Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
mad-is-master

320i(325i) E30 touring - madis i

Soovitatud postitused

mad-is-master

Auto sai soetatud septembri kuu sees. 2.0 sellepärast, et esimene auto ja sõidukogemusi nappis...nüüd ihkan 2.5 motot:P

auto ise on otse saksas. Ilmselt seisnud seal mingi aja, sest roostes on siuksed kohad, mis sõitval autol ei tohiks olla. Saksa passis olid omanikud aastates 40 ja vanemad...seepärast on auto heas korras. Kinda laekas olid isegi kõik service kviitungid alles...korrapäraselt hooldatud:D

Pärast ostu tuli kohe ära vahetada roolilatt, mis lasi läbi. pool kuud tagasi vahetasin eest mõlemad rattalaagrid, õõtsapuksid ja paremalt poolt mõlemad sarniirid ning stabikakondi. Jaanuaris kohe uus hammasrihm peale koos uue pingutusrulliga. Vahepeal jamas tühikäiguklapp, see sai lammarist teine.

Jõudumööda hoian autot korras:D ja kui finants lubama hakkab siis kõigepealt 2,5 moto peale...siis kere kallale.

http://www.zone.ee/-madman-/digi1%20008.jpg?2

http://www.zone.ee/-madman-/minu%20e30%20touring.JPG?2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
kotkas1

ma vaatan et touringuid järjest lisandub siia ja kõik teevad just 2,5 mootoriga :D ei egas muud kui jõudu jaksu :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
mad-is-master

Nüüdseks siis hammasrihm koos rullikuga uued peal...täna veel ganeka laagrid ja harjad peale saamas uued...

Jargmiseks amordid ja vedrud vahetusse. Äkki keegi soovitab midagi :roll: ?

Kust saaks korraliku sportvedru touringule? Ja strutbari?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
face

kas touringule lähevad samad vedrud ja amordid mis kupeele?

Kui lähevad siis tean kust saaksid hea vedrustuse, nimelt üks tuttav ostis hiljuti raxx'i cabrio ära ja ütles et vedrustus on tema jaoks liiga jäik ja tahab pehmemat.

Strutiga on nii,et kui ringi vaadata siis neid vahest ikka leidub, ise müüsin eelmine aasta ühe maha.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
M-Tech

Ei soovita proovida touringule tavamudeli tagavedrusid.

Proovitud ja nähtud mida see teeb.

Vaevalt sa tahad taevatähti tee asemel vaadata.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
mad-is-master

no nii...face ei lase talvegi üle originaalkooseisus detailidega :D

vägisi võetakse stange eest ära ja pannakse madalam ja ilusam asemele... :D

Ja ma veel lootsin, et jõuan enne mootoriruumi pool liitrit töömahtu juurde visata, kui kere kallale lähen. :roll:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
face

njahh, ma arvan siiski et pole mõtet seda spoilerit ette panna jah praegu,et kasutaks need paar kuud siis pre-facelift stanget ja põlle,mine tea tahad veel jäärada ka proovida ja pärast oleks pilpad taga. :D

Kui kellegil viitsimist võiks visata siia küljespoileri varjante,mida touring'ul kasutada saaks samuti taha mingit stange lisa, ette tuleb AAMANN

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
nXPLOSiVE
kas touringule lähevad samad vedrud ja amordid mis kupeele?

Kui lähevad siis tean kust saaksid hea vedrustuse, nimelt üks tuttav ostis hiljuti raxx'i cabrio ära ja ütles et vedrustus on tema jaoks liiga jäik ja tahab pehmemat.

Strutiga on nii,et kui ringi vaadata siis neid vahest ikka leidub, ise müüsin eelmine aasta ühe maha.

ega to ei tahaks mulle seda madaldust müüa ?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
mad-is-master

njh saigi pre-facelifti stange külge...face sai omale facelifti stange:P ..eks see kerge tagasiminek ole, ega ei taha jh pilpaid ilusast spoilast teha. talvel libe ja iga sugused lume vallid piiravad ja mitte ainult teeäärest, vaid ka lahtilükkamata teed on oma rööbastega päris ohtlikud.

anyway samal ajal kui face stngega möllas sain soojas garaa¾is geneka- ja roolivõimu rihma ära vahetada...tagumised piduriklotsid jäid vahetamata kuna poest anti valed klotsid :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
face

...ja huvitav on see et poes öeldi sulle et need klotsid sobivad kuni 95a masinale :shock:

No igatahes originaal klotsiga võrreldes oli suht samasugune kuid mingi millimeetri jagu suurem.

Kevadeks teeme sinu masina ka kenaks! :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
mad-is-master

nonii ostetud esimesed lip gaasamordid(200eeku kallimad kui sedaani omad :roll: ehk siis 781.-/tk) ja kaitsekummid. Järgmine nädal ostan tagumised kah ära...

ja terve ring vahetusse+uued puksid taha

täna sain originaal sportistmed 8) täitsa tühise hinna eest...küttekulu aint.

jama on see, et on niiskuse käes seisnud ja on nats hallitust külge tulnud. loodame et saab sellest lahti :?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
mad-is-master

recarod sees sis nüüd...istmetest niiplju veel, et on tugevama riidega üle kaetud

Pildid:

Fotod-0017.jpg

Fotod-0018.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
mad-is-master

tean et bmw originaal spordid, aga kas recaro ei teind neid bmwle

või olen asjast valesti aru saanud?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
mad-is-master

esimene ajavõtuga kiirendus...18,9 :D

esimese sõiduga lõi 2meetrise tahmalondi tagant välja :D talve jooksul sooja pugenud kassid lendasid kah pütast välja...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
face

masina värvi käisime koos otsimas Madisega ja lõpuks sai ikkagi kataloogist valitud BMW värv diamant-schwartz metallic

Ma vist tean,et varsti pole see masin enam 2,0 kah :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
mad-is-master

sry mehed, et pilte ple üles riputada...pole korralikku fotokat ja telefoniga tehtud piltidega ei hakka risustama...

aga ehk siis, kui masin piisavalt ilus on...et elektroonikapoodi digika järgi minema peab :D:)

seniks: oma silm on kuningas! :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .