Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28985

Auto sai soetatud septembri kuu sees. 2.0 sellepärast, et esimene auto ja sõidukogemusi nappis...nüüd ihkan 2.5 motot:P

auto ise on otse saksas. Ilmselt seisnud seal mingi aja, sest roostes on siuksed kohad, mis sõitval autol ei tohiks olla. Saksa passis olid omanikud aastates 40 ja vanemad...seepärast on auto heas korras. Kinda laekas olid isegi kõik service kviitungid alles...korrapäraselt hooldatud:D

Pärast ostu tuli kohe ära vahetada roolilatt, mis lasi läbi. pool kuud tagasi vahetasin eest mõlemad rattalaagrid, õõtsapuksid ja paremalt poolt mõlemad sarniirid ning stabikakondi. Jaanuaris kohe uus hammasrihm peale koos uue pingutusrulliga. Vahepeal jamas tühikäiguklapp, see sai lammarist teine.

Jõudumööda hoian autot korras:D ja kui finants lubama hakkab siis kõigepealt 2,5 moto peale...siis kere kallale.

http://www.zone.ee/-madman-/digi1%20008.jpg?2

http://www.zone.ee/-madman-/minu%20e30%20touring.JPG?2

  • Vastuseid 78
  • Vaatamisi 17,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_25291

mul on moto koos kastiga olemas...

küs selles aint kuidas see 126kw koos katiga käima hakkab.

kui ei hakka siis peab tüv vusserdama, sest passis kat.

motost veel nii palju, et see oli päris korralikult äestatud...

kaks kepsu õhtal, vända pidi korda saama, aga kui kasut kepsusid teistega samas kaalus ei leia siis kõik kuus ilmselt uued(suht kallis lõbu)...

ja seab kahtluse alla selle moto vahtuse :cry: kui kepsud saab sis peale selle läheb motose absoluutselt kõik uus mis vähegi vajab vahetamist.

peab saama hea..mudu ple mõtet tõmmelda. poolvinnas kärssa ei taha.

  • Autor
comment_25190

2,5 plokk mis pidi algul peale minema on suht õnnetus olukorras...

1 ja 4 silindris on midagi koledat juhtunud...seintes vaod sees:S

õnneks vedeles face'l 2.5 126 kw alumine osa koos vända ja kolbidega kuuriall...tänud face'ile.

investeering moto kap.remonti koos face'lt ostetud alumise osaga ja pealepanekuga on suurusjärgus 20k+...

tulgu, mis tulgu aga peab saama hea!!!

  • 1 kuu hiljem...
comment_24615

...ei seda kindlasti mitte. Tegelt tahakski teada kuidas oleks kõige õigem sellist remonditud mootorit sisse sõita, räägitakse et 1000km ja pöörded üle 3000 ei tohi lasta, kuid kas 1000km on piisav?

Eile saime tahhoka ja soojendus ventika ka tööle.

comment_24614
...ei seda kindlasti mitte. Tegelt tahakski teada kuidas oleks kõige õigem sellist remonditud mootorit sisse sõita, räägitakse et 1000km ja pöörded üle 3000 ei tohi lasta, kuid kas 1000km on piisav?

Eile saime tahhoka ja soojendus ventika ka tööle.

Arvamusi on mitmeid kuidas mootorit sisse sõita. Mõni arvab, et peaks hästi rahulikult võtma.

Mõni jälle, et peaks just kiirendama ja pidurdama mootoriga.

Seda muidugi alla 4000 pöörde alguses.

Kiirendamine ja pidurdamine mootoriga aitab kolvirõngastel õigesse kohta minna. Kui nad algues natuke valesti on, siis vaikselt sõites nad kuluvadki valesti sisse.

Väike link kah:

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.