujalt kui mootoril tiks sees! 95% tõenäosusega kas nukk liialt kulunud või tõukur kinni. M40 tüüpviga. Käisin ka kunagi kogu mootori juhtimissüsteemi tulutult läbi, lõpuks selgus et esimese sil. tõukur kinni.

Muudetud , muutis erxx
  • 2 aastat hiljem...

Ei hakka uut teemat tegema, probleem peaaegu sarnane.

Mootor M10B18. Koormusega sõites, järsemalt gaasitades, käis pauk (heli poolest nagu oleks keegi padjaga vastu voodit lõõnud) ja kõik, jõud kadunud, põõre vaevu 400-500 juures, välja ei surnud. Gaasile ei reageeri. Pidasin kinni, andsin starterit ja kõik on normis. Uuesti käivitades oli ka hetkeks bensiini lebra üleval. Ehks kütus töötas aga süüde oli kadunud. Miks või mis võis seda põhjustada? Jagaja kaan ja rootor on 3 aastat tagasi vahetatud. Peale seda probleemi sai sõidetu 300+ km ja ei midagi sarnast enam. Kuigi tagumiku tunde järgi, mootor nagu hakiks koormusega.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus