Hüppa postitusse
Postitatud
comment_71070

Tere!

 

Autost:
Sisu on väga korralik, ruudulise mustriga riidest sportistmed, mustad nahast uksepolstrid, originaal tagakardin, väike kompuuter, puidust sportrool. Elektrilisadest on ainult peeglid, mis ei tööta.
Kerel esineb roostet ning värvkate tahaks värskendust.
Veermikus on ära tehtud madaldus ning paigaldatud LSD differ 3,91 ülekandega. Heas korras valuveljed BBS 15” koos 20mm flantsidega.

Tehase andmed:
Mudel: 320I (EUR) Seeria: 3 (E30) Toodetud: 1990-01-15 Mootori tüüp: M20 Mootor: 2.00 L (95 kw) Vedav sild: tagavedu Keretüüp: sedaan Käigukast: manuaal Uksi: 2 Interjöör: (0270) Värv: STERLINGSILBER METALLIC (244)

S219A Nahaga kaetud sportrool
S286A Valuveljed (pudelikorgid)
S314A Soojendusega peeglid ning juhiukse lukk ja aknapesudüüsid
S320A Tagumine mudelinimi eemaldatud
S324A Esi-ja tagaspoilerid
S331** SPORTPAKET -
S339A Musta värvi iluliistud (shadow-line)
S350A Roheline klaasiring
S400A Katuseluuk (manuaalne)
S415A Tagakardin
S428A Ohukolmnurk ja esmaabi pakk
S510A Esitulede kõrguse regulaator
S520A Udutuled
S556A Digitaalne kell ja välistemperatuuri näitaja (väike kompu)
S704A M sportvedrustus
L801A Saksamaa versioon

Autot hakkan suure hoolsusega edasi täiendama, erilist tuuningut plaanis ei ole aga mõned pisidetailid lisanduvad kindlasti.

post-2845-0-54735100-1396810707_thumb.jp

Muudetud , muutis risto21

  • Vastuseid 212
  • Vaatamisi 19,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole rulli teemat ammu uuendanud, kuid ega midagi väga pole sellega ka tehtud ainult sõidetud aegajalt, kõik toimib Ca aasta tagasi sai rull endale lisaks kõrvale suuema venna, millega viimasel a

  • Selle aasta esimene tiir tehtud

  • Vahepealne auto tuulutus.  Difris kolks sees, on see remonditav?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_71077

post-2845-0-27883100-1386091145_thumb.jp

 

Sai siis masinale suurem puhastus tehtud ning hetkel käib juppide otsimine, et auto ideaalkorda saada.

 

Teha ikka natuke on:

1. Summuti tagumine pütt vahetada.

2. Esimene vasak udukas katki.

3. Esiklaasis mõra.

4. Klapikambrikaane tihendi + õli ja filtri vahetus.

5. Jahutusradiaatoris väike leke.

6. Aku nõrk

7. Esi parktulede kaablid korda teha.

8. Õhulõdvik mootori peal.

9. Rooste (tagatiiva ääred ning juhiukse alumine äär).

10. Talverehvid.

Muudetud , muutis risto21

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_71669

Sai natuke sisseoste tehtud :)

 

Õli ja filter koos klapikambrikaanetihendiga on vahetatud.

Sain teise korraliku vasaku uduka.

Radika vahetasin uue vastu.

Uus aku, nüüd käivitub väga hästi.

Parktulede kaablid sai ka korrastatud.

Mootor natuke puterdas, kuid avastasin ühe anduri kaabli, mis oli katki. Nüüd, kui kaabel on korras, käib mootor nii nagu peab.

post-2845-0-62636100-1387093842_thumb.jp

Muudetud , muutis risto21

  • 3 nädalat hiljem...
comment_72645

Olen seda masinat näinud ja putitanud pisut, tüüpkohad vajaksid tegemist ja keevitamist nagu ikka siin enamus masinatel. Eks väljastpoolt on ta ikka petlikult ilus ja sile. Eelmine omanik sai minult väidetavalt ca aasta all olnud lõpupüti, täiesti imetlusväärne, et siis kokku kahe aastaga on kutu ve?? (otsisid nagu uut mäletamistmööda)

Selle masina originaalmootori ostsin mina  ära, aga eelmine omanik ja selle mootorivahetuse teinud inimene ei suuda kuidagi puuduvaid asju minuni toimetada , kuigi varsti vist 2a möödas :@

Aga see sind kuidagi ei puuduta, seega paksu rahakotti ja edu autoga.

  • Autor
comment_72650

Tagapütti oleks jah uut vaja, kuna auk on sees. (kellel üle, võib mulle pakkuda!)

