JIL Postitatud 8. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 8. jaanuar 2014 kas 288 nuka puhul peaks vedrud ka välja vahetama? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73006 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 8. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 8. jaanuar 2014 (muudetud) Vedrude vastupidavus oleneb mitte otseselt avamise kraadist, vaid pigem sellest, kui palju klapid lahti surutakse. (valve-lift) ja ka kindlasti sellest kus hakkab asetsema mootori piiraja (see oleneb kaudselt avanemise kraadist, sest vastavalt sellele tuleb aju ju seadistada) Mu venna autol on Schrick 284/272 nukkvõll ja see toimib originaalvedrudega vähemalt 6700 piiraja korral väga hästi. Plaan on sel suvel nüüd ajule uued seaded lasta panna ja sellega seoses piirajat tõsta. Vedrud jäävad samad 288 nukal on valvelift sama. Nukkvõlli infot võid siit lugeda.. http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schrick%202011%20E.pdf Muidu Schricki uued vedrud ei ole eriti kallid.. Kui autoga ainult rajal sõita võib nukkvõll ka üle 288 olla.. 2,8 liitrisena kannatab M20 pöördeid päris hästi. Muidu 284/272 nukkvõlliga auto tühikäigul kergelt lonkab (mitte häirivalt, selline Harley-Davidsoni hääl) tühikäik peaks olema umbes 900-1000 siis käib hästi. Muudetud 8. jaanuar 2014, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73010 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
JIL Postitatud 10. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 10. jaanuar 2014 (muudetud) palju siis 325i kolb ja m20 keps powerit kannatavad enne kui peaks vahetama kangemate vastu? Muudetud 10. jaanuar 2014, muutis JIL Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73178 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 10. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 10. jaanuar 2014 Heh, sellele on raske vastata. Saatuslikuks saab pikem detoneerimine jms. Muidu siin foorumis mõni ~400hp masin on... Alles hiljuti lugesin kuskilt netist teemat, kus E28 peal olev 325e sisuga M20b25 384kw dünos välja tõmbas Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73180 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Lauri1 Postitatud 10. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 10. jaanuar 2014 Aga mis siis juhtub kui kasutada eta plokki ja 2.0 kaant? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73182 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
buumer Postitatud 10. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 10. jaanuar 2014 Siis juhtub see, et saad pm komplektse ETA mootori... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73188 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Lauri1 Postitatud 10. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 10. jaanuar 2014 etal on ikka teine kaas ju, 100 lõpuga,kas mitte 731 kaanel on põlemiskamber väiksem kui 885 kaanel, seega peaks kompresson suurem olema? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73203 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 10. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 10. jaanuar 2014 Klapid ka erinevat mõõtu. 2,5 omad 42mm/36mm vs 2,0 40mm/34mm. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73205 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 10. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 10. jaanuar 2014 Kaks viimast posti 2,5 kaane kohta, kuigi 885 kohta pole keegi küsinudki ju. 731 erineb 200 kaanest ainult natuke suuremate väljalaske klappide poolest. Mõlemat kaant kasutati ETA peal ja 731 kasutati 2.0 peal ka. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73206 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 10. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 10. jaanuar 2014 Väga hiliste ETA-l on ka 885 peal. Muidu ainult kaas ei tee ETA mootorit veel. Nukkvõll on seal sees erinev, mis põhjustabki 325e madala lõppvõimsuse. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73215 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 11. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 11. jaanuar 2014 Kaks viimast posti 2,5 kaane kohta, kuigi 885 kohta pole keegi küsinudki ju. ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7233-325e-mootori-ehitamine/page/2/#findComment-73236 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse