Hüppa postitusse

325i 24v MSEFI '85 - Mart

  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor

sulle pean ma veel 4-paki vähemalt tooma :)

Tegelikult asja kah... täna sai esipõll ära värvitud... ja külge poogitud.

Samamoodi sai ka esitiibadele mingi värvi moodi ollus peale piserdatud.

Tuled põlema õpetatud... lukud vahetatud...

homseks kogunemiseks on veel rehvivahetus ja kindlustus vaja teha.

OK, pisividinaid jagub kuhjaga... veel aastateks :)

Krt ja ma mõtlesin, et mis kogunemisest sa jahud.

Nüüd alles märkasin teemat lugeda.

Sulle siis tänud mõnede piduridetailide eest :wink:

  • Autor

sõidabki :D

mõned inimesed lausa ise nägid :)

huvitav on see, et kui esisild aukudes hüpleb, hakkab kraavipoole kisjuma... lisaks on amordid üpriski väsinud :D

eks peaks natuke esisilda investeerima ja regullis ära käima :oops:

mootor käib ka räme ebaühtlaselt, kui soe... keegi ehk oskab viga pakkuda, enne kui diagnostikasse trügin?

mootor käib ka räme ebaühtlaselt, kui soe... keegi ehk oskab viga pakkuda, enne kui diagnostikasse trügin?

Kas ka sõites jätab vahele ja tõmbleb(madalamatel pööretel)?

Mul oli kunagi sama jama ühe M50 mootoriga, viga peitus süütepoolides.

  • Autor

eile sai spidoblokki tööle aidatud...

tahhokas töötab, benaseier ka töötab...

kadunud on aga ökonomaiser ja veetemperatuur... kusjuures, viimase sain facelifti 318i plokiga kätte :roll:

  • Autor

kuna auto vastu on mõned huvi tundnud, siis ütlen avalikult välja, et sobiva hinnapakkumise korral läheb masin müüki.

kel huvi, võtab minuga privas ühendust :)

kuna auto vastu on mõned huvi tundnud, siis ütlen avalikult välja, et sobiva hinnapakkumise korral läheb masin müüki.

kel huvi, võtab minuga privas ühendust :)

Ära nii küll tee;)

  • Autor

paar päeva nüüd sõitnud...

kiiremas korras tuleb midagi esivedrustusega ette võtta...

Eile õnnestus ka põhjapeale kinni jääda ning käiguhoovastik ära lõhkuda :D

Seetõttu jäi ka BMW Cupil BMW-ga osalemata...

vahepeal õnnestus ka tippkiirus ära proovida selle difriga... :D spido järgi 180km/h peal läks 5. käik piirajasse...

100-180 võttis aega ~12-13 sec :)

4,27 differ? Kahju et BMW Cupile ei jõudnud - oleks tahtnud oma silmaga vaadata mis imesid sa selle autoga korda oled saatnud... :)

Imelik :roll: Kui 4.27, siis on lõppkiirust kuidagi vähe IMO.

Enda 325i-l m20b25 mootoriga oli all 4.41 differ(tean, et BMW-l originaalis sellist difrit pole, aga see oli mingi vana E.Lille ehitatud differ) ja 200 polnud ka veel kõik...

Võimalik, et võimsust oli natuke rohkem muidugi :D

4,27 differ? Kahju et BMW Cupile ei jõudnud - oleks tahtnud oma silmaga vaadata mis imesid sa selle autoga korda oled saatnud... :)

M20B25 käigukasti 4-s käik on ülekandega 1,0. M50 mootori kastil on viienda käigu ülekanne 1,0 - hakkab koitma? :)

Arvasin ise ka , et ainult käigukasti erinevus saab siin veel rolli mängida, aga seljuhul oleks vaja teist käigukasti või kiiremat difrit, sest 180 km/h jääb väheks ringrajale(okei Eestis vb piisav).

