Hüppa postitusse
Postitatud

Niisis tean et igalpoole leierdatud neid mootorite teemasid kuid sooviks ikkagi tarka infot et mida peaks tegema ja mida ei peaks.

 

Mul on siis 2,7 eta 90 kw mootor.

Jupid olemas:

2,5 kaan

2,5kolle

3,5aju

3,5 pihustid ja surve reguaator

3,5 õhulugeja

3,5juhtmestik e34 pärit

 

Niisis kas see kompott sobib kokku et midagi ümber ei pea tegema ja kas hakkab tööle ?

 

Väntvõll ei pidavat vastu kõrgetel pööretel ?

Võiks 2,0 hooratta panna , kuna kergem ?

Võiks ka 2,3 nukkvõlli panna ?

JA kas käigukasti mahub ilusti ümber tegematta 240mm siduriketas ja korv ?

 

Seletage mulle sellest ja andge nõu :D

Esiletõstetud vastused

Vedrude vastupidavus oleneb mitte otseselt avamise kraadist, vaid pigem sellest, kui palju klapid lahti surutakse. (valve-lift) ja ka kindlasti sellest kus hakkab asetsema mootori piiraja (see oleneb kaudselt avanemise kraadist, sest vastavalt sellele tuleb aju ju seadistada)

 

 

Mu venna autol on Schrick 284/272 nukkvõll ja see toimib originaalvedrudega vähemalt 6700 piiraja korral väga hästi. Plaan on sel suvel nüüd ajule uued seaded lasta panna ja sellega seoses piirajat tõsta. Vedrud jäävad samad

 

288 nukal on valvelift sama.

 

Nukkvõlli infot võid siit lugeda..

 

http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schrick%202011%20E.pdf

 

 

Muidu Schricki uued vedrud ei ole eriti kallid..

 

Kui autoga ainult rajal sõita võib nukkvõll ka üle 288 olla.. 2,8 liitrisena kannatab M20 pöördeid päris hästi. Muidu 284/272 nukkvõlliga auto tühikäigul kergelt lonkab (mitte häirivalt, selline Harley-Davidsoni hääl) tühikäik peaks olema umbes 900-1000 siis käib hästi.

Muudetud , muutis oo7

 palju siis  325i kolb ja m20 keps powerit kannatavad enne kui peaks vahetama kangemate vastu?

Muudetud , muutis JIL

Heh, sellele on raske vastata. Saatuslikuks saab pikem detoneerimine jms.

 

Muidu siin foorumis mõni ~400hp masin on...

 

 

Alles hiljuti lugesin kuskilt netist teemat, kus E28 peal olev 325e sisuga M20b25 384kw dünos välja tõmbas :huh: 

etal on ikka teine kaas ju, 100 lõpuga,kas mitte 731 kaanel on põlemiskamber väiksem kui 885 kaanel, seega peaks kompresson suurem olema?

Kaks viimast posti 2,5 kaane kohta, kuigi 885 kohta pole keegi küsinudki ju. 731 erineb 200 kaanest ainult natuke suuremate väljalaske klappide poolest. Mõlemat kaant kasutati ETA peal ja 731 kasutati 2.0 peal ka.

Väga hiliste ETA-l on ka 885 peal.

 

Muidu ainult kaas ei tee ETA mootorit veel. Nukkvõll on seal sees erinev, mis põhjustabki 325e madala lõppvõimsuse.

Kaks viimast posti 2,5 kaane kohta, kuigi 885 kohta pole keegi küsinudki ju.

 

?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus