Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 80,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_76988

Minu arust oleks siiski odavam ja kindlam osta uued 600 eur veljed kui 300 eest ja siis veel puurimisele kah mingi 100 eur laks juurde ning sirguses pole ka keegi kindel :rolleyes: .Vähemalt kindlalt sirged ja uued veljed oleks parem tulemus. Oleksid pidanud sygisest iga kuu 50-100 k6rvale ja kevadeks raha koos ilusti. :rolleyes: 

  • Autor
comment_76996

Hiis, sa kui E30 omanik peaksid teadma, et raha on kõrvale pandud rohkemgi, lihtsalt see kulub kradi parandamise peale ära  :D  :D  Praeguseks kõik asjad ostetud, et auto lõpuks täiesti korda saada.

 

Täna sain juhiistme kätte. See on väga ilus, nv topin salongi kokku  Nüüd esimese asjana tleb oodata pläusti sulamist, et saaks auto klaasitihendi lasta ära vahetada. Selle peale võib öelda et asi on sõiduvõimeline. Siis sidur, differ, piduriõli, klapiregull, stangeplastid/suunad ja lõpuks ÜV  <_<  Ühesõnaga igav ei hakka !

 

Hetkel velgede osas katsun siiski Style5 mõtteid arendada nagu nendel piltidel, mis panin. Päris uusi mingi ligi 1000 eest ostma sinna veel ei hakka. Lihtsalt elukoht ei soosi juba selliste velgede eluiga. Pealegi kardan, et need ei ole tugevuselt BMW enda velgedega võrreldavad

Muudetud , muutis oo7

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_77416

Täna sain oma E30 klaasitihendi vahetusest kätte. Uued liistud läigivad väga hästi, asi pandi ilma nöörita ette ja ma tööga rahul. 

Paarutasin teisega veidi linnapeal, praegu 316i-st tulles tundub jälle päris kiire.

 

 

Tekkis küsimus käigukastidega kodus olevatele inimestele. Nimelt kuna sidur ple mu kätte veel jõudnud on autol all peetis sidur mis katkub ja libis ja võtab ülevalt ja kolksub tühikäigul. Sidur alla vajutada, siis kaob kolks ära. Teine häda on see et kui suurema kiiruse pealt ( 80+ km/h) käik välja võtta ja lasta vaba hooga veereda nagu midagi uluks all. Kardaani laager on OK, seda loksutasin suvel, diffril on loks sees ühel võllil (uus keltsas olemas), kardan et ega käigukast ometi peetis ei ole ?  On kellegil kogemusi, kui kast maas, kuidas kontrollida et see täiesti OK on ?

  • Autor
comment_77437

Käisin just sellega korra tanklas ja testisin seda ulgumist. Asi tekib umbes 70 pealt kui käik välja võtta ja lihtsalt veereda lasta. See kostab pigem kuskilt tagant. Mulle omale tundub kuidagi selle kardaani vahelaagri häälena, aga see ju ei loksunud, kas see peab loksuma et ulgumist teha ?  Huvitav et käiguga pidurdada, siis ei ulu midagi 

  • Autor
comment_77731

2182686.jpg

 

Sain kätte sellise siduri. Tegu on Sachs asjaga. Mind teeb veidi murelikuks see, et sellel ei ole neid leevendus-vedrusi, s.t see on selle 2 massilise hooratta oma.

 

Mulle tundub et seda kolinat teeb justnimelt see peetis hooratas. Küsiks kas mul võib olla õigus ja kui ma tahan tavalise hooratta panna, siis läheb mul vaja teist sidurit ?  Praegu jõuaks veel siduri ringi vahetada. 

 

Millistel mudelitel siis see tavaline hooratas oli ?

comment_77735

Ma just lammutasin enda nn. ETA laiali ja minu siduriketas oli samasugune ja ilma igasugu kahe massilise hoorattata. Sel ajal ei teatud sellest kahest massist suurt vast midagi veel :D

Ma ei saa nagu enda kompotis seal väga kindel olla, et pole aretatud, aga korra vaatasin katalooge ja sellist vedrudeta varianti pakub küll. Aga on ka vedrudega versioone muidugi

 

arx

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.