Hüppa postitusse

325i 24v MSEFI '85 - Mart

  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

Aga kui sa sõidad jäärada näiteks võistlustel tavakummiga, siis saadki 1,8 pritsega kõige paremad ajad, juba teada asi, 2,5 või 2,8 esiosa liiga raske ja jõudu mõtetult üle, aga piigiga 2,5 või 2,8 juba parem, isegi jääb kiire raja peal veits lahjaks.

  • Autor
arvad, et pärast jäärada sellest midagi järgi ka jääb ? :)

keevitus püsib käes :)

Ja piiki alla ei plaani panna...

Ehk elab üle...

Tehnika läheb niikuinii pärast vahetsusse.

  • Autor

selle kerguse kohapealt vaatab mis saab.

Üle ei plaani pingutada.

Aga müramatte põrandale näiteks küll enam tagasi ei lähe :D

See talv eriti midagi suurt ette ei võta. sõidan niisama.

Kui jää sulab, siis paistab, mis saab :)

  • Autor

nii, Mardiga põhimõtteliselt kokkulepe saavutatud, ja nina olemas :)

Vaja vaid ära lõigata :D

seda ehk homme-ülehomme...

ja siis väike keevitamine :D

  • Autor

nina küll ikka veel toomata, aga väikesi keevitustöid sai juba tehtud...

loodab ikka lähipäevil nina kätte saada ja autot komplekteerima hakata...

  • Autor

täna käisin siis prillimäel, lammutasin seal ühe kupee küljest nina.

nädalavahetusel siis loodaks auto jälle ratastele saada :D

kusjuures, suht korralik kupee oli prillimäel. kui kellelgi tiibasid jms vaja, siis vähemalt vasak on küll terve :D

Kapott paistis ka korras ja esiuksed jms.

tagumisi küljeklaase ja katust ei maksa otsida...

  • Autor

sõidab, raisk :)

Eile lõpetasin keevitamise ja silladetailide kokkukruvimise... ja noh, kohe tuli ju proovima minna :D

siis sõitsingi mööda vilde teed. ilma ühegi ninaplekita, üks tagatuli oli isegi küljes... mootor käis nagu õmblusmasin, sumpsi oli täpselt kollektori jagu... vaatepilt missugune :D

nüüd siis veel pidurid õhutada, plekid külge panna jm pisiasju teha.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Kuna lund ei tule ega ei tule, tekkis idee, et läheks ikka jäärajale 141kw-ga :)

Järgmine nädal peaks mootoridoonori kätte saama...

siis väikesed lammutustööd.. ja eks paistab :)

  • Autor

kruvisin e30 kokku... sai ka sõidetud... päris mõnus :)

ainuke asi, et 1.8 mootor ikka veel ainult :)

rändas nüüd garaazist eest ära, et üks matsupannud e36 osadeks võtta.

ühesõnaga, viime mootori vastavusse tuunitusele:

nagu näha on märgituuning juba varem tehtud, nüüd tuleb mootorituuning ka teha :D

  • Autor

m50 mootor on käes...

Nüüd ei suuda, mis käigukastiga teha...

Praegu istub mootori otsas ilusti automaatkast...

Kui see nüüd ära võtta ja manuaal panna, oleks muidugi tore :)

Samas jääks automaat jalgu - keegi seda niikuinii ei taha...

automaatkasti oleks jõlelihtne paigaldada kah...

Juhtmestik on niikuinii mootorijuhtmestikuga koos... salongi lihtsalt üks tross tõmmata... ja las see siduripedaal töllendab siis seal :D

samas, mis projektikas see aut. kastiga on :D

kurat, ei tea, mis edasi teha...

samas mõtlesin, et kuna taguots niikuinii pehme juba... ja "normaallaiusega" rehvi puhul mingit erilist pidamist niiehknaa loota ei ole, teeks kohe klaasplastist m3 stiilis tiivalaiendid ka... vähemalt taha...

ja üleüldse, korralikumat kere oleks vaja tegelikult...

tegelikult ostke e36 juppe kähku. kurat on risti jalus mul... suur summa raha ka sinna alla maetud..

aga head uut aastat :)

  • Autor

eks ma ikka piilun...

Karteri põhi tuleb ju niikuinii e34 alt leida

klapikambrikaane võtan ka maha... sealt lekib natuke.

täna laamendasin e36 kallal...

esiklaasist jäi muidugi ainult hunnik puru järele... Kõik kohad kipitavad ja sügelevad nüüd klaasitolmust.. Suht vihane praegu selle rondi peale. ja väsinud kah... aga õnneks ehk saab varsti jalust ära.

Täna sai ka e30-t natuke transatud. Päris mõnus sõita... reageerib gaasile hästi, ei kolise ka väga... ja hea kerge, peaaegu nagu kart :)

  • Autor

See talv eriti midagi suurt ette ei võta. sõidan niisama.

Kui jää sulab, siis paistab, mis saab :)

aga läks nagu alati :D

sõitnud vast kokku 15km selle autoga...

samas, õnneks pole veel otsust vastu võtnud, et kohe mootorit vahetama hakkan...

igatahes, just lõin suuremad detsembrikuu autokulud kokku... 3 autot, millest 2 on ikka väga tõsised projektid, hakkab vaikselt ülejõu käima...

raha läks jällegi ligi 20k... ja see on kõigest algus ju :cry:

peaks "korralikuks" hakkama... ja 2000 aasta Daewoo ostma endale vist :D:D

njaa tuttav lugu see mitme auto ehitamine aga usu mind raha ainult alguses loed. pärast oled igal juhul eelarvest väljas ja võttad juba südamega asja. daewoo on küll odavam üleval pidada aga mis rõõmu sa seal roolis ikka tunned :)

Iseenesest on see M50 mootor ka 5k automaatkasti otsas päris tegija. Veel tegijam on ta e30 kere peal. Mina soovitaks esialgu panna koos automaatkastiga. Kui ikka ei meeldi siis teed manuaaliks ümber.

  • Autor

kui su postitamise kellaaega vaatan, siis jõudsin umbes täpselt samal ajal samale tulemusele :D

et viskan kähku mootori peale, sõidan talve ära... kevadeks arvatavasti kere kõver :D siis hangin korraliku, roostevaba facelift kere ja teen sinna midagi õigemat.

ehk siis, nii häbi kui ka pole, jätan praegu talveks trumlitega tagasilla ning "pehme" 318 esivedrustuse.

kevadel kere emexisse ja ostan uue kere...

  • Autor

süda ei lubaks ka sellist laiali võtma hakata :D

tegelikult on jama ka selles, et pean vaikselt tunnistama, et olen siiamaani veel hainina usku :D

kerega oleks küll täiesti kindlalt vaja palju rohkem tööd teha..

Ja kaalujaotus jääks kehvem... aga see oleks siiski hingele :twisted:

  • Autor

kurat küll... täna alles hakkasin selle peale mõtlema, et e36 all on ju automaatkasti ja manuaalkasti kardaanid täiesti erineva pikkusega.

See tähendab, et mis kuramus selle kardaaniga teha tuleb? :D

kas e36 alt tulev kardaan peaks kuidagi klappima?

või on ainus võimalus lasta pärnus teha sobiv kardaan?

Terv,

Mart @ masendus jälle, kõik lõpuni läbi mõtlemata :oops:

Alustuseks pane mootor ja kast peale. Siis mõõda ära kardaani pikkus. Peale seda vutt-vutt romulasse. Järsku leiad mingeid asju mida kannatab alla kombineerida. Kui ei, siis lased teha endale sobiva pikkusega kardaani...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.