Kere keevitust lähiajal plaanis pole, kuna hetkel tundub põhi ja kõik muu ok, ainult pindmine rooste värvi all, mis sai nüüd ka korrastatud.

Külje karpidele ja tagapleki serva lasin musta kivikaitsme, mis arvate, mõttekas oleks vist see kah üle lakkida?

Tiiva äärtele läks sissepoole samuti kivikaitse + värv + lakk.

 

Eix, loodan, et saad Martini käest oma jupid ikka kätte :)

  • Autor
comment_72666

Loomuliklult läks poroloon eemale ning ol.ol. matistatud lakile. Milleks kruntimisel poroloon? Serv-servaga ei ole minumeelest üldse võimalik hajutustöid teha. Poroloon läheb paika ikka siis, kui kõik eeltööd on valmis. Pildilt raske aru saada, kuna krunt on hall ja auto ise ka hall :)

Ma  ei ole maaler, kuid meeldib proovida ja katsetada ning saada uusi kogemusi, eks alati saab ju kõik uuesti paremini üle teha :).

Juhiukse alumise serva lakkimine ebaõnnestus, räägi millega tilkasid saaks eemaldada või tuleks ikkagi uuesti kõik teha?

comment_72667

Mulle on vend näidanud miskit spets kraabitsamoodi asja tilkade eemaldamiseks ja pärast käiakse sellise ümarguse lihvimisvärgiga üle + poleerimine. Uuesti ei pea tegema.

 

 

Ehk keegi rohkem värvimisega kodus olev isik valgustab, kust neid asju saab ja mismoodi asi käib.

 

 

Muidu pill ise paistab sesuhtes vägagi lootustandev, et sellisest saab mõistliku vaevaga asja küll.

comment_72668

Pole ka maaler, aga kambrites ikka käinud piilumas ja esimest korda näen mingit poroloonitamist, tavaliselt hajutatakse niisama ja üleminek jäetakse mitte sileda pinna peale. Ootan huviga, kuidas see poroloni serv välja kukkus.

comment_72671

ei,see on õige,et hajutamisel poroloni kasutas,tuntud kui ka uksevahe teibi nime all.sul kukkus tilk lakki värskele pinnale?kui jah,tõmba õhuke kiht pahtlit ümber tilga,rõhutan õhuke,lased ära kuivada,siis sirge korralik klots ja 2000paber ja veega lihvid kuni pahtel kadunud(pahtel on tilga kõrval laki kaitsmiseks).kui see protsess läbi,siis 3000p trizact ketas,sellega 2000 jäljed välja ja siis poll.samamoodi poroloni serv mis sul hajutamisest jäi,trizact kettaga siledaks ja poll peale.

comment_72674

see hajutuskoht seal tule all on nii väikse kohapeal ,et isegi kui täitsa välja ei saa hajutus kohta, siis ma arvan ,et see jääb ikkagi "nähtamatu". ise tead, et seal on, siis on näha. aga teised ei saa mitte midagi aru.

 

pahtli juttu ümber tilga olen ka kuulnud. ise pole proovinud. aga saab väga ebareaalseid jookse välja pollida, niiet see tilk ei tohiks küll probleem olla ;) edu! ;)

  • Autor
comment_72682

ei,see on õige,et hajutamisel poroloni kasutas,tuntud kui ka uksevahe teibi nime all.sul kukkus tilk lakki värskele pinnale?kui jah,tõmba õhuke kiht pahtlit ümber tilga,rõhutan õhuke,lased ära kuivada,siis sirge korralik klots ja 2000paber ja veega lihvid kuni pahtel kadunud(pahtel on tilga kõrval laki kaitsmiseks).kui see protsess läbi,siis 3000p trizact ketas,sellega 2000 jäljed välja ja siis poll.samamoodi poroloni serv mis sul hajutamisest jäi,trizact kettaga siledaks ja poll peale.

Käisin just tuttava juurest materjale juurde ostmas ning kusjuures ta rääkis täpselt seda sama :) Lasen veel mõned päevad kuivada, siis proovin ära. Homme lõpetan peeglid ja ukse sisu ära.

comment_72724

Ei tea kui palju ja kuidas teil lakk jooksma läks , aga laki jooksu kohti saab eemaldada sellega nagu siin mainiti juba http://www.autovärvid.ee/jooksueemaldus-zilett&kat=159
Muidugi ei tasu suure hurraaga peale lennata, pärast kraabid värvini välja.

Ja muidugi pärast väike vesilihv ja poleerimine.

Muudetud , muutis 001WSK

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.