Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 79,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_106545

Käisin eile diagnostis ära Truumus.

 

Sealt sain teada et pill on ilgelt heas korras ja klappe võiks ainult reguleerida, mida ma ka ise kõrva järgi kuulen. Masin kooles sinna sõites korra ära enne kohale jõudmist, aga muidugi hakkas käima kohe, kui uuesti käima panin. Koju sõitsin siis töötas väga hästi, uhasin mingi 20 kilti ringi öösel linnapeal ja töötab..  Võta nüüd kinni mis tal viga :S

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_107985

Klapid reguleeritud. Ls 214000 

 

Masin käib nagu siidi isegi kui kapott lahti on diisli lagin on kadunud. Kes pole ammu torkinud tehke ära ;)

 

Selgus ka see, et kivi ise on perses, toppisin selle uue aju sisse ja Pärnu maanteel maale sõites kooles asi ära, õnneks abivalmis neiu toppis vana peale tagasi ja sai edasi sõita. Vaatab mis americano, kes kivi tegi selle peale ütleb 

 

 

DSC_0365.JPG

DSC_0362.JPG

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_108728

Uus differ küljes, nüüd ülekanne 3,64 endise 3,45 asemel, pööre tõusis 90 pealt veidi, enne oli täpselt 2000.

 

Lisaks sai uue piduri õli ja kiip ka külge. Masin peaks nüüd loodetavasti väheke järsem olema :D

 

 

DSC_0418.JPG

Muudetud , muutis oo7

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_109002

KarlK käis autot pildistamas:

 

 

IMG_1263-Edit.jpg

IMG_1267.jpg

IMG_1270.jpg

IMG_1273.jpg

IMG_1294.jpg

IMG_1333.jpg

IMG_1339.jpg

IMG_1347.jpg

IMG_1350.jpg

IMG_1365.jpg

IMG_1366.jpg

IMG_1384.jpg

Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see on originaal preface värv siis peab leppima :D

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_109490

Paistab et diffri vahetus pole ka kütuse kulu eriti mõjutanud, põhiliselt linnas agu andes uhab ilusti paagiga 500 kilti ära ja jääb veel kütet ülegi 

 

Nädal aega sai järjest mööda kloostrimetsa ringrada lõunale sõidetud ja vihmaga lollusi tehtud, sees on ka 1 maantee sõit märjamaa ja tagasi

 

 

DSC_0469.JPG

DSC_0468.JPG

Mingi 9,3 sajale kuskil 

  • Autor
comment_109685

Kuna auto ilgelt korras praegu siis ple targemat teha 

 

Põhiliselt tallinnas, aga seekord normaalsemalt sõidetud, ise ei sõitnud ka koguaeg 8,6

 

Üldiselt uue ulekandega võiks nüüd max kiiruse ka ära mõõta mingi päev kui julgen :D:D

DSC_0477.JPG

DSC_0476.JPG

  • Autor
comment_109693

Kert pidi andma mulle uue luku andma, praegu kruvikas sees :D

 

Tööle-tagasi on 50km linnaliiklust, veidi nv uhada ka ja ongi paak läinud. Üldiselt dünaamika/kütusekulu on selline mõne tänapäeva uue rämpsauto sportversiooni oma, Ceed GT jne mis nad on..

 

Vennal on mingi 20K sõit 320i see treib siiski natuke vähem, aga on ka veidi aeglasem. Mu enda 330Ci on kiirem aga paneb 10,x ka 

 

Kütusekulu on siiski selle auto puhul siiani kõige tühisem kulu olnud :unsure: Pole see aasta just kõige paremini esinenud see auto..

Muudetud , muutis oo7

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.