M20B25 käigukasti 4-s käik on ülekandega 1,0. M50 mootori kastil on viienda käigu ülekanne 1,0 - hakkab koitma? :)
  • Autor

differ on väikese kestaga ja lahtine - läheb niikuinii vahetusse :)

kasti oleks ka vaja... Kes müüb mulle E36M3 käigukasti? :D

kusjuures, pull on see, et peale põhjapeale kinni jäämist hakkas mootor normaalselt tööle... huvitav, kas sõitsin selle poolpiduse lambda küljest ära? :D

  • Autor

täna keerasin esisillas mõned pudinad korralikult kinni :D nüüd ei kolise enam :oops:

aga selle peale otsustas mootor uuesti tuterdama hakata :P

homme hommikul on diagnostika... siis selgub...

äkki on mootor üldse kohvi, siis tuleb uut ehitama hakata :D töömahuga üle 3 liitri juba :twisted:

  • Autor

täna läks siis lambda vahetusse. asi liigub paremini kui kunagi varem :D

hetkel tegelen jäikade esivedrudega... esimene katsetus jäi umbes 10cm liiga kõrge... homme proovime uuesti :)

  • Autor

nii, esivedrud all... praegu suht OK...

sai siis pandud 2 vedru ühe asemele... :D ja kuna tänu sellele muutus asi "sutike" jäigemaks, tuli vedrudelt 3 keerdu maha lõigata... :)

  • Autor

pees... jälle... :evil:

täna siis pärnu maantee ja liivalaia ristis käis radikaga pauk...

naljakas on see, et paar päeva tagasi kuumade ilmadega polnud mingit probleemi... ja nüüd, suht jahedalt... ja lühikese sõidu peale käib kõmakas...

igatahes. otsin 550mm radikat (324td jms)

mis lõdvikuid sa üldse kasutad radika ühendamiseks? m50nel on termostaadi korpuse otsad suuremad kui m20nel ...

  • Autor

mul oli küljes kusjuures suht uus e36 radikas...

paistab, et lõdvikud olid liiga hästi kinnitatud :D kurat, oleks võinud pigem mõne neist ära lõhkuda...

  • Autor
Äki räägid sellest E21 pidurivõimendist lähemalt ? mis seal ümber vaja teha on ? ja mis mootori oma.

muu jutu said sa vist juba EBK-s

ja minu teada ei ole erinevatel mootoritel vahet. minu oma tuli 1.8 pealt.

qpi kirjutas:

Enda 325i-l m20b25 mootoriga oli all 4.41 differ(tean, et BMW-l originaalis sellist difrit pole, aga see oli mingi vana E.Lille ehitatud differ) ja 200 polnud ka veel kõik...

Kahtlane, kuna enda m20 motoga 325-l oli alla pandud 4,27 ülekandega differ ja kuskil 205 km/h juures oli juba tunda, et piiraja sekkus kergelt vahele aga lasi pööretel minna umbes 6500 juurde ja siis oli vast 210 km/h ja kõik! Chipiga vast saab natuke rohkem ,kuna laseb pöörded 7000-ni aga originaalis ei saa 4,41 küll üle 200 minna

Sorry for OT:

Täpselt nii, 205/55R15 + viies käik 0,81 + 4,41 differ @ 6500rpm = 208km/h

* aga need e30 spidod võivad selle kiiruse peal juba jõhkralt valetada: +20km/h ei ole üldse probleemiks. Aga mootori pöördeid näitab tahho õieti. Seega saabki tegelikku kiirust arvutada pöörete, rehvide ja käigukasti + diffri ülekannete järgi: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62

  • Autor

nii, kuna

1. mul on juba tõsine kopp ees PS-is kogu aeg igasugu tegelastele M50 paigaldamise õpetuste jagamisest ja...

2. kuna ma olen tõestanud, et suutsin selle asja korralikult ja stabiilselt tööle saada, siis...

edaspidi võib minu käest seda infot raha eest saada..

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.